pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn unin:6681,thesis,"Interaktivnost najvažnija osobina digitalnih medija i njezin utjecaj na tiskovne medije","Čičak, Antun",,,,,,,, unin:6677,thesis,"Korištenje digitalnih medija u komunikaciji jedinica lokalne samouprave na primjeru Koprivničko-križevačke županije","Dombaj, Petar",,,,,,,, unin:6671,thesis,"Kulturni turizam kao strategija razvoja grada Osijeka","Škrget, Dalia",,,,,,,, unin:6669,thesis,"Otpornost Europske monetarne unije na šokove simetrije i mogućnosti uspostave optimalnog valutnog područja","Šimpraga, Sergej",,,,,,,, vpsz:1038,thesis,"Korporativna komunikacija i organizacijska kultura tvrtke na primjeru iz prakse","Žuntar, Ivan",,,,,,,, vpsz:1051,thesis,"Važnost i uloga networkinga u postizanju poslovnih rezultata","Žderić, Sara",,,,,,,, unin:6425,thesis,"Lansiranje novog koncepta proizvoda na tržište Hrvatske u kategoriji bujona","Mihalić, Ivan",,,,,,,, vpsz:1050,thesis,"Argumentacija analize predsjedničkih sučeljavanja na izborima u Hrvatskoj 2019. godine","Bakić-Herceg, Antonija",,,,,,,, vpsz:1049,thesis,"Emocionalna inteligencija","Števanja, Paola",,,,,,,, unin:6320,thesis,"Menadžment u funkciji upravljanja ljudskim resursima u cilju postizanja poslovne izvrsnosti","Posavec, Lorena",,,,,,,, unin:6384,thesis,"Uloga kuća za odmor u razvoju turističke ponude Imotske krajine","Petljak, Tomislav",,,,,,,, unin:6351,thesis,"Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža","Oštarjaš, Matija",,,,,,,, vpsz:1009,thesis,"Digitalni marketing u metaverse-u","Šarić, Tin",,,,,,,, vpsz:1016,thesis,"Menadžment konflikta","Ferenček, Lucija",,,,,,,, vpsz:1011,thesis,"Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom","Kletečki, Ivana",,,,,,,, vpsz:1010,thesis,"Uloga etike i moralnosti u poslovanju suvremenih kompanija","Pavličević Kelava, Marija",,,,,,,, unin:6168,thesis,"Implementacija koncepta održivog razvoja u hotelskoj industriji","Fot, Paula",,,,,,,, unin:6256,thesis,"Uloga i značaj planiranja u procesu donošenja poslovnih odluka","Filipović, Ivana",,,,,,,, unin:6546,thesis,"Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost","Husain, Petra",,,,,,,, unin:6279,thesis,"Utjecaj ambalaže parfemskih proizvoda na odluku o kupnji i percepciju potrošača o proizvodu","Pirak-Šepak, Erika",,,,,,,, unin:6302,thesis,"Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu","Ferenčak, Katarina",,,,,,,, unin:6290,thesis,"Motivacija u radnoj organizaciji na primjeru DM-DROGERIE MARKT","Jukić, Matea",,,,,,,, unin:6289,thesis,"Poslovna analiza poduzeća na primjeru DM-DROGERIE MARKT","Podnar, Leon",,,,,,,, unin:6360,thesis,"Upravljanje ljudskim potencijalima","Plukavec, Hrvoje",,,,,,,, vpsz:1013,thesis,"Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom","Kletečki, Ivana",,,,,,,, unin:6045,thesis,"Analiza utjecaja fleksibilnih radnih aranžmana na produktivnost i motivaciju zaposlenika u IT tvrtkama","Maravić, Mirna",,,,,,,, unin:6050,thesis,"Poslovni anđeli - uloga i značaj u financiranju poduzeća i ideja","Novko, Damjan",,,,,,,, vpsz:1000,thesis,"Digitalni marketing u metaverse-u","Šarić, Tin",,,,,,,, vpsz:999,thesis,"Kreativno upravljanje zadovoljstvom korisnika u kozmetičkoj industriji","Lovrić, Tatjana",,,,,,,, unin:5916,thesis,"Pregled normi i normizacija u turizmu","Žan, Nina",,,,,,,, unin:5950,thesis,"Analiza značaja brandova sportske obuće obradom velikih tekstualnih podataka","Slamić Tarade, Sara",,,,,,,, unin:5880,thesis,"Digitalno nasilje na društvenoj mreži Snapchat među generacijom Z","Zavacki Ključar, Marija",,,,,,,, unin:5868,thesis,"Istraživanje stavova obrazovnog osoblja o ulozi policije u preventivnim programima MAH2 i PIA","Cigrovski, Jelena",,,,,,,, unin:5891,thesis,"Osobnost kao faktor potrošačkog ponašanja","Pokupčić, Mirna",,,,,,,, unin:5863,thesis,"Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja","Blaži, Marija",,,,,,,, unin:5873,thesis,"Utjecaj glazbe na ponašanje potrošača u maloprodaji","Sabljak, Martina",,,,,,,, unin:5876,thesis,"Strategije razvoja poduzetništva u Republici Hrvatskoj","Bijelić, Blaženka",,,,,,,, unin:5865,thesis,"Važnost ljudskih potencijala u organizaciji","Babić, Maja",,,,,,,, unin:5861,thesis,"Važnost turizma za vanjskotrgovinsku bilancu Republike Hrvatske","Prvčić, Martina",,,,,,,, unin:5871,thesis,"Postupci uvođenja zakonske regulative lobiranja","Galetić Šegina, Ana Kristina",,,,,,,, unin:5839,thesis,"Motivacija prodajnog osoblja u bankarskom sektoru","Žagrović, Petar",,,,,,,, unin:5837,thesis,"Prednosti i nedostaci Hrvatske kao destinacije za zdravstveni turizam","Vučaj, Anton",,,,,,,, vpsz:953,thesis,"UPRAVLJANJE ODNOSIMA SA POTROŠAČIMA U OBRAZOVNIM INSTITUCIJAMA PRIMARNOG OBRAZOVANJA","Prodanić Tišma, Milena",,,,,,,, unin:5812,thesis,"Etika oglašavanja u prehrambenoj industriji","Košćak, Aljoša",,,,,,,, unin:5822,thesis,"Digitalni marketing na primjeru tvrtke Decathlon","Perić, Mario",,,,,,,, unin:5776,thesis,"Doživljaj maloprodaje i vizualnog identiteta kroz boju","Meštrić, Anita",,,,,,,, unin:5797,thesis,"Krizna komunikacija nakon izgubljenog povjerenja dionika: studija slučaja o Balenciagi","Knezić, Lea",,,,,,,, unin:5801,thesis,"Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda","Žukina, Miroslava",,,,,,,, unin:5793,thesis,"Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu","Jošt, Helena",,,,,,,, unin:5817,thesis,"Zapadni stil života i njegov utjecaj na potrošače u Hrvatskoj","Babec, Katarina",,,,,,,, vpsz:832,thesis,"MEDIJSKA MANIPULACIJA FOTOGRAFIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U CILJU OSTVARIVANJA PRODAJNIH REZULTATA","Radoš, Iva",,,,,,,, unin:5592,thesis,"Marketinške paradigme web shopova","Stazić, Petra",,,,,,,, unin:5700,thesis,"Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda","Petković, Melani",,,,,,,, unin:5158,thesis,"Perspektive razvoja ruralnog turizma u Varaždinskoj županiji","Jurak, Maja",,,,,,,, unin:5729,thesis,"Turistički resursi i razvoj specifičnih oblika turizma u Međimurskoj županiji","Mikulić, Mateja",,,,,,,, unin:5701,thesis,"Virtualna stvarnost i neuromarketing","Kobzinek, Dominik",,,,,,,, vpsz:596,thesis,"Korištenje prirodnog (eng. Native) oglašavanja kao novog formata digitalnog oglašavanja","Vuković, Denis",,,,,,,, vpsz:600,thesis,"Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu na odabranim primjerima","Delač, Ivan",,,,,,,, vpsz:599,thesis,"Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju","Tarle Duvančić, Ikica",,,,,,,, vpsz:597,thesis,"Stilovi vođenja u funkciji poslovne uspješnosti","Lustek, Dražena",,,,,,,, vpsz:598,thesis,"Utjecaj organizacijske kulture na poslovanje suvremenih kompanija","Tolić, Maja",,,,,,,, vpsz:617,thesis,"Cijena kao indikator kvalitete i prestiža","Zlački, Ivanka",,,,,,,, vpsz:620,thesis,"Društveno umrežavanje kod generacije Z: navike Facebook generacije","Lakošeljac, Stjepan",,,,,,,, vpsz:616,thesis,"Komunikacijske vještine suvremenih managera prodaje","Markić, Danijela",,,,,,,, vpsz:619,thesis,"Prodaja u digitalno doba","Budimir, Filip",,,,,,,, vpsz:618,thesis,"Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije","Marić, Antonio",,,,,,,, vpsz:621,thesis,"Zaokret u kreiranju poslovanja: Internet prodaja bankarskih proizvoda","Aračić, Ilija",,,,,,,, unin:5642,thesis,"Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno prema djeci","Varović, Marija",,,,,,,, unin:5632,thesis,"Emocionalni apeli u oglašavanju","Juračić, Jessica",,,,,,,, unin:5569,thesis,"Potencijal razvoja glamping turizma u Hrvatskoj","Palaić, Maja",,,,,,,, unin:5683,thesis,"Turistički resursi i razvoj turizma u kontinentalnoj Hrvatskoj","Rukelj, Helena",,,,,,,, unin:4992,thesis,"Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka","Mikulić, Antonija",,,,,,,, unin:5640,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na generacijski jaz potrošačkog ponašanja generacije Boomera i generacije Z","Plenar, Sanja",,,,,,,, unin:5064,thesis,"Utjecaj inflacije na životni standard građana Republike Hrvatske","Ščuka, Ana",,,,,,,, unin:5612,thesis,"Wellness turizam - perspektive razvoja u Republici Hrvatskoj","Švec, Ema",,,,,,,, unin:5094,thesis,"Odnos influencera i publike - povjerenje, društveni utjecaj i promjene u ponašanju","Kolar, Arijana",,,,,,,, unin:5036,thesis,"Utjecaj Von Restorffovog efekta u vizualnoj kongitivnoj percepciji na internetske korisnike","Trojko, Anita",,,,,,,, unin:5025,thesis,"Analiza posebnosti ruralnog turizma u Međimurju","Magdalenić, Danijela",,,,,,,, unin:5475,thesis,"Društvene mreže kao način promocije destinacije","Vuković, Iva",,,,,,,, unin:5458,thesis,"Društveno odgovorna strategija marketinga na primjeru Međimurske županije","Cividini, Marta",,,,,,,, unin:4995,thesis,"Menadžment i etičko poslovanje","Drožđek, Anja",,,,,,,, unin:5554,thesis,"Odnosi s javnošću i društveno odgovorna komunikacija","Begović, Lidija",,,,,,,, unin:4972,thesis,"Procjena prisutnosti, primijenjenosti i važnosti vještina upravljanja promjenama na uzorku menadžera u Hrvatskoj","Zidarić, Nikolina",,,,,,,, unin:5455,thesis,"Turistička valorizacija materijalne kulturne baštine Međimurja","Novak, Sanda",,,,,,,, unin:5440,thesis,"Analiza utjecaja oglašavanja na formiranje stavova potrošača","Fulir, Ana",,,,,,,, unin:5474,thesis,"Modeli usklađenosti slike o sebi","Tocko, Annamaria",,,,,,,, unin:5462,thesis,"Prikriveno oglašavanje na filmu i u dnevnim novinama","Klopotan, Darko",,,,,,,, unin:5058,thesis,"Upravljanje konceptom viralnog marketinga","Andrašić, Irena",,,,,,,, unin:5497,thesis,"Utjecaj razvoja Internet oglašavanja na tiskovne medije","Trakoštanec, Nikola",,,,,,,, unin:5136,thesis,"Utjecaj video igara na razvoj djece i maloljetnika","Marciuš, Matej",,,,,,,, unin:5141,thesis,"Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda","Lješčak, Marijo",,,,,,,, unin:5510,thesis,"Neverbalna komunikacija u organizaciji na primjerima komunikacijskih specifičnosti kultura u pojedinim zemljama svijeta","Đuras, Tajana",,,,,,,, unin:5197,thesis,"Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu","Sokač, Lea",,,,,,,, unin:5049,thesis,"Uloga menadžmenta u upravljanju organizacijskim promjenama kroz Model 7S","Balić, Dina",,,,,,,, vpsz:680,thesis,"Principi prodaje i pregovaranja","Letica, Jelena",,,,,,,, vpsz:679,thesis,"Važnost i uloga poslovnog bontona i poslovne komunikacije u prodaji","Derdić, Nikolina",,,,,,,, unin:5608,thesis,"Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji","Milaković, Monika",,,,,,,, unin:5469,thesis,"Ideali ljepote oblikuju potrošačko ponašanje","Žugec, Janja",,,,,,,, unin:5253,thesis,"Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube","Barešić, Florijan",,,,,,,, unin:4892,thesis,"Običaji, rituali, praznovjerje i utjecaj na ponašanje potrošača","Knežević, Višnja",,,,,,,, unin:5256,thesis,"Perspektive razvoja agroturizma u Međimurju","Blajda, Sabrina",,,,,,,, unin:5202,thesis,"Poduzetnik i poduzetništvo te upravljanje rizicima na primjeru poduzeća ""Vindija d.d.""","Mravlinčić, Dalija",,,,,,,, unin:5234,thesis,"Uloga i važnost menadžerskih vještina hrvatskih menadžera u upravljanju ljudskim potencijalima","Gloc, Jonatan",,,,,,,, unin:5499,thesis,"Važnost etike u digitalnom poslovanju","Benjak, Ivana",,,,,,,, vpsz:685,thesis,"Modifikacija proizvoda kao oblik unaprijeđene prodaje","Vuleta, Dijana",,,,,,,, vpsz:686,thesis,"Perspektive razvoja zdravstvenog turizam s naglaskom na apiterapiju u odnosu na etablirane destinacije zdravstvenog turizma","Ivančić, Martina",,,,,,,, vpsz:687,thesis,"Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje","Rožić, Mateja",,,,,,,, vpsz:693,thesis,"Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021","Horvat, Matija",,,,,,,, vpsz:701,thesis,"Analiza predsjedničkog mandata Kolinde Grabar Kitarović 2015. - 2020.","Prebeg, Maks",,,,,,,, unin:4786,thesis,"Istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluka: studija slučaja Plinotehnika","Pintarić, Patrik",,,,,,,, unin:5257,thesis,"Atraktivnosti i turistički aranžman kompleksne turističke ponude zapostavljenih bisera Hrvatske - Slavonije, Like i Gorskog kotara","Kuš, Sara",,,,,,,, unin:5023,thesis,"Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom","Fišter, Marlena",,,,,,,, vpsz:709,thesis,"Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe","Marinović, Karlo",,,,,,,, vpsz:721,thesis,"Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine","Jurčić, Marina",,,,,,,, vpsz:717,thesis,"Kreiranje dodane vrijednosti pomoću strategije diverzifikacije","Bolfek, Lorena",,,,,,,, vpsz:720,thesis,"Strategije političkog marketinga na društvenim medijima","Crljenica, Davor",,,,,,,, vpsz:719,thesis,"Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti","Spajić, Marta",,,,,,,, vpsz:718,thesis,"Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela","Landeka, Monika",,,,,,,, vpsz:786,thesis,"Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine","Vranješ, Tamara",,,,,,,, vpsz:729,thesis,"Autoriteti i organizacijsko ponašanje u cilju ostvarenja rezultata prodaje","Kočiš, Sanda",,,,,,,, vpsz:730,thesis,"Utjecaj marke na kupnju automobila","Jelić, Ivona",,,,,,,, vpsz:932,thesis,"Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela","Čuić, Anita",,,,,,,, vpsz:754,thesis,"Strategija elektronske maloprodaje „Amazon.com“ na globalnom tržištu","Kratofil, Kristina",,,,,,,, vpsz:761,thesis,"Globalna marketinška konkurentnost na odabranom primjeru","Prekslavec, Marko",,,,,,,, vpsz:764,thesis,"Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing","Kutleša, Ante",,,,,,,, vpsz:762,thesis,"Ostvarivanje održive konkurentske prednosti strategijom diferencijacije na primjeru razvoja Istre kao regije kulture i enogastronomije","Sijarić, Mirela",,,,,,,, vpsz:766,thesis,"Profinjene tehnike spina u izbornoj kampanji","Laco, Ivan",,,,,,,, vpsz:763,thesis,"Upravljanje imidžom predsjedničkog kandidata u političkoj kampanji","Muškovac, Paula",,,,,,,, vpsz:765,thesis,"Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje","Akšamović, Domagoj",,,,,,,, vpsz:776,thesis,"Online kupovina u vrijeme Covid-19 pandemije","Pankretić, Jelena",,,,,,,, vpsz:777,thesis,"Strateško komuniciranje u izbornim kampanjama na relaciji politika - mediji - javnost","Šarac, Viktor",,,,,,,, vpsz:809,thesis,"Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda","Tomulić, Ana Marguerite",,,,,,,, vpsz:807,thesis,"Implementacija strategije fokusiranja i diferencijacije u postizanju konkurentskih prednosti na odabranom primjeru","Pavrlišak, Katarina",,,,,,,, vpsz:805,thesis,"Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća","Petković, Martina",,,,,,,, vpsz:808,thesis,"Mamforce kao primjer društveno odgovornog poslovanja u cilju ostvarivanja poslovnog rezultata","Korenika, Manuela",,,,,,,, vpsz:806,thesis,"Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19","Krnjak, Iva",,,,,,,, unin:4070,thesis,"Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije","Žvorc, Dražen",,,,,,,, vpsz:817,thesis,"Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama","Rosandić, Filip",,,,,,,, unin:3954,thesis,"Međunarodna trgovinska razmjena Republike Hrvatske s državama članicama Europske unije","Furdi, Ivana",,,,,,,, unin:3897,thesis,"Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA","Arelić, Ivana",,,,,,,, unin:3922,thesis,"Ekonomija doživljaja u kulturnom turizmu","Margetić Petak, Ivana",,,,,,,, unin:3862,thesis,"Etika oglašavanja","Novak, Dijana",,,,,,,, unin:3925,thesis,"Komparativna analiza muškaraca i žena kao potrošača","Žukina, Iva",,,,,,,, unin:3920,thesis,"Marketing i PR u autoindustriji na primjeru Dieselgate afere","Trusić, Mislav",,,,,,,, unin:3926,thesis,"Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru","Ipša, Ivana",,,,,,,, unin:3921,thesis,"Metode i tehnike rada u Business Manageru","Lugović, Martina",,,,,,,, unin:3851,thesis,"Racionalna i emocionalna kupnja","Karol, Sara",,,,,,,, unin:3857,thesis,"Strateški i etički aspekti neuromarketinga i umjetna inteligencija","Babić, Klara",,,,,,,, unin:3864,thesis,"Veganstvo na društvenim mrežama: Kako sadržaj na društvenim mrežama utječe na trendove u prehrani","Radošević, Anja",,,,,,,, unin:3863,thesis,"Modeli oglašavanja na internetu","Jurković, Mate",,,,,,,, unin:3874,thesis,"Persuazivnost u tržišnom komuniciranju","Majcenić, Tihana",,,,,,,, unin:3875,thesis,"Preferencije i kupovno ponašanje potrošača elektro automobila na tržištu Hrvatske","Deduš, Božidar",,,,,,,, unin:3880,thesis,"Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda","Mandarić, Doroteja",,,,,,,, unin:3867,thesis,"Psihološki utjecaj cijena na ponašanje potrošača","Martinčić, Mirela",,,,,,,, unin:3878,thesis,"Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke","Matić, Melita",,,,,,,, unin:3888,thesis,"Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu u kozmetičkoj industriji","Zelić, Kristina",,,,,,,, unin:3884,thesis,"Neverbalna komunikacija u javnom nastupu","Petak, Lana",,,,,,,, unin:3820,thesis,"Subliminalne poruke u oglašavanju","Florijanović, Ana",,,,,,,, unin:3906,thesis,"Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote","Glavičić, Lucija",,,,,,,, unin:3855,thesis,"Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača","Ilić, Marta",,,,,,,, unin:3876,thesis,"Vizualne komunikacije kao sastavni dio korporativnog odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Kraš d.d.","Šegović, Elvis",,,,,,,, vpsz:926,thesis,"PSIHOLOGIJA PRODAJE U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI","Kalapač, Ivona",,,,,,,, unin:3815,thesis,"Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju","Kelin, Dalibor",,,,,,,, unin:3887,thesis,"Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na odabir proizvoda","Bašić, Marinela",,,,,,,, unin:3817,thesis,"Bihevioralna ekonomija i ponašanje potrošača","Stančin, Tomislav",,,,,,,, unin:3811,thesis,"Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda","Čopec, Irena",,,,,,,, unin:3819,thesis,"Kompulzivno ponašanje kupaca modnih odjevnih proizvoda","Milušić, Kata",,,,,,,, unin:3889,thesis,"Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača","Lendl Trglačnik, Ivana",,,,,,,, unin:3805,thesis,"Upravljanje turističkim razvojem na primjeru grada Lepoglave","Vidaček, Sandra",,,,,,,, unin:3809,thesis,"Utjecaj emotivnih apela na potrošače","Katalenić, Ivan",,,,,,,, unin:3890,thesis,"Veganska prehrana - trend ili potreba","Lukša, Helena",,,,,,,, unin:3813,thesis,"Poslovni plan na primjeru otvaranja dječje igraonice u prirodi","Rešetar Kovačić, Tina",,,,,,,, unin:3804,thesis,"Utjecaj lokacije i atraktivnosti trgovačkih centara na ponašanje potrošača na primjeru sjeverne Hrvatske","Mađerić, Manuel",,,,,,,, unin:3871,thesis,"Restrukturiranje društva Agromeđimurje d.d. Čakovec","Markač, Marta",,,,,,,, unin:3869,thesis,"Širenje poslovanja Euroherc osiguranja d.d. na tržište EU","Jakopec, Željko",,,,,,,, vpsz:919,thesis,"ELEKTRONIČKI WORD OF MOUTH – POTICAJNI ILI LIMITIRAJUĆI FAKTOR ONLINE KUPNJE","Igrc, Ivan",,,,,,,, vpsz:918,thesis,"SADRŽAJ PROMOTIVNE PORUKE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U FUNKCIJI PRODAJE PROIZVODA","Grubišić, Petar",,,,,,,, vpsz:920,thesis,"UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI","Omrčen, Marko",,,,,,,, vpsz:875,thesis,"ETIČKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST MENADŽERA","Markić, Bernarda",,,,,,,, vpsz:874,thesis,"POSLOVNO PREGOVARANJE I BONTON NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU","Žalac, Matea",,,,,,,, vpsz:856,thesis,"UTJECAJ EKONOMIJE DOŽIVLJAJA U MALOPRODAJI NA PRODAJNI REZULTAT","Korošec, Ivana",,,,,,,, vpsz:904,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I MASOVNI MEDIJI","Šćrbec, Sara",,,,,,,, vpsz:865,thesis,"INOVATIVNI PROIZVOD U FUNKCIJI IZGRADNJE DIGITALNOG MEDIJA","Krištafor, Maja",,,,,,,, vpsz:905,thesis,"UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA","Petković, Lucija",,,,,,,, vpsz:906,thesis,"Utjecaj influencera na prodaju","Kozić, Domagoj",,,,,,,, vpsz:853,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORNE I ODRŽIVE MARKETINŠKE STRATEGIJE NA ODABRANOM PRIMJERU","Tolić, Ankica",,,,,,,, vpsz:852,thesis,"IMPLEMENTACIJA STRATEGIJA MARKETINGA NA IMPULZIVNU POTROŠNJU POTROŠAČA","Batarelo, Katarina",,,,,,,, vern:1420,thesis,"Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen","Žilić, Damir",,,,,,,, vpsz:573,thesis,"OGLAŠAVANJE U SPORTU U CILJU POSTIZANJA PRODAJNIH REZULTATA NA PRIMJERU NOGOMETNE REPREZENTACIJE HRVATSKE","Katić, Ana",,,,,,,, vpsz:574,thesis,"STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU","Čulo, Filip",,,,,,,, vpsz:572,thesis,"UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o.","Mikšec, Juraj",,,,,,,, vpsz:563,thesis,"EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U FUNKCIJI OSOBNOG RAZVOJA","Tominac, Ivan",,,,,,,, vpsz:562,thesis,"ETIKA U PRODAJI KAO ALAT ODRŽIVOG POSLOVANJA NA PRIMJERU BANKARSKE INDUSTRIJE","Sever, Renata",,,,,,,, unin:3194,thesis,"Strategija razvoja turizma općine Vinica","Lazar, Ivica",,,,,,,, vpsz:543,thesis,"Glazbeni festival etno pjesama Zagreb (Produkcijska studija izvedivosti)","Markulj, Hrvoje",,,,,,,, vpsz:542,thesis,"MOTIVACIJA PRODAJNOG OSOBLJA","Mijatović, Ozana",,,,,,,, unin:3130,thesis,"Kvaliteta usluge u zdravstvenom i wellness turizmu","Mežnarić, Lucija",,,,,,,, vpsz:538,thesis,"OBLIKOVANJE I PROVEDBA MODERNE IZBORNE KAMPANJE","Končevski, Krešimir",,,,,,,, unin:3192,thesis,"Turistička ponuda Ludbrega kao generator razvoja destinacije","Kirić, Monika",,,,,,,, vpsz:541,thesis,"ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE","Krčmar, Tomislav",,,,,,,, unin:3132,thesis,"Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba","Sokač, Melita",,,,,,,, vpsz:535,thesis,"APELI OGLAŠAVANJA U CILJU POVEĆANJA PRODAJE","Miletić, Marijo",,,,,,,, vern:1130,thesis,"Oglašavanje društveno kontroverznih proizvoda na odabranim primjerima","Klarić, Ivan",,,,,,,, unin:3124,thesis,"Globalizacija i ekonomski rast","Škvorc, Filip",,,,,,,, unin:3221,thesis,"Identifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva","Mihovilić, Ana",,,,,,,, unin:3111,thesis,"Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača","Bogožalec, Vlatka",,,,,,,, unin:3083,thesis,"Utjecaj robne marke na konkurentnost na tržištu","Dukarić, Robert",,,,,,,, unin:3122,thesis,"Osobnost kao faktor ponašanja potrošača","Jambrek, Veronika",,,,,,,, unin:3129,thesis,"Profili potrošača alkoholnih pića","Hohnjec, Filip",,,,,,,, unin:3128,thesis,"Utjecaj boje vina na odabir i konzumaciju vina","Križan, Sandra",,,,,,,, unin:3091,thesis,"Utjecaj glazbenog festivala na razvoj Novalje kao turističke destinacije","Vukasović, Anja",,,,,,,, unin:3123,thesis,"Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača","Jambrek, Marko",,,,,,,, unin:3728,thesis,"Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama","Martan, Marija",,,,,,,, unin:2905,thesis,"Hrvatska tradicijska baština i nematerijalni kulturni turizam Varaždinske županije","Petak, Melani",,,,,,,, unin:2900,thesis,"Nabava tehnološke opreme u prehrambenoj industriji","Vrbanić, Mario",,,,,,,, unin:2898,thesis,"Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju","Špoljar, Iva",,,,,,,, unin:2899,thesis,"Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z","Šalig, Martina",,,,,,,, unin:2867,thesis,"Eno-gastronomski turizam čimbenik odabira turističke destinacije na primjeru Međimurske županije","Perković, Marin",,,,,,,, unin:2862,thesis,"Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača bankarskih proizvoda","Gregorić, Ksenija",,,,,,,, unin:2868,thesis,"Profili potrošača u online okruženju prilikom odabira kućanskih aparata","Dičić, Jonas",,,,,,,, unin:2866,thesis,"Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda","Gulić, Domagoj",,,,,,,, unin:2859,thesis,"Zdravlje ljudi i ekonomski rast","Žigman, Maja",,,,,,,, vpsz:525,thesis,"GLOBALNA MARKETINŠKA KONKURENTNOST NA PRIMJERU MARKE CHARLOTTE TILBURY","Kereš, Nensi",,,,,,,, unin:2855,thesis,"Emocionalni profili i doživljaj tijela potrošača sa tetovažom","Horvat, Antonija",,,,,,,, unin:2856,thesis,"Koncept zadovoljstva i lojalnosti klijenata u kozmetičkom salonu","Reif, Margareta",,,,,,,, unin:2848,thesis,"Marketinški elementi tržišta ljudskim organima","Belobrajdić, Valentino",,,,,,,, unin:2845,thesis,"Motivacija glasača - moralno utemeljene odluke i odgovornosti političkih kampanja predsjedničkih kandidata","Sečen, Zvjezdana",,,,,,,, unin:2853,thesis,"Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata","Kruljac, Martina",,,,,,,, unin:2861,thesis,"Utjecaj policijske supkulture na konzumaciju društvenog života policajaca","Ozimec, Marina",,,,,,,, unin:2864,thesis,"Velikani hrvatskog sporta u promociji Hrvatske","Gašpardi, Zrinka",,,,,,,, unin:2844,thesis,"Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača","Talan, Ana",,,,,,,, vpsz:514,thesis,"Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji","Gajšek, Ana-Maria",,,,,,,, vpsz:442,thesis,"UPRAVLJANJE KONFLIKTOM U MODERNIM KORPORACIJAMA","Perković, Ankica",,,,,,,, vpsz:503,thesis,"UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA","Vrandečić, Jelena",,,,,,,, vpsz:502,thesis,"UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO","Erak Orbanić, Dariana",,,,,,,, unin:2800,thesis,"Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije","Hodžić, Martina",,,,,,,, vpsz:466,thesis,"STRES I UPRAVLJANJE STRESOM","Fabijančić, Sonja",,,,,,,, vpsz:449,thesis,"ZEMLJA PORIJEKLA INOVATIVNOG PROIZVODA – PREDNOST ILI NEDOSTATAK PLASMANU NA MEĐUNARODNO TRŽIŠTE NA PRIMJERU INOVATIVNOG HRVATSKOG PROIZVODA „ROTO RAŠPA“","Krunić, Roman",,,,,,,, vpsz:438,thesis,"UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA U FUNKCIJI ZADRŽAVANJA POTROŠAČA","Klapač, Tanja",,,,,,,, vpsz:428,thesis,"DRUŠTVENI MEDIJI KAO SREDSTVO POLITIČKOG KOMUNICIRANJA","Šimaga, Božidar",,,,,,,, vpsz:427,thesis,"DRUŠTVENI, ETIČKI I PRAVNI ASPEKTI MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA","Tadić, Mario",,,,,,,, vpsz:426,thesis,"INFLUENCERI I NJIHOV UTJECAJ NA POTROŠAČKU ODLUKU","Kozjak Lesički, Natalia",,,,,,,, vpsz:431,thesis,"ODRŽIVO POSLOVANJE I KORPORACIJSKA KULTURA SUVREMENIH PODUZEĆA","Carek, Anamaria",,,,,,,, vpsz:432,thesis,"ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA","Duž, Danijela",,,,,,,, vpsz:429,thesis,"ŽENE MENADŽERI","Breški, Paula",,,,,,,, vpsz:417,thesis,"ELEMENTI POLITIČKOG MARKETINGA NA TEMELJU AKTIVNOSTI POLITIČKOG KANDIDATA VLADIMIRA PUTINA","Hudorović, Lucija",,,,,,,, vpsz:416,thesis,"EVENT MANAGEMENT","Muškovac, Paula",,,,,,,, vpsz:415,thesis,"UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA U CILJU POSTIZANJA KONKURENTNOSTI NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA","Spajić, Marta",,,,,,,, vpsz:394,thesis,"BONTON U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI DIO KORPORACIJSKE KULTURE","Geld, Ljiljana",,,,,,,, vpsz:395,thesis,"Interni marketing i image poduzeća na primjeru glazbenih usluga KVIRIN d.o.o.","Pavrlišak, Katarina",,,,,,,, vpsz:383,thesis,"IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA","Hdagha, Sara",,,,,,,, unin:2447,thesis,"Istraživanje u funkciji pozicioniranja online trgovine na tržištu na primjeru Žutiklik.hr","Šarolić, Ivana",,,,,,,, vpsz:381,thesis,"DEREGULACIJA TRŽIŠTA PLINA NA PRIMJERU GRADSKE PLINARE ZAGREB- OPSKRBE D.O.O.","Paulik, Vladimir",,,,,,,, unin:2426,thesis,"Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki","Pavlović, Sanjica",,,,,,,, unin:2425,thesis,"Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama","Martinčević, Ela",,,,,,,, unin:2457,thesis,"Zdravstveni turizam u kontekstu razvoja Krapinskih Toplica","Tumpa, Jurica",,,,,,,, unin:2443,thesis,"Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju","Kreber, Jelena",,,,,,,, unin:2434,thesis,"Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjevnih predmeta","Malić, Dražen",,,,,,,, unin:2421,thesis,"Percepcija mladih turista o vrijednosti turističke destinacije","Beneta, Patricija",,,,,,,, unin:2431,thesis,"Povezanost oglašavanja i društvene odgovornosti u promociji turističke destinacije","Sečan, Jelena",,,,,,,, unin:2430,thesis,"Životni stilovi i potrošački izbor eko potrošača","Tomašić, Sežana",,,,,,,, unin:2428,thesis,"Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje","Tarade, Tara",,,,,,,, unin:2423,thesis,"Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji","Vidović, Ines",,,,,,,, unin:2427,thesis,"Ponašanje potrošača na tržištu video igara","Šimunec, Vanja",,,,,,,, unin:2429,thesis,"Promocija održive turističke destinacije Lika","Krpan, Vesna",,,,,,,, unin:2433,thesis,"Regionalni razvoj i turizam grada Zagreba","Poropat, Petra",,,,,,,, unin:2444,thesis,"Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima","Moravek, Iva",,,,,,,, unin:2432,thesis,"Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem","Bendelja, Tihomir",,,,,,,, unin:2435,thesis,"Uloga i značaj statusnih simbola u potrošačkom ponašanju","Makar, Mateja",,,,,,,, vpsz:372,thesis,"KONTINUUM DOBRIH KOMUNIKACIJSKIH ODNOSA, PREGOVORA I SASTANAKA U ORGANIZACIJI","Bešlić, Marija",,,,,,,, vpsz:373,thesis,"NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM","Ćurić, Renata",,,,,,,, vpsz:443,thesis,"KOMUNIKACIJA KAO TEMELJ TRANSPARENTNOSTI I DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI","Bakić Herceg, Antonija",,,,,,,, vpsz:348,thesis,"INTERPRETACIJA PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA","Zlatunić, Marko",,,,,,,, vpsz:347,thesis,"MERCHANDISING KAO ALAT UNAPREĐENJA PRODAJE U MALOPRODAJNIM LANCIMA","Horvat, Darko",,,,,,,, vpsz:336,thesis,"DRUŠTVENE INTERNETSKE PLATFORME I NJIHOV UTJECAJ NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI","Kočiš, Sanda",,,,,,,, vpsz:334,thesis,"Oglašavanje na Facebooku","Igrc, Ivan",,,,,,,, vpsz:333,thesis,"ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU","Akšamović, Domagoj",,,,,,,, vpsz:335,thesis,"UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA","Grubišić, Petar",,,,,,,, vpsz:307,thesis,"ETIČKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST MENADŽMENTA","Ivanjek, Nenad",,,,,,,, vpsz:295,thesis,"POSTUPCI I PRAVILA RJEŠAVANJA SPOROVA IZMEĐU ZEMALJA ČLANICA SVJETSKE TRGOVINSKE ORGANIZACIJE","Crnkoci, Marijan",,,,,,,, vpsz:294,thesis,"PRIMJENA NAČELA UPRAVLJANJA PRODAJOM NA AUTOMOBILSKOM TRŽIŠTU","Števanja, Tamara",,,,,,,, vpsz:296,thesis,"ULOGA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVNOJ POLITICI ZAGREBAČKOG HOLDINGA U POSTIZANJU KONKURENTNOSTI","Kvesić, Irina",,,,,,,, vpsz:356,thesis,"Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača","Mlinarić, Dario",,,,,,,, vpsz:351,thesis,"MARKETINŠKO OKRUŽENJE MEĐUNARODNOG TRŽIŠTA KOZMETIKE","Miličević, Lucija",,,,,,,, vpsz:355,thesis,"UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU","Žalac, Matea",,,,,,,, vern:386,thesis,"Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije","Petković, Tin",,,,,,,, vern:385,thesis,"Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika","Šket, Matija",,,,,,,, vpsz:264,thesis,"ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA NA PRIMJERU PODUZEĆA","Lugarić, Snježana",,,,,,,, vpsz:269,thesis,"DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI POVEZIVANJA GLASAČA I POLITIKE U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA","Benašić, Barbara",,,,,,,, vpsz:270,thesis,"INTERKULTURNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I POSLOVNI PROTOKOL","Molvarec, Ana",,,,,,,, vpsz:267,thesis,"KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA ZA COMMUNITY MANAGEMENT","Katić, Ana",,,,,,,, vpsz:265,thesis,"STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE","Obućina, Marija",,,,,,,, vern:265,thesis,"Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju","Miniri, Minea",,,,,,,, vern:129,thesis,"Upravljanje markom u filmskoj industriji na primjeru Zvjezdanih ratova","Beović, Luka",,,,,,,, vpsz:227,thesis,"STRAST PREMA POSLU KOD PODUZETNIKA – GLAVNI FAKTOR USPJEHA PODUZEĆA","Vonić, Ana",,,,,,,, vpsz:222,thesis,"POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA KAO FUNKCIONALNA I ETIČKA DIMENZIJA KAMPANJE","Šipoš, Ivana",,,,,,,, vern:22,thesis,"Stavovi i ponašanje potrošača kod kupovine ekoloških proizvoda","Barišić, Ivan",,,,,,,, vpsz:205,thesis,"PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U JAVNIM PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE S PRIMJERIMA DOBRE PRAKSE","Plećaš, Katarina",,,,,,,, vpsz:206,thesis,"ISTRAŽIVANJE ULOGE OSNOVNOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA U STVARANJU KOMUNIKACIJSKIH KOMPETENCIJA","Deriš, Anja",,,,,,,, vpsz:207,thesis,"RAZVOJ MARKETINŠKE STRATEGIJE NA TRŽIŠTU POLJOPRIVREDNE OPREME – 'AGROMENS'","Ćurić, Valentina",,,,,,,, vpsz:195,thesis,"MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA","Barbir, Martina",,,,,,,, vpsz:194,thesis,"VANJSKOTRGOVINSKI ASPEKTI UVOZA I STRATEGIJA ULASKA KUĆANSKIH VODOINSTALATERSKIH INSTALACIJA NA TRŽIŠTE REPUBLIKE HRVATSKE","Karabaić, Domagoj",,,,,,,, fthm:735,dissertation,"Percipirana vrijednost održive turističke destinacije s aspekta kvalitete","Vuković, Dijana",,,,,,,, vpsz:149,thesis,"JAČANJE KONKURENTNOSTI HRVATSKOG GOSPODARSTVA TEMELJENO NA STRUKTURNIM PROMJENAMA VISOKOG STRUČNOG OBRAZOVANJA","Banek, Snježana",,,,,,,, vpsz:82,thesis,"GLAZBA U DIGITALNO DOBA","Galešić, Ivan",,,,,,,, vpsz:80,thesis,"ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)","Damjanić, Ana",,,,,,,, vpsz:37,thesis,"RASTUĆI UTJECAJ INTERNE KOMUNIKACIJE NA SUSTAV KVALITETE SUVREMENIH KOMPANIJA","Valle, Tatjana",,,,,,,, vpsz:10,thesis,"ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U IZGRADNJI IMIDŽA","Nemet, Tatjana",,,,,,,, vpsz:4,thesis,"EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U POSLOVANJU","Ilić, Ivana",,,,,,,, vpsz:5,thesis,"ETIKA U POSLOVANJU DRUŠTVENIH MREŽA","Jelkić, Ivana",,,,,,,,