master's thesis
Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača

Bogožalec, Vlatka
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Bogožalec, V. (2020). Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

Bogožalec, Vlatka. "Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

Bogožalec, Vlatka. "Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

Bogožalec, V. (2020). 'Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača', Master's thesis, University North, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

Bogožalec V. Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

V. Bogožalec, "Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:395203

Please login to the repository to save this object to your list.