@mastersthesis{unin:6681, author = {{Čičak, Antun}}, title = {{Interaktivnost najvažnija osobina digitalnih medija i njezin utjecaj na tiskovne medije}}, } @mastersthesis{unin:6425, author = {{Mihalić, Ivan}}, title = {{Lansiranje novog koncepta proizvoda na tržište Hrvatske u kategoriji bujona}}, } @mastersthesis{unin:5876, author = {{Bijelić, Blaženka}}, title = {{Strategije razvoja poduzetništva u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5865, author = {{Babić, Maja}}, title = {{Važnost ljudskih potencijala u organizaciji}}, } @mastersthesis{unin:5861, author = {{Prvčić, Martina}}, title = {{Važnost turizma za vanjskotrgovinsku bilancu Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:5839, author = {{Žagrović, Petar}}, title = {{Motivacija prodajnog osoblja u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{unin:5837, author = {{Vučaj, Anton}}, title = {{Prednosti i nedostaci Hrvatske kao destinacije za zdravstveni turizam}}, } @mastersthesis{unin:5810, author = {{Turudić, Dubravka}}, title = {{Aspekti održivog razvoja nautičkog turizma u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5811, author = {{Koroš, Helena}}, title = {{Percepcija grupnog financiranja poduzetničkih pothvata u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5801, author = {{Žukina, Miroslava}}, title = {{Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:5793, author = {{Jošt, Helena}}, title = {{Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu}}, } @mastersthesis{unin:5817, author = {{Babec, Katarina}}, title = {{Zapadni stil života i njegov utjecaj na potrošače u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:5451, author = {{Klarić, Patricia}}, title = {{Izvoz robe Republike Hrvatske na međunarodna tržišta}}, }