pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn unin:6681,thesis,"Interaktivnost najvažnija osobina digitalnih medija i njezin utjecaj na tiskovne medije","Čičak, Antun",,,,,,,, unin:6425,thesis,"Lansiranje novog koncepta proizvoda na tržište Hrvatske u kategoriji bujona","Mihalić, Ivan",,,,,,,, unin:5876,thesis,"Strategije razvoja poduzetništva u Republici Hrvatskoj","Bijelić, Blaženka",,,,,,,, unin:5865,thesis,"Važnost ljudskih potencijala u organizaciji","Babić, Maja",,,,,,,, unin:5861,thesis,"Važnost turizma za vanjskotrgovinsku bilancu Republike Hrvatske","Prvčić, Martina",,,,,,,, unin:5839,thesis,"Motivacija prodajnog osoblja u bankarskom sektoru","Žagrović, Petar",,,,,,,, unin:5837,thesis,"Prednosti i nedostaci Hrvatske kao destinacije za zdravstveni turizam","Vučaj, Anton",,,,,,,, unin:5810,thesis,"Aspekti održivog razvoja nautičkog turizma u Republici Hrvatskoj","Turudić, Dubravka",,,,,,,, unin:5811,thesis,"Percepcija grupnog financiranja poduzetničkih pothvata u Republici Hrvatskoj","Koroš, Helena",,,,,,,, unin:5801,thesis,"Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda","Žukina, Miroslava",,,,,,,, unin:5793,thesis,"Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu","Jošt, Helena",,,,,,,, unin:5817,thesis,"Zapadni stil života i njegov utjecaj na potrošače u Hrvatskoj","Babec, Katarina",,,,,,,, unin:5451,thesis,"Izvoz robe Republike Hrvatske na međunarodna tržišta","Klarić, Patricia",,,,,,,,