pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn unin:6671,thesis,"Kulturni turizam kao strategija razvoja grada Osijeka","Škrget, Dalia",,,,,,,, unin:6543,thesis,"Važnost poslovne komunikacije u Startup svijetu u cilju ostvarivanja međunarodnih poslovnih odnosa","Koren, Nikolina",,,,,,,, unin:6320,thesis,"Menadžment u funkciji upravljanja ljudskim resursima u cilju postizanja poslovne izvrsnosti","Posavec, Lorena",,,,,,,, unin:6384,thesis,"Uloga kuća za odmor u razvoju turističke ponude Imotske krajine","Petljak, Tomislav",,,,,,,, unin:6302,thesis,"Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu","Ferenčak, Katarina",,,,,,,, unin:6290,thesis,"Motivacija u radnoj organizaciji na primjeru DM-DROGERIE MARKT","Jukić, Matea",,,,,,,, unin:6289,thesis,"Poslovna analiza poduzeća na primjeru DM-DROGERIE MARKT","Podnar, Leon",,,,,,,, unin:6360,thesis,"Upravljanje ljudskim potencijalima","Plukavec, Hrvoje",,,,,,,, unin:6045,thesis,"Analiza utjecaja fleksibilnih radnih aranžmana na produktivnost i motivaciju zaposlenika u IT tvrtkama","Maravić, Mirna",,,,,,,, unin:6050,thesis,"Poslovni anđeli - uloga i značaj u financiranju poduzeća i ideja","Novko, Damjan",,,,,,,, unin:5863,thesis,"Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja","Blaži, Marija",,,,,,,, unin:5592,thesis,"Marketinške paradigme web shopova","Stazić, Petra",,,,,,,, unin:5700,thesis,"Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda","Petković, Melani",,,,,,,, unin:5158,thesis,"Perspektive razvoja ruralnog turizma u Varaždinskoj županiji","Jurak, Maja",,,,,,,, unin:5729,thesis,"Turistički resursi i razvoj specifičnih oblika turizma u Međimurskoj županiji","Mikulić, Mateja",,,,,,,, unin:5701,thesis,"Virtualna stvarnost i neuromarketing","Kobzinek, Dominik",,,,,,,, unin:5642,thesis,"Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno prema djeci","Varović, Marija",,,,,,,, unin:5632,thesis,"Emocionalni apeli u oglašavanju","Juračić, Jessica",,,,,,,, unin:5569,thesis,"Potencijal razvoja glamping turizma u Hrvatskoj","Palaić, Maja",,,,,,,, unin:5683,thesis,"Turistički resursi i razvoj turizma u kontinentalnoj Hrvatskoj","Rukelj, Helena",,,,,,,, unin:4992,thesis,"Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka","Mikulić, Antonija",,,,,,,, unin:5640,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na generacijski jaz potrošačkog ponašanja generacije Boomera i generacije Z","Plenar, Sanja",,,,,,,, unin:5319,thesis,"Utjecaj influencera i influencer marketinga na javno mnijenje putem novih medija","Posavec, Jelena",,,,,,,, unin:5475,thesis,"Društvene mreže kao način promocije destinacije","Vuković, Iva",,,,,,,, unin:5458,thesis,"Društveno odgovorna strategija marketinga na primjeru Međimurske županije","Cividini, Marta",,,,,,,, unin:4995,thesis,"Menadžment i etičko poslovanje","Drožđek, Anja",,,,,,,, unin:5554,thesis,"Odnosi s javnošću i društveno odgovorna komunikacija","Begović, Lidija",,,,,,,, unin:4972,thesis,"Procjena prisutnosti, primijenjenosti i važnosti vještina upravljanja promjenama na uzorku menadžera u Hrvatskoj","Zidarić, Nikolina",,,,,,,, unin:5455,thesis,"Turistička valorizacija materijalne kulturne baštine Međimurja","Novak, Sanda",,,,,,,, unin:5536,thesis,"Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača","Lazar, Anita",,,,,,,, unin:5141,thesis,"Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda","Lješčak, Marijo",,,,,,,, unin:5510,thesis,"Neverbalna komunikacija u organizaciji na primjerima komunikacijskih specifičnosti kultura u pojedinim zemljama svijeta","Đuras, Tajana",,,,,,,, unin:5197,thesis,"Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu","Sokač, Lea",,,,,,,, unin:5049,thesis,"Uloga menadžmenta u upravljanju organizacijskim promjenama kroz Model 7S","Balić, Dina",,,,,,,, unin:5608,thesis,"Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji","Milaković, Monika",,,,,,,, unin:5256,thesis,"Perspektive razvoja agroturizma u Međimurju","Blajda, Sabrina",,,,,,,, unin:5202,thesis,"Poduzetnik i poduzetništvo te upravljanje rizicima na primjeru poduzeća ""Vindija d.d.""","Mravlinčić, Dalija",,,,,,,, unin:5499,thesis,"Važnost etike u digitalnom poslovanju","Benjak, Ivana",,,,,,,, unin:5257,thesis,"Atraktivnosti i turistički aranžman kompleksne turističke ponude zapostavljenih bisera Hrvatske - Slavonije, Like i Gorskog kotara","Kuš, Sara",,,,,,,, unin:5023,thesis,"Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom","Fišter, Marlena",,,,,,,, unin:3902,thesis,"Analiza financijskih izvještaja na primjeru RSM Croatia d.o.o. Koprivnica","Horvat, Saša",,,,,,,, unin:3871,thesis,"Restrukturiranje društva Agromeđimurje d.d. Čakovec","Markač, Marta",,,,,,,, unin:4122,thesis,"Utjecaj grafičkih elemenata web korisničkog sučelja na doživljaj korisnika","Slanec, Katarina",,,,,,,, unin:3869,thesis,"Širenje poslovanja Euroherc osiguranja d.d. na tržište EU","Jakopec, Željko",,,,,,,, unin:4925,dissertation,"Development and application of the modified model of ICT sectors extraction in the Croatian economy","Keček, Damira",,,,,,,,