završni rad
Neuromarketing i utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača

Jež, Leonarda
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Jež, L. (2019). Neuromarketing i utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:297763

Jež, Leonarda. "Neuromarketing i utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:297763

Jež, Leonarda. "Neuromarketing i utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:297763

Jež, L. (2019). 'Neuromarketing i utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:297763

Jež L. Neuromarketing i utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:297763

L. Jež, "Neuromarketing i utjecaj oglašavanja na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:297763

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.