pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn fpzg:2176,thesis,"Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije","Latinčić, Petar",,,,,,,, fpzg:2158,thesis,"Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj","Samodol, Antonia",,,,,,,, fpzg:2152,thesis,"Osobni brend - studija slučaja Maje Šuput","Škabić, Luka",,,,,,,, fpzg:2151,thesis,"Persuazivna komunikacija u funkciji brend aktivizma na primjeru Nikea","Belec, Sara",,,,,,,, fpzg:2148,dissertation,"Krizna komunikacija Vlade Republike Hrvatske vezane uz aferu Agrokor - studija slučaja (travanj 2017.-srpanj 2018.)","Anita, Culifaj",,,,,,,, fpzg:2138,thesis,"Etičnost odnosa s javnošću - percepcija hrvatskih građana","Zrilić, Dario",,,,,,,, fpzg:2140,thesis,"Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića","Vojvodić, Matija",,,,,,,, fpzg:1977,thesis,"Uloga influensera katolika u kreiranju imidža Crkve u Hrvatskoj","Krapić, Nina",,,,,,,, fpzg:2057,thesis,"Brendiranje grada Šibenika kroz četiri tvrđave","Samodol, Ana",,,,,,,, fpzg:2060,thesis,"Korištenje umjetne inteligencije u odnosima s javnošću u Hrvatskoj","Rukavina, Ana",,,,,,,, fpzg:2058,thesis,"Kraljica Elizabeta II. kao brend","Šarčević, Azra",,,,,,,, fpzg:2056,thesis,"Product placement u serijama američke, korejske i hrvatske produkcije","Vukelić, Ivana",,,,,,,, fpzg:2050,thesis,"Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora","Kostanjevečki, Nikol",,,,,,,, fpzg:2051,thesis,"Upravljanje čokoladnim brendovima Kraš i Zvečevo","Radić, Magdalena",,,,,,,, fpzg:2028,thesis,"Komunikacija predsjednika Volodomira Zelenskog na društvenim mrežama za vrijeme rata u Ukrajini","Karačić, Ana",,,,,,,, fpzg:2029,thesis,"Mobilizirajući učinak društvenih mreža u #FreeBritney pokretu","Kristić, Paula",,,,,,,, fpzg:2025,thesis,"Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije","Dragičević, Mihaela",,,,,,,, fpzg:2024,thesis,"Svekanalna komunikacija u IT industriji: Studija slučaja tvrtke Croz","Bošnjaković, Terezija",,,,,,,, fpzg:2026,thesis,"Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije","Honović, Petra",,,,,,,, fpzg:2027,thesis,"Uloga društvenih mreža u održavanju partnerskih odnosa na daljinu","Jukić, Zdravka",,,,,,,, fpzg:2049,thesis,"Instagram kao alat u kreiranju osobnog identiteta i brenda","Dujmić, Tea",,,,,,,, vojni:921,thesis,"Vojna propaganda na primjeru Rusije","Kovačević, Tea",,,,,,,, fpzg:1940,thesis,"Imidž Pule kao turističke destinacije i stvaranje turističkog brend","Stojić, Alen",,,,,,,, fpzg:1938,thesis,"Odnosi s javnošću u sportu na primjeru Formule 1","Jurković, Anamaria",,,,,,,, fpzg:1939,thesis,"Strategije i taktike odnosa s javnošću u poslovanju drogerija - slučaj DM Hrvatska","Gašpert, Lucija",,,,,,,, fpzg:1910,thesis,"Hrvatska radiotelevizija (HRT) kao brend","Stipić Miočić, Marijeta",,,,,,,, fpzg:1921,thesis,"Odnos pripadnika generacije Z prema brendovima","Čmarec, Ana",,,,,,,, fpzg:1920,thesis,"Produkcija dokumentarnog filma ""Generacije izolacije""","Marčec, Lucija",,,,,,,, dsos:111,dissertation,"ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U KUPNJI BEZRECEPTNIH LIJEKOVA","Mlivončić, Sanja",,,,,,,, fpzg:1896,thesis,"Utvrđivanje identiteta Vukovarsko-srijemske županije za brendiranje kao turističke destinacije","Pinjuh, Sandra",,,,,,,, unin:5483,dissertation,"Percepcija lifestyle novinarstva u području tema održivog razvoja društva","Čulo, Ivona",,,,,,,, fpzg:2137,thesis,"Razvoj Hrvatske udruge za odnose s javnošću od osnutka do danas","Prpić, Iva",,,,,,,, fpzg:1784,thesis,"Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar","Stanić, Matea",,,,,,,, fpzg:1782,thesis,"Mjerenje imidža i vrijednosti brenda zemlje na primjeru Hrvatske","Hunjet, Izidor",,,,,,,, fpzg:1775,thesis,"Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju","Stipčić, Bruno",,,,,,,, fpzg:1777,thesis,"Mogućnosti brendiranja malih mjesta na jadranskoj obali","Leško, Dina",,,,,,,, fpzg:1786,thesis,"Strateško komuniciranje Koncertne dvorane ""Vatroslav Lisinski"" prema mladima","Jelavić, Nika",,,,,,,, fpzg:1788,thesis,"Upravljanje osobnim brendom na primjeru Britney Spears","Petrović, Paula",,,,,,,, fpzg:1789,thesis,"Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi","Gubić, Dorotea",,,,,,,, fpzg:1783,thesis,"Veganstvo kao brend - studija slučaja celebrity vegana","Sliško, Gabriela",,,,,,,, fpzg:1714,thesis,"Brendiranje države kroz komunikaciju na službenim profilima političara: primjer Republike Hrvatske","Tušek, Valentina",,,,,,,, fpzg:1715,thesis,"Kako su online platforme promijenile glazbenu industriju","Tomljenović, Nera",,,,,,,, fpzg:1741,thesis,"Komunikacijska inovacija na društvenim mrežama: studija slučaja Elona Muska i Tesle","Bratić, Ana",,,,,,,, fpzg:1716,thesis,"Medijske navike i korištenje pametnih mobilnih uređaja: Individualizacija medijske prehrane","Boko, Antea",,,,,,,, fpzg:1732,thesis,"Promocija i marketing na e-sportskim natjecanjima: Primjer video igre League of Legends","Pepelko Farszky, Izabela",,,,,,,, fpzg:1734,thesis,"Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima","Domančić, Lana",,,,,,,, fpzg:1711,thesis,"Upravljanje COVID-19 krizom - komparativna analiza Hrvatske, Srbije i Švedske","Ćuić, Bruna",,,,,,,, vojni:750,thesis,"Manipulativni odnosi s javnošću Sjedinjenih Američkih država prema inozemstvu nakon 2001. godine","Novački, Viktorija",,,,,,,, vojni:766,thesis,"Strategije brendiranja vojnog poziva","Španić, Stefan",,,,,,,, fpzg:1648,thesis,"Imidž novinara i novinarske profesije u hrvatskoj javnosti","Mandić, Doris",,,,,,,, fpzg:1652,thesis,"Kreiranje novih proizvodnih brendova u hrvatskoj prehrambenoj industriji","Martinić, Ana",,,,,,,, fpzg:1650,thesis,"Povjerenje u utjecajnike kao izvore informacija o proizvodima i uslugama među mladima","Ropret, Lucija",,,,,,,, fpzg:1636,thesis,"Uloga roditelja u razotkrivanju privatnosti maloljetne djece","Polzer, Patricia",,,,,,,, fpzg:1658,thesis,"Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama","Poljanec, Dora",,,,,,,, fpzg:1618,thesis,"Jaz u znanju i korištenje medija u pandemijskim valovima COVID-19 u Hrvatskoj","Skalak, Tomislav",,,,,,,, fpzg:1660,thesis,"Online turistička komunikacija u doba pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske, Španjolske i Grčke","Vugrinec, Helena",,,,,,,, fpzg:1667,thesis,"Upravljanje komunikacijom Formule 1 na društvenim mrežama nakon Bernieja Ecclestonea","Jelušić, Matea Elena",,,,,,,, fpzg:1673,thesis,"Uloga digitalnih alata u održavanju poslovne komunikacije za vrijeme koronakrize","Puljić, Josipa",,,,,,,, fpzg:1671,thesis,"Važnost komunikacijskih vještina veterinara u odnosu s korisnicima","Pavičić, Vesna",,,,,,,, ffzg:5812,dissertation,"Povjerenje u komunikacijske kanale i izborna preferencija birača u Republici Hrvatskoj","Sedak, Kristijan",,,,,,,, fpzg:1846,thesis,"Krizni komunikacijski menadžment na primjeru zagrebačkih visokih učilišta","Fumić, Maja",,,,,,,, fpzg:1563,thesis,"KRIZNA KOMUNIKACIJA STOŽERA CIVILNE ZAŠTITE REPUBLIKE HRVATSKE USLIJED PANDEMIJSKE KRIZE COVID-19 NA FACEBOOKU I TWITTERU","Mezdjić, Petra",,,,,,,, fpzg:1558,thesis,"Brendiranje sajmova knjiga na primjerima lnterlibera i Sajma knjige u lstri","Bilandžija, Marina",,,,,,,, fpzg:1559,thesis,"ULOGA JAVNE DIPLOMACIJE U KREIRANJU KONKURENTNOG IDENTITETA DRŽAVE – KRALJEVINA DANSKA","Gašparović, Damir",,,,,,,, fpzg:1515,thesis,"Analiza slučajeva rebrendiranja tvrtki na hrvatskom tržištu","Radusin, Lana",,,,,,,, fpzg:1458,thesis,"Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći","Kezić, Doris",,,,,,,, fpzg:1373,thesis,"Komunikacija Pape Franje za vrijeme pandemije COVID-19 na Twitteru","Čotić, Maša Marija",,,,,,,, fpzg:1354,thesis,"Krizno komuniciranje Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske za vrijeme pandemije COVID-19","Štrbac, Anja",,,,,,,, fpzg:1518,thesis,"Mogućnosti i načini brendiranja Grada Šibenika","Rak, Tea",,,,,,,, fpzg:1551,thesis,"Osoba kao brend - primjer princeze Diane","Zaninović, Marinela",,,,,,,, fpzg:1445,thesis,"Osobno brendiranje u modnoj industriji na primjeru Chiare Ferragni","Jeremić, Dora",,,,,,,, fpzg:1519,thesis,"Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda","Salopek, Josipa",,,,,,,, fpzg:1379,thesis,"Uloga event menadžmenta u industriji zabave na primjeru dodjele filmskih Oskara i humanitarnog bala Met Gale","Kurelović, Sara",,,,,,,, fpzg:1450,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u promicanju održivog turizma na Jadranu","Jakovina, Helena",,,,,,,, vojni:563,thesis,"Njemačka propaganda uoči i tijekom Drugog svjetskog rata te usporedba sa suvremenim propagandnim trendovima","Vuković, Domagoj",,,,,,,, fpzg:1387,thesis,"Brendiranje Hrvatske kroz Svjetsko nogometno prvenstvo 2018. godine","Biljan, Lana",,,,,,,, fpzg:1391,thesis,"Krizno komuniciranje Konzuma u vrijeme pandemije COVID-19","Braer, Maria",,,,,,,, fpzg:1480,thesis,"Osobno brendiranje u sportu: studija slučaja Cristiana Ronalda","Marić, Tomislav",,,,,,,, fpzg:1406,thesis,"Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića","Čuturić, Paula",,,,,,,, fpzg:1444,thesis,"Uloga i učinak 'hejtanja' na društvenim mrežama","Jeličić, Ivona",,,,,,,, fpzg:1516,thesis,"Uloga prvih dama u kreiranju imidža predsjednika","Raguž, Veronika",,,,,,,, fpzg:1566,thesis,"SJEDINJENE AMERIČKE DRŽAVE: KOLIJEVKA MODERNIH ODNOSA S JAVNOŠĆU","Žužić, Krešimira",,,,,,,, fpzg:1433,thesis,"Uloga filma u promociji Dubrovnika kao turističke destinacije","Habunek, Anamaria",,,,,,,, fpzg:1238,thesis,"Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije","Žunec, Viktorija",,,,,,,, fpzg:1231,thesis,"Brendiranje grada Vrbovca","Mlinarić, Paulina",,,,,,,, fpzg:1175,thesis,"Društveno odgovorno poslovanje na primjeru Jadranskog naftovoda","Kolec, Tihana",,,,,,,, fpzg:1146,thesis,"Komunikacija brendova visoke mode na Instagramu","Cota, Iva",,,,,,,, fpzg:1220,thesis,"Moda kao sredstvo promocije destinacija","Ljubičić, Leona",,,,,,,, fpzg:1244,thesis,"Organizacija događaja u informatičkoj industriji","Magdić, Ivona",,,,,,,, fpzg:1145,thesis,"Uloga gastronomije u brendiranju Istre","Klarić, Anna",,,,,,,, fpzg:1209,thesis,"Brendiranje malih vinarija na poluotoku Pelješcu","Mrgudić, Lucija",,,,,,,, fpzg:1180,thesis,"Korporativno komuniciranje u duhanskoj industriji na primjeru tvrtke Philip Morris","Gavrić, Felicia",,,,,,,, fpzg:1208,thesis,"Kulturno-povijesna baština kao nositelj identiteta destinacije - primjer općine Nuštar","Periša, Hrvoje",,,,,,,, fpzg:1203,thesis,"Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija","Šola Vujčić, Tena",,,,,,,, fpzg:1249,thesis,"Identitet Međimurske županije i mogućnosti brendiranja kao turističke destinacije","Lovrek, Lara",,,,,,,, vojni:412,thesis,"Društveni mediji kao alat terorističkih organizacija","Smakus, Veronika",,,,,,,, vojni:369,thesis,"Ratna propaganda u Domovinskom ratu od 1991. do 1996. godine","Ćatić, Kristijan",,,,,,,, fpzg:1292,thesis,"Kreiranje brenda maslinovog ulja otoka Šipana","Boroje, Nikoleta",,,,,,,, fpzg:1281,thesis,"Parfemi Nusha i Mattan: kako stvoriti vlastiti brend?","Žužul, Nikolina",,,,,,,, fpzg:1294,thesis,"Korejski val kao instrument meke moći Južne Koreje u vanjskoj politici","Božić, Antonio",,,,,,,, dsos:129,dissertation,"KOMPARATIVNA ANALIZA KOMUNIKACIJE I ODNOSA S JAVNOŠĆU ETNOGRAFSKOG MUZEJA I ANSAMBLA LADO","Dabo, Krešimir",,,,,,,, fpzg:1269,thesis,"Digitalni odnosi s javnošću i oglašavanje u razvoju brenda","Ilić, Darija",,,,,,,, fpzg:1268,thesis,"Uloga sporta u brendiranju i promociji države: primjer Republike Hrvatske","Hlača, Ana",,,,,,,, fpzg:875,thesis,"Analiza online komunikacije Hrvatskog rukometnog saveza","Budi, Tin",,,,,,,, fpzg:877,thesis,"Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala","Obradović, Dijana",,,,,,,, fpzg:1017,thesis,"Specijalizirano izvještavanje na primjeru odbojke u sportskim rubrikama Večernji list i Jutarnji list za 2017. godinu","Šegvić, Vesela",,,,,,,, fpzg:876,thesis,"Što generacije X, Y i Z objavljuju na društvenim mrežama: analiza sadržaja objava na Facebooku i Instagramu","Škof, Mirta",,,,,,,, fpzg:972,thesis,"Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj","Trbuščić, Martina",,,,,,,, fpzg:914,thesis,"Odnosi s javnošću u luksuznom hotelijerstvu","Ivaniš, Ines",,,,,,,, fpzg:908,thesis,"Odnosi s javnošću zdravstvenih ustanova u Hrvatskoj","Duljaj, Ema",,,,,,,, fpzg:974,thesis,"Osobno brendiranje - studija slučaja Michelle Obame","Sirovica, Sara",,,,,,,, fpzg:971,thesis,"Povjerenje studenata novinarstva i komunikologije u Facebook nakon krize s Cambridge Analyticom","Škarika, Štefica",,,,,,,, fpzg:913,thesis,"Uloga festivalskog turizma u brendiranju grada Splita","Bosančić, Mislav",,,,,,,, fpzg:884,thesis,"Upotreba novih tehnologija u organizaciji glazbenih festivala","Keškić, Matea",,,,,,,, fpzg:880,thesis,"Coca-Cola kao brend: oglašivačke strategije u 21. stoljeću","Glatki, Silvija",,,,,,,, fpzg:1010,thesis,"Kreiranje i upravljanje modnim brendovima","Lulić, Niko",,,,,,,, fpzg:1073,thesis,"Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije","Medak, Zrinka",,,,,,,, fpzg:879,thesis,"Mogućnosti i načini brendiranja Nacionalnog parka Una","Ćurić, Anja",,,,,,,, fpzg:1076,thesis,"Odnosi s javnošću filmskih festivala u Hrvatskoj","Dorokazi, Mirela",,,,,,,, fpzg:1014,thesis,"Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu","Švraka, Senka",,,,,,,, fpzg:963,thesis,"Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida","Vidić, Vlatka",,,,,,,, fpzg:1058,thesis,"Utjecaj igranog filma u brendiranju Republike Hrvatske","Nakić, Martina",,,,,,,, fpzg:927,thesis,"Karakteristike opreme novinskih priloga u izvještavanju o zdravstvu na primjeru Jutarnjeg lista, Večernjeg lista i 24sata u 2018. godini","Pavić, Ivan",,,,,,,, fpzg:911,thesis,"Modeli roditeljskog posredovanja u medijskom odgoju djece: iskustva i stavovi roditelja od 1. do 4. razreda osnovne škole","Kovačević, Ivana",,,,,,,, fpzg:1009,thesis,"Transformacija digitalnog oglašavanja dnevnih novina; studija slučaja: 24sata","Gilja, Patricia",,,,,,,, fpzg:917,thesis,"Uloga društvenih mreža kao izvora informacija u suvremenom konceptu proizvodnje vijesti","Miklaužić, Jožica",,,,,,,, bernays:236,thesis,"Upravljanje identitetom i imidžem Hrvatske kao preduvjet gospodarskog razvoja","Negovetić, Luka",,,,,,,, dsos:56,dissertation,"Uloga inovativnosti u kreiranju imidža Hrvatske","Vukšić, Doris",,,,,,,, dsos:57,dissertation,"Utjecaj društvenih mreža kao izvora vijesti na središnji informativni program javne i komercijalnih televizija (HRT, Nova TV i RTL)","Šošić, Dajana",,,,,,,, fpzg:957,thesis,"Diskurs oglašivačke kampanje igranog filma ""Deadpool""","Levojević, Dean",,,,,,,, fpzg:960,thesis,"Hrvatski food blogeri 2019. godine","Kovačić, Damira",,,,,,,, fpzg:956,thesis,"Komunikacija na Facebooku religijskih zajednica Sufi Centre Rabbaniyya i Hillsong Church Germany","Boca, Ivona",,,,,,,, fpzg:955,thesis,"Narativna analiza publicističkih tekstova u 24sata o nestalima u Domovinskom ratu 2016. i 2017. godine","Dobranić, Anja",,,,,,,, fpzg:959,thesis,"Odnosi s javnošću u rukometnim klubovima u Hrvatskoj","Dežić, Ivana",,,,,,,, fpzg:954,thesis,"Stil pisanja kolumni Borisa Dežulovića na portalnovosti.com 2018.","Bregović, Tamara",,,,,,,, fpzg:958,thesis,"Strategija širenja brendova na primjeru Disneya, Facebooka i Virgina","Remenar, Denis",,,,,,,, fpzg:938,thesis,"Imidž Hrvatske u europskim online medijima 2017.","Pavić, Ines",,,,,,,, fpzg:937,thesis,"Medijska reprezentacija kućnih ljubimaca na portalima jutarnji.hr, vecernji.hr i 24sat.hr","Flegar, Ivana",,,,,,,, fpzg:939,thesis,"Reprezentacija djece s Downovim sindromom u medijima: longitudinalna analiza 2010.-2015.","Beštak, Ana",,,,,,,, fpzg:936,thesis,"Reprezentacija populizma u hrvatskim medijima: tekstualna analiza web portala vecernji.hr, novilist.hr, lupiga.com i direktno.hr","Humski, Vedrana",,,,,,,, fpzg:940,thesis,"Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba","Zidić, Lucija",,,,,,,, bernays:234,thesis,"Utjecaj i moć Vatikanske diplomacije","Bekavac, Katarina",,,,,,,, bernays:242,thesis,"Uloga emocija u brendiranju","Todorić, Nicole",,,,,,,, dsos:51,dissertation,"Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta","Marković, Maris",,,,,,,, fpzg:747,thesis,"Analiza sadržaja online komunikacije populističkih stranaka u Ujedinjenom Kraljevstvu, Italiji i Hrvatskoj","Milković, Kristian",,,,,,,, fpzg:851,thesis,"Biti influenser u Hrvatskoj: samoostvarenje i profit kroz YouTube kanal","Rosandić, Veronika",,,,,,,, fpzg:729,thesis,"Cyberfeminizam i digitalni aktivizam: studija slučaja pokreta #Metoo","Ernečić, Vlatka",,,,,,,, fpzg:842,thesis,"Influenseri na društvenim medijima u Hrvatskoj","Ivanković, Ivona",,,,,,,, fpzg:693,thesis,"Kako komuniciraju adolescenti: analiza komunikacijskih navika","Barešić, Dolores",,,,,,,, fpzg:858,thesis,"Konvergencijsko novinarstvo u Hrvatskoj: studija slučaja ""24 sata""","Zagorac, Nikol",,,,,,,, fpzg:830,thesis,"Medijske navike i privlačnost streamera: studija slučaja Hrvatska","Tisanić, Martin",,,,,,,, fpzg:696,thesis,"Usporedba online komunikacije uspješnih turističkih zajednica u Hrvatskoj: studija slučaja TZ Dubrovnika i TZ Poreča","Mršić, Patricia",,,,,,,, fpzg:834,thesis,"""Ja sam Zlatan"" - Zlatan Ibrahimović kao brend","Margetić, Simona",,,,,,,, fpzg:828,thesis,"Američka predsjednička kampanja 2016. u hrvatskim dnevnim novinama","Jerković Bjelajac, Terezija",,,,,,,, fpzg:829,thesis,"Etičnost novinarskih sadržaja u crnoj kronici na portalima jutarnji.hr i večernji.hr","Pejković, Davor",,,,,,,, fpzg:785,thesis,"Medijske preferencije studenata novinarstva Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu","Kujek, Doris",,,,,,,, fpzg:665,thesis,"Mogućnosti brendiranja Dalmatinske zagore","Udiljak, Gabrijela",,,,,,,, fpzg:638,thesis,"Nastanak kazališne predstave ""Šest likova traži autora""","Hrvaćanin, Tim",,,,,,,, fpzg:700,thesis,"Osobno brendiranje vrhunskih kuhara u Hrvatskoj","Sedlanić, Petra",,,,,,,, fpzg:807,thesis,"Razvoj blogerske scene u Hrvatskoj","Kapović, Lara",,,,,,,, fpzg:687,thesis,"Strateško komuniciranje banaka na primjeru UniCredit i Erste banke u Hrvatskoj","Azapović, Ines",,,,,,,, fpzg:667,thesis,"Imidž Bosne i Hercegovine na švicarskim, njemačkim i austrijskim internetskim portalima","Vincetić, Katica",,,,,,,, bernays:217,thesis,"Identitet, imidž i promocija Irske iz perspektive hrvatskih useljenika","Kostić, Tatjana",,,,,,,, fpzg:789,thesis,"Brendiranje grada Jastrebarskog kao gospodarskog subjekta","Bene, Ivona",,,,,,,, fpzg:839,thesis,"Brendiranje grada Samobora - studija slučaja","Kovačić, Ana",,,,,,,, fpzg:791,thesis,"Hercegovina kao turistički brend","Bartulić, Josip",,,,,,,, fpzg:809,thesis,"Komunikacijske strategije profesionalnih košarkaških klubova: slučaj KK Cibone","Mujačić, Matej",,,,,,,, fpzg:792,thesis,"Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike","Tomljanović, Maria",,,,,,,, dsos:45,dissertation,"Percepcija Europske unije u Republici Hrvatskoj tijekom prve godine članstva (srpanj 2013. – srpanj 2014.)","Gluvačević, Dejan",,,,,,,, fpzg:783,thesis,"Sveučilišni programi razmjene studenata kao alat javne diplomacije","Đerić, Elena",,,,,,,, fpzg:426,thesis,"Razvoj korporativnog identiteta kroz društveno odgovorno poslovanje - slučaj Google","Šuka, Nemanja",,,,,,,, fpzg:455,thesis,"Brendiranje Sveučilišta u Mostaru na temelju percepcije studenata","Mamić, Petra",,,,,,,, fpzg:574,thesis,"Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba","Sušić Načeta, Sara",,,,,,,, fpzg:453,thesis,"Istraživanje imidža Osječko-baranjske županije i mogućnost njegova razvoja","Ravlić, Doris",,,,,,,, fpzg:419,thesis,"Online i ""offline"" imidž Studentskog centra u Zagrebu: sličnosti i razlike","Crnčević, Anela",,,,,,,, fpzg:506,thesis,"Analiza medijskog diskursa o islamu na primjeru news portala u Hrvatskoj","Ščavničar, Ivan",,,,,,,, fpzg:460,thesis,"Brendiranje slavonsko-srijemsko-baranjskih vina - analiza pokušaja i mogućnosti","Cindrić, Iva",,,,,,,, fpzg:488,thesis,"Fenomen osobnog brendiranja: studija slučaja Justina Trudeaua","Herman, Iris",,,,,,,, fpzg:413,thesis,"Javna diplomacija Kraljevine Švedske: analiza komuniciranja u Hrvatskoj","Selihar, Bernarda",,,,,,,, fpzg:404,thesis,"Način mjerenja vrijednosti brenda države - komparativna analiza vodećih indeksa","Alimanović, Anita",,,,,,,, fpzg:450,thesis,"New York kao brend","Horvat, Lana",,,,,,,, fpzg:439,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u luksuznim hotelima na primjeru Adriatic Luxury Hotels","Katić, Vid",,,,,,,, fpzg:570,thesis,"Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber","Rus, Corrina",,,,,,,, fpzg:536,thesis,"Podudarnost online imidža HRT-a s mišljenjima građana","Čičak, Zorana",,,,,,,, fpzg:395,thesis,"Elementi celebrity politike u političkoj komunikaciji Josipa Broza Tita","Bračko, Paula",,,,,,,, fpzg:464,thesis,"Homofobija i seksizam u televizijskoj seriji ""Empire""","Božić, Leon",,,,,,,, fpzg:346,thesis,"Mogućnosti i načini brendiranja otoka Mljeta","Drače, Inja",,,,,,,, fpzg:528,thesis,"Uloga sportaša u parlamentarnim izbornim kampanjama u Hrvatskoj od 2000. do 2015. godine","Bagarić, Jelena",,,,,,,, fpzg:571,thesis,"Percepcija plasmana proizvoda u programima lagane zabave u srednjoškolskoj populaciji","Samaržija, Ana",,,,,,,, fpzg:449,thesis,"Portretiranje izbjeglica i migranata u središnjim informativnim emisijama HTV-a, Nove TV i RTL-a","Mešanović, Ernada",,,,,,,, fpzg:448,thesis,"Prikaz izbjeglica i migranata na fotografijama u Jutarnjem listu, Večernjem listu, Globusu i Nacionalu","Lakoš, Lucija",,,,,,,, fpzg:522,thesis,"Uloga naslova u tiskovinama i digitalnim medijima na primjeru Jutarnjeg lista","Bertek, Daria",,,,,,,, fpzg:447,thesis,"Uloga odnosa s javnošću u promociji turističke destinacije na primjeru Primoštena","Huljev, Anamaria",,,,,,,, dsos:35,dissertation,"Međuodnos argumentacije, konceptualnih metafora i neverbalne komunikacije u javnim nastupima njemačkih i hrvatskih političara","Borčić, Nikolina",,,,,,,, dsos:37,dissertation,"Uloga ravnatelja u stvaranju imidža osnovne škole na primjeru Republike Hrvatske i Republike Makedonije","Stanić, Ivana",,,,,,,, dsos:38,dissertation,"Važnost i uloga komunikacije u srednjim i velikim organizacijama tijekom procesa upravljanja promjenama","Škarica, Jadranka",,,,,,,, fpzg:323,thesis,"Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta","Orač Vuković, Martina",,,,,,,, fpzg:337,thesis,"Neprofitni FM radio u Republici Hrvatskoj","Čeč, Lucija",,,,,,,, fpzg:332,thesis,"Odnosi s javnošću u nevladinim i neprofitnim organizacijama","Isailović, Pavle",,,,,,,, fpzg:324,thesis,"Prepoznavanja važnosti koncepta zemlje podrijetla kod hrvatskih potrošača","Baričević, Nela",,,,,,,, fpzg:182,thesis,"Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra","Gržetić, Annamaria",,,,,,,, fpzg:92,thesis,"Preduvjeti implementacije društveno odgovornog poslovanja u hrvatskim malim poduzećima","Juričević, Ana",,,,,,,, fpzg:56,thesis,"Izvještavanje o djeci izbjeglicama u hrvatskim dnevnim novinama 2015. godine","Soko, Martina",,,,,,,, fpzg:185,thesis,"Uloga samosvijesti i nacionalnog ponosa u brendiranju države na primjeru projekta ""Ponos domovine""","Delač, Morana",,,,,,,, fpzg:206,thesis,"Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji","Žaja, Katarina",,,,,,,, fpzg:111,thesis,"Načini mjerenja učinkovitosti programa odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru","Starčić, Ema",,,,,,,, fpzg:216,thesis,"Populizam Živog zida: analiza retorike Ivana Vilibora Sinčića","Čačija, Petra",,,,,,,, fpzg:212,thesis,"Uloga djece političara u kreiranju njihove celebrity persone: studija slučaja Sashe i Malie Obame","Dretar, Dijana",,,,,,,, fpzg:190,thesis,"Diskurzivno mapiranje društvenih problema u francuskoj kinematografiji Novog vala","Gadža, Lucija",,,,,,,, fpzg:116,thesis,"Jezik ""Valova"" Virginije Wolf iz vizure pijažeovske teorije kognitivnog razvoja: Analiza verbalne gradacije struje svijesti","Belošević, Ivana",,,,,,,, fpzg:88,thesis,"Krizno komuniciranje Hrvatskih željeznica","Banovec, Brigita",,,,,,,, fpzg:90,thesis,"Krizno komuniciranje u zrakoplovnoj industriji - komparativna analiza Air France i Malasyia Airlinesa","Žužak, Domagoj",,,,,,,, fpzg:196,thesis,"Uloga društvenih medija u komunikaciji turističkih zajednica Slavonije","Grbeš, Ruža",,,,,,,, fpzg:217,thesis,"Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske","Ivčević, Anđela",,,,,,,, fpzg:89,thesis,"Uloga strukovnih udruga u razvoju profesije odnosa s javnošću na primjeru Hrvatske","Vuković, Ema",,,,,,,, dsos:34,dissertation,"Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi","Lesinger, Gordana",,,,,,,, fpzg:165,thesis,"Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije","Stipović, Jelena",,,,,,,, fpzg:123,thesis,"Krizno komuniciranje ključnih aktera na primjeru uhićenja bivšeg premijera Ive Sanadera i gradonačelnika Zagreba Milana Bandića","Pletikosa, Anja",,,,,,,, fpzg:95,thesis,"Međunarodni odnosi s javnošću i javna diplomacija na primjeru Države Izrael","Nikić, Petra",,,,,,,, fpzg:121,thesis,"Strategija brendiranja grada kao turističke destinacije - slučaj grada Zadra","Boghetta, Giulia",,,,,,,, fpzg:119,thesis,"Strateški odnosi s javnošću u knjižničnom sektoru: slučaj hrvatskih narodnih knjižnica","Gotovac, Tina",,,,,,,, fpzg:152,thesis,"Upravljanje luksuznim brendovima u modnoj industriji","Ponoš, Antonia",,,,,,,, fpzg:160,thesis,"Učestalost i karakteristike cyberbullyinga kod studenata Fakulteta političkih znanosti","Meglić, Mia",,,,,,,, fpzg:24,thesis,"Medijski spektakl u televizijskim vijestima: slučaj ""braniteljskog šatora""","Mađer, Petra",,,,,,,, fpzg:26,thesis,"Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?","Miholić, Nina",,,,,,,, dsos:33,dissertation,"Povjerenje u medije i krizno komuniciranje: lokalni radio u izvanrednoj situaciji","Kedžo, Zdravko",,,,,,,, dsos:32,dissertation,"Primjena reaktivnih strategija u kriznom komuniciranju hrvatskih tvrtki","Jugo, Damir",,,,,,,, iztzg:239,"other document type","Obrazovanje djelatnika sustava Hrvatske turističke zajednice i ostalih sudionika javnog i privatnog turističkog sektora - Marketing u turističkoj industriji, Modul 1: Prodaja i distribucija","Telišman Košuta, Neda; Čavlek, Nevenka",,,,,,,, iztzg:240,"other document type","Obrazovanje djelatnika sustava Hrvatske turističke zajednice i ostalih sudionika javnog i privatnog turističkog sektora - Marketing u turističkoj industriji, Modul 2: marketinška komunikacija","Telišman Košuta, Neda; Jugo, Damir; Skoko, Božo; Petrović, Mario",,,,,,,, iztzg:241,"other document type","Obrazovanje djelatnika sustava Hrvatske turističke zajednice i ostalih sudionika javnog i privatnog turističkog sektora - Marketing u turističkoj industriji, Modul 3 : upravljanje marketingom","Telišman Košuta, Neda; Čorak, Sanda; Marušić, Zrinka",,,,,,,, iztzg:276,"other document type","Glavni plan i strategija razvoja turizma Republike Hrvatske. Izvještaj 9. Marketing koncepcija turističkog razvoja","Telišman Košuta, Neda; Horak, Siniša; Čorak, Sanda; Tomljenović, Renata; Marušić, Zrinka; Ivandić, Neven; Kunst, Ivo; Sever, Ivan; Klarić, Zoran; Krešić, Damir; Vrdoljak-Šalamon, Blaženka; Boranić-Živoder, Snježana; Skoko, Božo",,,,,,,, iztzg:295,"other document type","Destinacijski brending : seminar : prezentacija. Institut za turizam, 23.-24.11.2011.","Telišman Košuta, Neda; Ateljević, Irena; Skoko, Božo",,,,,,,,