@mastersthesis{unin:6637, author = {{Lipovac, Stella}}, title = {{Parajezik u javnom nastupu}}, } @mastersthesis{unin:6142, author = {{Musulin, Tara}}, title = {{Odnosi s javnošću u modnoj industriji: analiza tvrtke SHEIN}}, } @mastersthesis{unin:6640, author = {{Postek, Klara}}, title = {{Provedba kampanje "#JaSamDomacica" na društvenim mrežama-case study}}, } @mastersthesis{unin:6579, author = {{Ban, Isabella}}, title = {{Razlika između PR, novinarskih i native tekstova u online medijima}}, } @mastersthesis{unin:6099, author = {{Martan, Emil}}, title = {{Redizajn i unaprjeđenje funkcionalnosti studentskog web portala Pressedan}}, } @mastersthesis{unin:6603, author = {{Župić, Maja}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na emocije publike}}, } @phdthesis{unin:5483, author = {{Čulo, Ivona}}, title = {{Percepcija lifestyle novinarstva u području tema održivog razvoja društva}}, } @mastersthesis{unin:4887, author = {{Jaklin, Magdalena}}, title = {{Utjecaj interneta na društveni život i potrošačke navike}}, } @mastersthesis{unin:4883, author = {{Jaklin, Magdalena}}, title = {{Utjecaj interneta na društveni život i potrošačke navike}}, }