završni rad
Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji

Parabić, Goran
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Parabić, G. (2020). Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640

Parabić, Goran. "Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640

Parabić, Goran. "Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640

Parabić, G. (2020). 'Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640

Parabić G. Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640

G. Parabić, "Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192640

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.