pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn unin:6850,thesis,"Faze životnog ciklusa proizvoda na primjeru Kraš d.d.","Vinković Nemeš, Tajana",,,,,,,, unin:6852,thesis,"Marketinške strategije Black Friday-a i Cyber Monday-a","Adaković, Jakob",,,,,,,, unin:6746,thesis,"Mobing na radnom mjestu: koncept, faze i statistički podaci za Republiku Hrvatsku","Dvekar, Danica",,,,,,,, unin:6778,thesis,"Utjecaj liderskih vještina menadžera na upravljanje poduzećem: Usporedba s DISC modelom","Pihir, Nikolina",,,,,,,, unin:6664,thesis,"Primjena neurolingvističkog programiranja za postizanje konkurentske prednosti mikropoduzetnika","Košić Čačić, Ivančica",,,,,,,, unin:6610,thesis,"Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce","Hendelja, Leonarda",,,,,,,, unin:6661,thesis,"Uloga i razvoj ljudskih potencijala na primjeru Dm-drogerie markt d.o.o.","Ovnić, Kristina",,,,,,,, unin:6643,thesis,"Utjecaj korištenja društvenih mreža u internoj komunikaciji na angažiranost zaposlenika","Markač, Patricia",,,,,,,, unin:6098,thesis,"Digitalni marketing u promociji sporta","Milosavljević, Josip",,,,,,,, unin:6606,thesis,"Marketinški miks u turizmu na primjeru Istarske županije","Hruško, Ivana",,,,,,,, unin:6092,thesis,"Motiviranje kao jedan od ključnih čimbenika u vođenju uspješnih timova","Klinčić, Gordan",,,,,,,, unin:6059,thesis,"Oglašavanje i utjecaj influencer marketinga na društvenoj mreži Instagram","Široki, Antonija",,,,,,,, unin:6570,thesis,"Primjena integriranog poslovno-informacijskog sustava u reklamacijskom procesu trgovačkog lanca","Bojanić, Nikolina",,,,,,,, unin:6056,thesis,"Računovodstveno praćenje i financijski odnosi povezanih društva na primjeru Grupe Belupo","Horvat, Dunja",,,,,,,, unin:6060,thesis,"Utjecaj zaposlenikovog zadovoljstva na produktivnost organizacije","Kolaric, Dora",,,,,,,, unin:6619,thesis,"Utjecaj zelenog marketinga na korporativni imidž","Blagaj, Ivana",,,,,,,, unin:6565,thesis,"Utjecaj zelenog marketinga na promjene u poslovanju","Azenić, Ivan",,,,,,,, unin:6665,thesis,"Važnost mobilnog marketinga u poslovanju poduzeća","Mikulek, Lana",,,,,,,, unin:6090,thesis,"Izgradnja inovativne brand strategije putem digitalnog marketinga","Kulović, Ema",,,,,,,, unin:5963,thesis,"Percepcija javnosti i primjena marketinških komunikacija u neprofitnim organizacijama","Stoprd, Matej",,,,,,,, unin:5972,thesis,"Važnost influencera u integriranoj digitalnoj komunikaciji","Šincek, Maja",,,,,,,, unin:5277,thesis,"Konflikti i način njihova rješavanja u organizacijama","Palić, Valerija",,,,,,,, unin:5368,thesis,"Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije","Horvatić, Edita",,,,,,,, unin:5388,thesis,"Pregled komunikacije u digitalnom prostoru na primjeru digitalne platforme za dostavu","Miglez, Kristijan",,,,,,,, unin:5803,thesis,"Utjecaj marketinga na duhansku industriju","Šestak, Vlatka",,,,,,,, unin:4888,thesis,"Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti","Grčić, Ivana",,,,,,,, unin:4631,thesis,"Predstavljanje i uvođenje inovativnog modela na tržište automobila-Volkswagen Park+ Ride","Vugrin, Robert",,,,,,,, unin:4622,thesis,"Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba","Milanković, Mia",,,,,,,, unin:4616,thesis,"Marketinške strategije u avio industriji kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19","Dušak, Ivana",,,,,,,, unin:4653,thesis,"Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača","Magdić, Ana",,,,,,,, unin:3963,thesis,"Uloga menadžmenta u prevenciji mobinga na radnom mjestu","Novosel, Martina",,,,,,,, unin:3971,thesis,"Uloga internetskog oglašavanja u poslovanju na primjeru izdavačke industrije","Benšić, Dorotea",,,,,,,, unin:4816,thesis,"Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj","Bačak, Emili",,,,,,,, unin:3972,thesis,"Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika","Šuveljak, Bruno",,,,,,,, unin:3859,thesis,"Oblici interne i eksterne poslovne komunikacije na primjeru Podravke d.d.","Mihalić, Ivan",,,,,,,, unin:3784,thesis,"Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji","Parabić, Goran",,,,,,,, unin:3492,thesis,"Razvoj prikrivenog oglašavanja u Republici Hrvatskoj","Juričko, Kristiana",,,,,,,, unin:3544,thesis,"Brendiranje grada kao imperativ održivog razvoja","Čukec, Ivana",,,,,,,, unin:3623,thesis,"Odnosi s javnošću: Zadovoljstvo radom policijskih službenika u odnosima s javnošću","Šeničnjak, Ivana",,,,,,,, unin:3557,thesis,"Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu","Stazić, Petra",,,,,,,, unin:3626,thesis,"Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0","Stupar, Petra",,,,,,,, unin:3627,thesis,"Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba","Babić, Tena",,,,,,,, unin:3621,thesis,"Važnost i utjecaj digitalnog marketinga na društvenim medijima","Odžić, Mario",,,,,,,, unin:3629,thesis,"Važnost snage marke prilikom kupnje","Luketić, Brigita",,,,,,,, unin:3507,thesis,"Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća","Jurinjak, Antonela",,,,,,,, unin:3519,thesis,"Ponašanje potrošača u vrijeme pandemije COVID-19","Škara, Klara",,,,,,,, unin:3215,thesis,"Stavovi potrošača prema kupnji prehrambenih proizvoda tijekom pandemije bolesti COVID-19","Geček, Diana",,,,,,,, unin:3206,thesis,"Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju","Kos, Dorotea",,,,,,,, unin:3103,thesis,"Izgradnja i pozicioniranje marke na primjeru tvrtke Rimac Automobili doo","Evačić, Vinko",,,,,,,, unin:3106,thesis,"Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike","Pisačić, Marsel",,,,,,,, unin:2892,thesis,"Digitalni marketing na poslovnom primjeru poduzeća Vindija","Šestak, Krešimir",,,,,,,, unin:3839,thesis,"Internet marketing i uloga influencera na YouTube-u","Lovreković, Ana - Marija",,,,,,,, unin:3011,thesis,"Marketing ruralnih destinacija na primjeru Varaždinske županije","Štiber, Snježana",,,,,,,, unin:2926,thesis,"Lojalnost potrošača domaćim proizvodima - akcija ""Kupujmo hrvatsko""","Tomić, Antonija",,,,,,,, unin:2962,thesis,"Marketinška komunikacija: važnost interneta i društvenih mreža u turizmu","Domislović, Nives",,,,,,,, unin:2894,thesis,"Uloga digitalnog marketinga u promociji","Tolić, Sara",,,,,,,, unin:3831,thesis,"Utjecaj marke na ponašanje potrošača prilikom procesa kupnje","Fujer, Ivana",,,,,,,, unin:3076,thesis,"Neuromarketing i utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača","Jež, Leonarda",,,,,,,, unin:3790,thesis,"Pravni okvir elektroničkih medija s posebnim osvrtom na televiziju","Strnad, Ana-Marija",,,,,,,, unin:2952,thesis,"Utjecaj oglašavanja na djecu","Vuk, Maja",,,,,,,, unin:3062,thesis,"Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju","Repnjak, Patricia",,,,,,,, unin:1711,thesis,"Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji","Vatrov, Mirko Hrvoje",,,,,,,, unin:1689,thesis,"Digitalni marketing: ""Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće""","Čičak, Marija",,,,,,,, unin:2261,thesis,"Impulzivno odlučivanje i kontrolirano promišljanje","Korošec, Ivana",,,,,,,, unin:1693,thesis,"Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga","Štrbac, Mihaela",,,,,,,, unin:1994,thesis,"Manipulacija informacijama","Dadić, Iva",,,,,,,, unin:2008,thesis,"Planiranje u odnosima s javnošću","Barić, Barbara",,,,,,,, unin:1766,thesis,"Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji","Štefanic, Martina",,,,,,,, unin:1933,thesis,"Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima","Golubić, Helena",,,,,,,, unin:1767,thesis,"Teorija motivacije","Tomić, Mijat Petar",,,,,,,, unin:1378,thesis,"Gerila marketing","Mikulić, Maria",,,,,,,, unin:1385,thesis,"Marketing neprofitnih organizacija na primjeru međunarodne organizacije mladih","Pokupec, Daša",,,,,,,, unin:1306,thesis,"Utjecaj nautičkog turizma na razvoj marke grada","Kristić, Maja",,,,,,,, unin:1219,thesis,"Online marketing komunikacija","Bušić, Karmen",,,,,,,, unin:1214,thesis,"Upravljanje događajima na primjeru festivala grada","Mišak, Nikolina",,,,,,,, unin:1216,thesis,"Važnost korporativnog poduzetništva i ljudskih potencijala te njihov utjecaj na učinkovitost poduzeća","Bendelja, Tihomir",,,,,,,, unin:1191,thesis,"Emocije u pismenoj poslovnoj komunikaciji","Lozić, Ivana",,,,,,,, unin:1184,thesis,"Psihološka testiranja - eliminator pri selekciji zaposlenika","Katanović, Vanessa",,,,,,,, unin:1193,thesis,"Sponzorstvo i medijsko oglašavanje","Medverec, Lucija",,,,,,,, unin:1186,thesis,"Stilovi poslovne komunikacije u sjevernoj Hrvatskoj","Šoš, Dorotea",,,,,,,, unin:126,thesis,"Marketinška revizija proizvoda","Ivković, Željka",,,,,,,, unin:25,thesis,"Društvena odgovornost poduzeća u Hrvatskoj","Rauš, Tajana",,,,,,,, unin:65,thesis,"Mobing na radnom mjestu","Neimarević, Tatjana",,,,,,,, unin:92,thesis,"Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga","Komljenović, Mateo",,,,,,,, unin:22,thesis,"Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr","Štrlek, Dean",,,,,,,, unin:6,thesis,"Računovodstvene informacije kao pretpostavka poslovnog odlučivanja","Zelenić, Maja",,,,,,,, unin:4,thesis,"Računovodstvo obrtnika","Rodić, Jozefina",,,,,,,, unin:100,thesis,"Utjecaj strukturne kompetentnosti na konkurentnost organizacije","Rašan, Ivana",,,,,,,,