@mastersthesis{mev:1533, author = {{Šatvar, Valentino}}, title = {{Analiza utjecaja poduzetničkog okruženja na poslovanje poduzeća}}, } @mastersthesis{mev:1454, author = {{Kraljić-Radulović, Vid}}, title = {{Start-up poduzeća i njihovo financiranje u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:3513, author = {{Vatrov, Mirko Hrvoje}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje kao pretpostavka izgradnje reputacije u logističkim poduzećima}}, } @mastersthesis{unin:3481, author = {{Međimorec, Magdalena}}, title = {{Obiteljsko poduzetništvo u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:3785, author = {{Gucek, Antonija}}, title = {{Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo}}, } @mastersthesis{unin:3102, author = {{Tkalčević, Igor}}, title = {{Vrste i elementi poslovnih sastanaka}}, } @mastersthesis{unin:3084, author = {{Pandurić, Daniel}}, title = {{Trgovina 21. stoljeća i e-trgovina}}, } @mastersthesis{unin:2889, author = {{Stevanoski, Sanela}}, title = {{Bitni parametri kod odluke o kupnji proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:2956, author = {{Mlinarić, Lea}}, title = {{Inovacije i poduzetništvo u 21. stoljeću}}, } @mastersthesis{unin:2934, author = {{Sučić, Sanda}}, title = {{Iskorištenost ESI fondova i programa u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:3039, author = {{Lukač, Tena}}, title = {{Obiteljsko poduzetništvo u središnjoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:2980, author = {{Mavrin, Monika}}, title = {{Obrazovanje za poduzetništvo u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:2963, author = {{Sinanović, Magdalena}}, title = {{Poticaji razvoja poduzetništva u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:2992, author = {{Benotić, Stjepan}}, title = {{Prepoznatljivost koncepta socijalnog poduzetništva u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:2971, author = {{Benko, Josipa}}, title = {{Razvoj poduzetništva žena na prijelazu tisućljeća u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:2927, author = {{Kuš, Sara}}, title = {{Utjecaj korporativnog poduzetništva na učinkovitost poslovanja i razvoj ljudskih resursa}}, } @mastersthesis{unin:3055, author = {{Pantaler, Petra}}, title = {{Značaj poduzetništva u poslovnom svijetu - analiza stavova o ženskom i muškom poduzetništvu}}, } @mastersthesis{unin:2491, author = {{Crnoja, Ivana}}, title = {{Kreativnost - psihološka okosnica uspješnog poslovanja}}, } @mastersthesis{unin:3050, author = {{Funtek Nuši, Martina}}, title = {{Motivacija i motivacijski faktori - pretpostavka uspješnosti poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:3036, author = {{Vuković, Iva}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na poslovanje}}, } @mastersthesis{unin:2533, author = {{Habunek, Mateja}}, title = {{Financijska funkcija u poduzeću}}, } @mastersthesis{unin:2543, author = {{Bračko, Ivana}}, title = {{Financijski instrumenti na tržištima kapitala i novca}}, } @mastersthesis{unin:2540, author = {{Martinuš, Roko}}, title = {{Praktični aspekti aksioma simetričnosti informacija u klasičnoj ekonomiji}}, } @mastersthesis{unin:2537, author = {{Kaniški, Marko}}, title = {{Teorija igara u poslovnoj ekonomiji}}, } @mastersthesis{unin:2916, author = {{Mehkek, Petra}}, title = {{Izvještavanje o društvenoj odgovornosti u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:3032, author = {{Koprić, Anamaria}}, title = {{Poduzetništvo i mladi u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:2426, author = {{Pavlović, Sanjica}}, title = {{Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki}}, } @mastersthesis{unin:2425, author = {{Martinčević, Ela}}, title = {{Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unin:2457, author = {{Tumpa, Jurica}}, title = {{Zdravstveni turizam u kontekstu razvoja Krapinskih Toplica}}, } @mastersthesis{unin:2443, author = {{Kreber, Jelena}}, title = {{Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju}}, } @mastersthesis{unin:2434, author = {{Malić, Dražen}}, title = {{Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjevnih predmeta}}, } @mastersthesis{unin:2421, author = {{Beneta, Patricija}}, title = {{Percepcija mladih turista o vrijednosti turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unin:2431, author = {{Sečan, Jelena}}, title = {{Povezanost oglašavanja i društvene odgovornosti u promociji turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unin:2430, author = {{Tomašić, Sežana}}, title = {{Životni stilovi i potrošački izbor eko potrošača}}, } @mastersthesis{unin:2428, author = {{Tarade, Tara}}, title = {{Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje}}, } @mastersthesis{unin:2423, author = {{Vidović, Ines}}, title = {{Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unin:2427, author = {{Šimunec, Vanja}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu video igara}}, } @mastersthesis{unin:2429, author = {{Krpan, Vesna}}, title = {{Promocija održive turističke destinacije Lika}}, } @mastersthesis{unin:2433, author = {{Poropat, Petra}}, title = {{Regionalni razvoj i turizam grada Zagreba}}, } @mastersthesis{unin:3034, author = {{Ružić, Ozana}}, title = {{Pojam odgovornosti u kontekstu kompetencija zaposlenika}}, } @mastersthesis{unin:2289, author = {{Ružak, Božo}}, title = {{Funkcije menadžmenta na primjeru HEP - ODS Zabok}}, } @mastersthesis{unin:2292, author = {{Lusavec, Petar}}, title = {{Stav ljudi o organizacijskim promjenama u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:2385, author = {{Vincek, Borna}}, title = {{Marketing sadržaja kao primarni oblik digitalne marketinške komunikacije na primjeru Red Bull Media House-a}}, } @mastersthesis{unin:2151, author = {{Žukina, Miroslava}}, title = {{Kontroling kao partner menadžmentu}}, } @mastersthesis{unin:2148, author = {{Bogović, Saša}}, title = {{Strateški kontroling i upotreba alata u strateškom planiranju}}, } @mastersthesis{unin:2152, author = {{Geč, Monika}}, title = {{Značaj kontrolinga u nabavi}}, } @mastersthesis{unin:2153, author = {{Novosel, Sara}}, title = {{Značaj kriznog kontrolinga u organizaciji}}, } @mastersthesis{unin:2377, author = {{Matulin, Monika}}, title = {{Agresivna komunikacija u poslovanju}}, } @mastersthesis{unin:2417, author = {{Štefanac, Lea}}, title = {{Interkulturalna poslovna komunikacija}}, } @mastersthesis{unin:2386, author = {{Car, Martina}}, title = {{Interkulturalne razlike u poslovanju između Hrvatske i Austrije}}, } @mastersthesis{unin:2010, author = {{Antolić, Ivana}}, title = {{Mladi u poduzetništvu i nova ekonomija}}, } @mastersthesis{unin:2409, author = {{Petak, Lana}}, title = {{Obrambeni mehanizmi u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{unin:2190, author = {{Vinković, Nikolina}}, title = {{Poslovna etika poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:2011, author = {{Prebegović, Marko}}, title = {{Upravljanje ljudskim potencijalima - primjer ACG Lukaps}}, } @mastersthesis{unin:2280, author = {{Paljug, Klara}}, title = {{Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:2282, author = {{Kapac, Monika}}, title = {{Autoritet u poslovanju}}, } @mastersthesis{unin:1927, author = {{Čupen, Svjetlana}}, title = {{Dizajniranje medijskog sadržaja prilagođenog potrebama djece i mladih}}, } @mastersthesis{unin:2275, author = {{Senjan, Emina}}, title = {{Interna poslovna komunikacija}}, } @mastersthesis{unin:2265, author = {{Šimunović, Iva}}, title = {{Neverbalna komunikacija u poslovnom okruženju}}, } @mastersthesis{unin:2276, author = {{Rodić, Lucija}}, title = {{Osobine ličnosti poduzetnika}}, } @mastersthesis{unin:2286, author = {{Patrčević, Petra}}, title = {{Povećanje pozitivne poslovne energije}}, } @mastersthesis{unin:2272, author = {{Crnjac, Monika}}, title = {{Regulacija rada na Obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu i stavovi mladih poljoprivrednika}}, } @mastersthesis{unin:2273, author = {{Gašparić, Tihana}}, title = {{Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na upravljanje odnosima s unutarnjim dionicama}}, } @mastersthesis{unin:1987, author = {{Martan, Marija}}, title = {{Persuazija i stvaranje umjetničkih potreba}}, } @mastersthesis{unin:1683, author = {{Štefković, Vedrana}}, title = {{Žene menadžeri u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:1711, author = {{Vatrov, Mirko Hrvoje}}, title = {{Utjecaj upravljanja marketingom proizvoda na društvenom mrežama na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{unin:1689, author = {{Čičak, Marija}}, title = {{Digitalni marketing: "Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Marjan voće"}}, } @mastersthesis{unin:2261, author = {{Korošec, Ivana}}, title = {{Impulzivno odlučivanje i kontrolirano promišljanje}}, } @mastersthesis{unin:1693, author = {{Štrbac, Mihaela}}, title = {{Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga}}, } @mastersthesis{unin:2008, author = {{Barić, Barbara}}, title = {{Planiranje u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{unin:1766, author = {{Štefanic, Martina}}, title = {{Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unin:1933, author = {{Golubić, Helena}}, title = {{Suvremeno ponašanje potrošača kao izazov marketinškim stručnjacima}}, } @mastersthesis{unin:1767, author = {{Tomić, Mijat Petar}}, title = {{Teorija motivacije}}, } @mastersthesis{unin:1388, author = {{Budisavljević, Ina}}, title = {{Upravljačka funkcija poduzetništva}}, } @mastersthesis{unin:1203, author = {{Čiček Lepoglavec, Ines}}, title = {{Facebook marketing}}, } @mastersthesis{unin:1221, author = {{Vulić, Nina}}, title = {{Financiranje poslovanja iz tuđih izvora i utjecaj na likvidnost}}, } @mastersthesis{unin:1210, author = {{Subotičanec, Antonela}}, title = {{Istraživanje lojalnosti potrošača na tržištu drogerijskih proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:1206, author = {{Vuk, Renato}}, title = {{Marketing sadržaja - analiza web stranica 25 najuspješnijih poduzeća u RH}}, } @mastersthesis{unin:1156, author = {{Nuši, Ana}}, title = {{Digitalni marketing}}, } @mastersthesis{unin:1193, author = {{Medverec, Lucija}}, title = {{Sponzorstvo i medijsko oglašavanje}}, } @mastersthesis{unin:161, author = {{Jakovljević, Jelena}}, title = {{Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:45, author = {{Lukša, Helena}}, title = {{Upravljanje procesom prodaje}}, } @mastersthesis{unin:25, author = {{Rauš, Tajana}}, title = {{Društvena odgovornost poduzeća u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:763, author = {{Mihica, Kristina}}, title = {{Parametri koji utječu na lojalnost zaposlenika}}, } @mastersthesis{unin:110, author = {{Žitnik, Mirjana}}, title = {{Skriveni marketing}}, } @mastersthesis{unin:89, author = {{Jedvaj, Dijana}}, title = {{Upravljanje strukturom kapitala}}, } @mastersthesis{unin:27, author = {{Zorko, Tomislav}}, title = {{Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja}}, } @mastersthesis{unin:96, author = {{Šulj, Antonia}}, title = {{Važnost due diligence-a u financijskom restrukturiranju poduzeća}}, } @mastersthesis{unin:97, author = {{Kozić, Marija}}, title = {{Značaj suvremenih metoda obračuna troškova}}, } @mastersthesis{unin:22, author = {{Štrlek, Dean}}, title = {{Percepcija vijesti na web portalu i društvenoj mreži - studija slučaja Automobil.hr}}, } @mastersthesis{unin:6, author = {{Zelenić, Maja}}, title = {{Računovodstvene informacije kao pretpostavka poslovnog odlučivanja}}, } @mastersthesis{unin:4, author = {{Rodić, Jozefina}}, title = {{Računovodstvo obrtnika}}, }