master's thesis
Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju

Fošnar, Lea
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Fošnar, L. (2018). Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, Lea. "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, Lea. "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, L. (2018). 'Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju', Master's thesis, University North, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar L. Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

L. Fošnar, "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Please login to the repository to save this object to your list.