diplomski rad
Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju

Kreber, Jelena
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Kreber, J. (2019). Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber, Jelena. "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber, Jelena. "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber, J. (2019). 'Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber J. Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 22.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

J. Kreber, "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.