@mastersthesis{mev:1765, author = {{Rus, Ivica}}, title = {{Integrirani prijevoz putnika u svrhu razvoja regije sjeverna Hrvatska (IPP) i turističkog potencijala Međimurske županije}}, } @mastersthesis{unin:5755, author = {{Kalavarić, Anamarija}}, title = {{Održivost turističke destinacije sa aspekta kvalitete, cijene i rizika sigurnosti za turiste}}, } @mastersthesis{unin:5659, author = {{Kozić, Domagoj}}, title = {{Izazovi suvremenog međunarodnog marketinga}}, } @mastersthesis{unin:5235, author = {{Kajzogaj, Gabrijela}}, title = {{Utjecaj CRM strategije za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru hotela Poreč}}, } @mastersthesis{unin:5153, author = {{Šoš, Dorotea}}, title = {{Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća}}, } @mastersthesis{mev:1387, author = {{Tkalčec, Ana}}, title = {{Stanje i perspektiva razvoja elitnog lječilišnog turizma u priobalnoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{mev:1359, author = {{Cecelja, Anamaria}}, title = {{Usporedba potencijala kongresnog turizma Hrvatske i Austrije}}, } @mastersthesis{unin:5025, author = {{Magdalenić, Danijela}}, title = {{Analiza posebnosti ruralnog turizma u Međimurju}}, } @mastersthesis{unin:5455, author = {{Novak, Sanda}}, title = {{Turistička valorizacija materijalne kulturne baštine Međimurja}}, } @mastersthesis{unin:5536, author = {{Lazar, Anita}}, title = {{Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača}}, } @mastersthesis{mev:1361, author = {{Jekić, Helena}}, title = {{Utjecaj manifestacija na turističku ponudu Općine Sveti Martin na Muri}}, } @mastersthesis{mev:1352, author = {{Dugi, Mirela}}, title = {{Kongresni turizam kao potencijal razvoja turizma sjeverozapadne Hrvatske}}, } @mastersthesis{mev:1351, author = {{Škec, Nedeljko}}, title = {{Utjecaj sigurnosti destinacije pri donošenju odluke o putovanju na primjeru destinacije Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:5517, author = {{Bogadi, Nela}}, title = {{Budućnost poslovnog turizma u Republici Hrvatskoj nakon pandemije COVID-19 iz perspektive hotela s kongresnim dvoranama}}, } @mastersthesis{unin:5803, author = {{Šestak, Vlatka}}, title = {{Utjecaj marketinga na duhansku industriju}}, } @mastersthesis{mev:1350, author = {{Paljak, Lorena}}, title = {{Mogućnosti i interes implementacije programa team buildinga u kuće za odmor na području destinacije Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{mev:1356, author = {{Babok, Patricija}}, title = {{Obogaćivanje turističke ponude Međimurja s tradicionalnim obrtničkim turističkim sadržajem}}, } @mastersthesis{unin:4888, author = {{Grčić, Ivana}}, title = {{Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti}}, } @mastersthesis{unin:4631, author = {{Vugrin, Robert}}, title = {{Predstavljanje i uvođenje inovativnog modela na tržište automobila-Volkswagen Park+ Ride}}, } @mastersthesis{unin:5257, author = {{Kuš, Sara}}, title = {{Atraktivnosti i turistički aranžman kompleksne turističke ponude zapostavljenih bisera Hrvatske - Slavonije, Like i Gorskog kotara}}, } @mastersthesis{unin:4452, author = {{Kovačević, Martina}}, title = {{Novi izazovi i izvori oglašavanja TSOG-a u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{unin:4602, author = {{Golub, Barbara}}, title = {{Očuvanje kulturne baštine kroz razvoj ruralnog turizma}}, } @mastersthesis{unin:4620, author = {{Hajdinjak, Mihaela}}, title = {{Analiza funkcija menadžmenta na primjeru upravljanja ljudskim potencijalima u poduzeću Eurogum d.o.o., Nova Rača}}, } @mastersthesis{mev:1608, author = {{Šprem, Tajana}}, title = {{ANALIZA POTENCIJALA RAZVOJA TURIZMA OPĆINE KLENOVNIK}}, } @mastersthesis{unin:4622, author = {{Milanković, Mia}}, title = {{Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba}}, } @mastersthesis{unin:4616, author = {{Dušak, Ivana}}, title = {{Marketinške strategije u avio industriji kao odgovor na krizu uzrokovanu pandemijom COVID-19}}, } @mastersthesis{mev:1595, author = {{Karamatić, Mateo}}, title = {{Nautički turizam u Republici Hrvatskoj i očuvanje morskog okoliša}}, } @mastersthesis{mev:1574, author = {{Konc, Melanija}}, title = {{Potencijali razvoja turizma najsjevernijeg grada Republike Hrvatske, Murskog Središća}}, } @mastersthesis{unin:4653, author = {{Magdić, Ana}}, title = {{Utjecaj online komunikacije na promjene stavova i ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{mev:1575, author = {{Blaži, Monika}}, title = {{Analiza i potencijal razvoja ruralnog turizma u Varaždinskoj županiji}}, } @mastersthesis{mev:1582, author = {{Vučković, Sandra}}, title = {{Analiza malih obiteljskih poduzeća i neprofitnih organizacija u sektoru turizma Krapinsko-zagorske županije}}, } @mastersthesis{mev:1457, author = {{Radiković, Robert}}, title = {{Odlazni Erasmus studenti kao ambasadori hrvatske kulture i turizma}}, } @mastersthesis{mev:1513, author = {{Ćelić, Lovro}}, title = {{Turizam grada Kaštela - jučer, danas, sutra}}, } @mastersthesis{unin:3963, author = {{Novosel, Martina}}, title = {{Uloga menadžmenta u prevenciji mobinga na radnom mjestu}}, } @mastersthesis{mev:1516, author = {{Škrlec, Edita}}, title = {{Potencijal razvoja kongresnog turizma na području sjeverozapadne Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:3971, author = {{Benšić, Dorotea}}, title = {{Uloga internetskog oglašavanja u poslovanju na primjeru izdavačke industrije}}, } @mastersthesis{unin:4816, author = {{Bačak, Emili}}, title = {{Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:3972, author = {{Šuveljak, Bruno}}, title = {{Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika}}, } @mastersthesis{unin:3880, author = {{Mandarić, Doroteja}}, title = {{Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:3867, author = {{Martinčić, Mirela}}, title = {{Psihološki utjecaj cijena na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unin:3887, author = {{Bašić, Marinela}}, title = {{Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na odabir proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:3819, author = {{Milušić, Kata}}, title = {{Kompulzivno ponašanje kupaca modnih odjevnih proizvoda}}, } @mastersthesis{unin:3889, author = {{Lendl Trglačnik, Ivana}}, title = {{Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača}}, } @mastersthesis{zrinski:416, author = {{Bebić, Anja}}, title = {{Uloga poslovne komunikacije u poduzeću}}, } @mastersthesis{zrinski:417, author = {{Perković, Iva}}, title = {{Specifičnosti marketing miksa destinacije Portugal}}, } @mastersthesis{unin:3784, author = {{Parabić, Goran}}, title = {{Razvoj i promjene digitalnog marketinga u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{unin:3492, author = {{Juričko, Kristiana}}, title = {{Razvoj prikrivenog oglašavanja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:3544, author = {{Čukec, Ivana}}, title = {{Brendiranje grada kao imperativ održivog razvoja}}, } @mastersthesis{unin:3623, author = {{Šeničnjak, Ivana}}, title = {{Odnosi s javnošću: Zadovoljstvo radom policijskih službenika u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{unin:3565, author = {{Cvelber, Emilija}}, title = {{Poticanje poduzetništva na području Koprivničko-križevačke županije}}, } @mastersthesis{unin:3557, author = {{Stazić, Petra}}, title = {{Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu}}, } @mastersthesis{unin:3626, author = {{Stupar, Petra}}, title = {{Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0}}, } @mastersthesis{unin:3627, author = {{Babić, Tena}}, title = {{Važnost društvenih mreža u sportskom marketingu na primjeru nogometnog kluba}}, } @mastersthesis{unin:3621, author = {{Odžić, Mario}}, title = {{Važnost i utjecaj digitalnog marketinga na društvenim medijima}}, } @mastersthesis{unin:3629, author = {{Luketić, Brigita}}, title = {{Važnost snage marke prilikom kupnje}}, } @mastersthesis{unin:3507, author = {{Jurinjak, Antonela}}, title = {{Značaj marketinga opće dobrobiti za uspjeh poduzeća}}, } @mastersthesis{mev:1265, author = {{Babić, Patricija}}, title = {{Analiza zdravstvenih usluga i razvojnog potencijala zdravstvenog turizma u općini Stubičke Toplice}}, } @mastersthesis{mev:1322, author = {{Lelkić, Andrijana}}, title = {{Mogućnosti razvoja seoskog turizma u Republici Hrvatskoj s naglaskom na održivi razvoj}}, } @mastersthesis{mev:1584, author = {{Videc, Jelena}}, title = {{Potencijal razvoja turizma destinacije Donje Međimurje}}, } @mastersthesis{unin:3510, author = {{Mihalec, Pavao}}, title = {{Izazovi menadžmenta ljudskih potencijala u industriji 4.0.}}, } @mastersthesis{unin:3519, author = {{Škara, Klara}}, title = {{Ponašanje potrošača u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{unin:3576, author = {{Viljevac, Ivana}}, title = {{Sustav nagrađivanja zaposlenika kao utjecaj na efektivnost}}, } @mastersthesis{unin:3553, author = {{Bogdan, Martina}}, title = {{Utjecaj stresa na motivaciju i radnu učinkovitost policijskih službenika}}, } @mastersthesis{unin:3506, author = {{Nježić, Lucia}}, title = {{Ekonomske migracije i politika azila u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unin:3580, author = {{Furmeg, Petra}}, title = {{Financiranje razvoja grada Križevaca EU fondovima}}, } @mastersthesis{unin:3581, author = {{Gotić, Antonija}}, title = {{Poduzetničke financije u teoriji i praksi na području Hrvatske}}, } @mastersthesis{unin:3206, author = {{Kos, Dorotea}}, title = {{Važnost angažmana zaposlenika u internom brendiranju}}, } @mastersthesis{unin:3103, author = {{Evačić, Vinko}}, title = {{Izgradnja i pozicioniranje marke na primjeru tvrtke Rimac Automobili doo}}, } @mastersthesis{unin:3106, author = {{Pisačić, Marsel}}, title = {{Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike}}, } @mastersthesis{unin:3119, author = {{Lugomer, Tea}}, title = {{Utjecaj motivacije na zadovoljstvo zaposlenika}}, } @mastersthesis{unin:3115, author = {{Mužinić, Romina}}, title = {{Utjecaj oblika poslovne komunikacije na stres}}, } @mastersthesis{unin:3104, author = {{Ivandija, Melita}}, title = {{Utjecaj osobne komunikacije na postizanje prodajne učinkovitosti}}, } @mastersthesis{mev:1212, author = {{Brlek, Martin}}, title = {{Analiza potencijala i razvoja zdravstvenog turizma Krapinsko-zagorske županije}}, } @mastersthesis{unin:3130, author = {{Mežnarić, Lucija}}, title = {{Kvaliteta usluge u zdravstvenom i wellness turizmu}}, } @mastersthesis{unin:3085, author = {{Moharić, Natalija}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje u poduzeću Međimurske vode d.o.o. za javnu vodoopskrbu i javnu odvodnju}}, } @mastersthesis{zrinski:356, author = {{Pavleković, Alen}}, title = {{Inovacije kao ključni faktor i konkurentske prednosti poduzeća}}, } @mastersthesis{zrinski:352, author = {{Devivi, Gordan}}, title = {{Marketing brenda poduzeća Grand auto d.o.o.}}, } @mastersthesis{zrinski:363, author = {{Franić, Dijana}}, title = {{Dobrovoljno mirovinsko osiguranje kao čimbenik socijalne sigurnosti}}, } @mastersthesis{zrinski:337, author = {{Ćosić, Dunja}}, title = {{Poslovna etika u marketingu usmjerena na djecu kao ciljanu skupinu}}, } @mastersthesis{zrinski:353, author = {{Matanić, Igor}}, title = {{Potencijal tržišta i plasmana plus size odjeće u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{zrinski:314, author = {{Lukić, Igor}}, title = {{Marketinški miks noćnih klubova u organizaciji zabavljačkih evenata na primjeru odabranih poduzeća}}, } @mastersthesis{zrinski:313, author = {{Piljac, Valentina}}, title = {{Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{mev:1154, author = {{Moric, Josip}}, title = {{Advent kao dio turističke ponude grada Zagreba}}, } @mastersthesis{mev:1162, author = {{Maček, Valentina}}, title = {{Doprinos Westminsterske palače kao dijela UNESCO-ve materijalne baštine razvoju turizma u Velikoj Britaniji}}, } @mastersthesis{mev:1164, author = {{Petrinec, Marta}}, title = {{Monopolska struktura poslovanja Zagrebačkog holdinga u suradnji s gradom Zagrebom}}, } @mastersthesis{mev:1101, author = {{Milardović, Ivana}}, title = {{Sportski uspjesi kao ambasadori turizma}}, } @mastersthesis{mev:1148, author = {{Hladnić, Velimir}}, title = {{Trend dolazaka posjetitelja na manifestaciju "Dani ludbreške Svete nedjelje"}}, } @mastersthesis{unin:2926, author = {{Tomić, Antonija}}, title = {{Lojalnost potrošača domaćim proizvodima - akcija "Kupujmo hrvatsko"}}, } @mastersthesis{unin:2962, author = {{Domislović, Nives}}, title = {{Marketinška komunikacija: važnost interneta i društvenih mreža u turizmu}}, } @mastersthesis{unin:2894, author = {{Tolić, Sara}}, title = {{Uloga digitalnog marketinga u promociji}}, } @mastersthesis{unin:3831, author = {{Fujer, Ivana}}, title = {{Utjecaj marke na ponašanje potrošača prilikom procesa kupnje}}, } @mastersthesis{mev:1041, author = {{Murtezani, Marcel}}, title = {{Antičko nasljeđe kao dio suvremenog zdravstvenog turizma Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{mev:1037, author = {{Kušter, Kristina}}, title = {{Komparacija zdravstvenog turizma sjeverozapadne Hrvatske i Republike Slovenije}}, } @mastersthesis{mev:1052, author = {{Baček, Fran}}, title = {{Razvoj animacije i sportskog turizma gradu Zagrebu i njegovoj okolici}}, } @mastersthesis{mev:1039, author = {{Čolig, Tomislav}}, title = {{Razvojni potencijali zdravstvenog turizma sjeverozapadne Hrvatske}}, } @mastersthesis{zrinski:303, author = {{Mudrovčić, Hrvoje}}, title = {{Strategija izgradnje brenda turističke destinacije Ličko-senjske županije}}, } @mastersthesis{mev:1002, author = {{Cvetnić, Emilija}}, title = {{Inovativni turistički proizvodi zdravstvenog turizma u sjeverozapadnoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{mev:990, author = {{Fučko, Ivana}}, title = {{Hrvatska obala - prirodna zona aromaterapije}}, } @mastersthesis{mev:987, author = {{Krušec, Mateja}}, title = {{Trendovi u razvoju lječilišnog turizma u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{mev:989, author = {{Marđetko, Antonija}}, title = {{Zdravstveni turizam - potencijal lječilišta Topusko u međunarodnom okruženju}}, } @mastersthesis{mev:988, author = {{Treska Sorić, Erna}}, title = {{Potencijali za razvoj elitnog turizma u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{mev:1018, author = {{Kovačić, Karlo}}, title = {{Pozicioniranje Crne Gore kao destinacije elitnog turizma}}, } @mastersthesis{mev:985, author = {{Miklik, Mateja}}, title = {{Analiza kongresne djelatnosti u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{mev:986, author = {{Pomper, Romana}}, title = {{Masovni turizam i njegov utjecaj na održivi razvoj turističke destinacije}}, } @mastersthesis{mev:975, author = {{Križanec, Valeria}}, title = {{Utjecaj krize na Bliskom istoku na globalnu ekonomiju i turizam}}, } @mastersthesis{zrinski:274, author = {{Briški, Dražen}}, title = {{Granice učinkovitosti suvremenih oblika marketinga u novim medijima}}, } @mastersthesis{zrinski:266, author = {{Akrap, Luka}}, title = {{Utjecaj glazbe na potrošačke preferencije u ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{zrinski:238, author = {{Cenger, Teofil}}, title = {{Važnost i specifičnosti promocije usluga u tržišnom gospodarstvu}}, } @mastersthesis{zrinski:384, author = {{Kološ, Ana}}, title = {{Internet kao kanal prodaje i oglašavanja}}, } @mastersthesis{mev:930, author = {{Vuradin, Endrina}}, title = {{Cikloturizam na području grada Novog Marofa}}, } @mastersthesis{mev:885, author = {{Pustišek, Lucija}}, title = {{Utjecaj BDP-a na turizam Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{mev:951, author = {{Struški, Dario}}, title = {{Strategija sponzoriranja sporta i no name sportaša od strane hrvatskih poduzeća}}, } @mastersthesis{mev:924, author = {{Babić, Patricija}}, title = {{Analiza razvoja potencijala turizma u općini Marija Bistrica}}, } @mastersthesis{mev:877, author = {{Bogdan, Maja}}, title = {{Aromaterapija i aroma turizam kao novi trend turističke ponude Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{mev:933, author = {{Zorčec, Daria}}, title = {{Promocija turističkog suvenira grada Varaždina}}, } @mastersthesis{mev:879, author = {{Pintarić, Robert}}, title = {{Utjecaj kvalitete turističke animacije na zadovoljstvo gostiju u hotelijerstvu}}, } @mastersthesis{mev:925, author = {{Kišiček, Valentina}}, title = {{Utjecaj selektivih oblika turizma na turistički razvoj Varaždinske županije}}, } @mastersthesis{mev:791, author = {{Tkalčec, Valentina}}, title = {{Analiza i potencijal pustolovnog turizma Hrvatske}}, } @mastersthesis{mev:787, author = {{Blažuc, Vedrana}}, title = {{Aspekti razvoja turističkog proizvoda memorijalnog turizma istočne Hrvatske}}, } @mastersthesis{mev:830, author = {{Markač, Gordana}}, title = {{Ekoturizam i ruralni turizam u funkciji razvoja turističke ponude sjeverozapadne Hrvatske}}, } @mastersthesis{mev:809, author = {{Breslauer, Vlatko}}, title = {{Komparativna analiza manifestacije Ana Katarina Zrinski i manifestacije Porcijunkolovo}}, } @mastersthesis{mev:826, author = {{Guzi, Kristina}}, title = {{Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci}}, } @mastersthesis{mev:807, author = {{Poljaković, Daria}}, title = {{Analiza promocije i turističke posjećenosti grada Vukovara}}, } @mastersthesis{mev:800, author = {{Drk, Katarina}}, title = {{Prilagođenost turističke ponude Republike Hrvatske osobama s invaliditetom}}, } @mastersthesis{mev:923, author = {{Letica, Dolores}}, title = {{Analiza potencijala razvoja ruralnog turizma na području Samoborskog gorja}}, } @mastersthesis{zrinski:244, author = {{Fon, Nika}}, title = {{Marketing miks u naftnoj industriji - usporedba naftnih kompanija u Hrvatskoj i UAE}}, } @mastersthesis{mev:818, author = {{Pankas, Betina}}, title = {{Analiza zdravstvenih usluga i potencijal razvoja zdravstveno- turističkog projekta u gradu Prelogu}}, } @mastersthesis{mev:799, author = {{Siketić, Josipa}}, title = {{Odlazak mladih Hrvata u Irsku i njihov utjecaj na promociju turističke destinacije}}, } @mastersthesis{mev:774, author = {{Sklepić, Petar}}, title = {{Kulturno-turistički i sportski potencijali razvoja turizma Međimurske županije}}, } @mastersthesis{zrinski:207, author = {{Dogančić, Mihaela}}, title = {{Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija}}, } @mastersthesis{zrinski:191, author = {{Dogančić, Mihaela}}, title = {{Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija}}, } @mastersthesis{zrinski:193, author = {{Sokolić, Marko}}, title = {{Motivacija, uloga i zadovoljstvo prodajnih predstavnika Zagrebačke pivovare}}, } @mastersthesis{mev:769, author = {{Hasanović, Petra}}, title = {{Sportski turizam kao marketinški element pozicioniranja Hrvatske kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{zrinski:200, author = {{Palić, Ivan}}, title = {{Mentalno računovodstvo i kontekst potrošačkog izbora u okviru bihevioralne ekonomije}}, } @mastersthesis{zrinski:188, author = {{Zajec, Matija}}, title = {{Vanjska trgovina na primjeru farmaceutskih proizvoda}}, } @mastersthesis{mev:746, author = {{Glavica, Ivana}}, title = {{Potencijal razvoja zimskog sportskog turizma u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{mev:734, author = {{Modrić, Ivana}}, title = {{Turistička ponuda i potražnja Bjelovarsko-bilogorske županije}}, } @mastersthesis{mev:621, author = {{Lukić, Ivana}}, title = {{Turistička animacija u hotelima u Republici Hrvatskoj na primjerima hotela na Jadranu - usporedba i analiza}}, } @mastersthesis{mev:620, author = {{Križaić, Sara}}, title = {{Razvoj team buildinga i turističke destinacije na primjeru Accredo centra}}, } @mastersthesis{zrinski:164, author = {{Orešić, Marcel}}, title = {{Specifičnosti upravljanja rizicima povezanima sa sezonskim poslovanjem na primjeru poduzeća „Sportnina“}}, } @mastersthesis{zrinski:161, author = {{Marić, Vesna}}, title = {{Gerilski marketing u poslovanju malih poduzeća}}, } @mastersthesis{mev:570, author = {{Sečan, Melita}}, title = {{Marketing zdravstvenog turizma u funkciji produženja turističke sezone}}, } @mastersthesis{mev:561, author = {{Balog, Zvonka}}, title = {{Potencijal razvoja turizma destinacije Donje Međimurje}}, } @mastersthesis{mev:568, author = {{Kalavarić, Anamarija}}, title = {{Sportsko-rekreativni turizam Koprivničko-križevačke županije}}, } @mastersthesis{mev:581, author = {{Kovačević, Tajana}}, title = {{Strategija razvoja hotela kao novog proizvoda poduzeća}}, } @mastersthesis{mev:565, author = {{Cafuk, Tajana}}, title = {{Upravljanje destinacijom kao preduvjet izvrsnosti turističke ponude grada Varaždina}}, } @mastersthesis{mev:564, author = {{Mikulčić, Petra}}, title = {{Vjerski turizam i hodočašća u Hrvatskom zagorju}}, } @mastersthesis{mev:571, author = {{Marciuš, Monika}}, title = {{Zadovoljstvo posjetitelja ponudom proizvoda turističke animacije u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{zrinski:147, author = {{Podobnik, Dorotea}}, title = {{Suvremeni oblici promocije na primjeru Parka prirode Lonjsko polje}}, } @mastersthesis{zrinski:157, author = {{Bukić Lulić, Sunčana}}, title = {{Uloga društvenih medija u nogometu i utjecaj na navijače}}, } @mastersthesis{zrinski:149, author = {{Haleuš, Jasenka}}, title = {{Važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda koji nose oznaku kvalitete, nacionalne marketinške oznake i njihova prepoznatiljivost na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{mev:588, author = {{Zorman, Lidija}}, title = {{Destinacija Varaždinske Toplice - izazovi i prilike}}, } @mastersthesis{mev:590, author = {{Dugi, Valentina}}, title = {{Trendovi gastroturizma u Hrvatskoj i svijetu}}, } @mastersthesis{mev:589, author = {{Makarić, Ana-Marija}}, title = {{Udio i značaj žena u menadžmentu turističke djelatnosti u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{mev:558, author = {{Andrašec, Katarina}}, title = {{Društveno odgovoran marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{zrinski:107, author = {{Saša, Tanevski}}, title = {{Analiza kvalitete i mogućnosti razvoja web stranica agencija za promet nekretninama}}, } @mastersthesis{zrinski:90, author = {{Škunca, Katarina}}, title = {{Utjecaj subliminalnih poruka na djecu kroz animirane filmove}}, } @mastersthesis{mev:430, author = {{Mustač, Ema}}, title = {{Primjena Google AdWords sustava u online promociji turističkih sadržaja i ponude}}, } @mastersthesis{mev:428, author = {{Ostroški, Martina}}, title = {{Promocija destinacije Dubai kao turističkog fenomena Bliskog Istoka}}, } @mastersthesis{mev:451, author = {{Blaži, Petra}}, title = {{Specifičnosti međunarodnog marketinga}}, } @mastersthesis{mev:497, author = {{Blagus, Marija}}, title = {{Suvremena promocija hrvatskih turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{mev:432, author = {{Križanec, Valeria}}, title = {{Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{mev:460, author = {{Kolenko, Katarina}}, title = {{Zdravstveni i elitni turizam u Hrvatskoj i svijetu}}, } @mastersthesis{mev:368, author = {{Mužar, Dijana}}, title = {{Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije}}, } @mastersthesis{zrinski:67, author = {{Tomić, Nikolina}}, title = {{Projekti zdravstvenog turizma u funkciji razvoja turizma na području Kvarnera}}, } @mastersthesis{zrinski:48, author = {{Cetinjanin, Anja}}, title = {{Značaj Google adwordsa u online oglašavanju}}, } @mastersthesis{zrinski:45, author = {{Lešić, Ljiljana}}, title = {{Motivacija za ostvarenje rezultata i unapređenje kvalitete rada hrvatskog sporta na primjeru Hrvatskog kuglačkog saveza}}, } @mastersthesis{mev:303, author = {{Medak, Hrvoje}}, title = {{Sportski menadžment kroz studiju slučaja Real Madrida}}, } @mastersthesis{zrinski:30, author = {{Haleuš, Jasenka}}, title = {{Marketing turističke destinacije}}, } @mastersthesis{mev:177, author = {{Marić, Željka}}, title = {{Menadžment i organizacija sportskih mega događaja}}, } @mastersthesis{mev:215, author = {{Jurišak, Patrik}}, title = {{Sportski marketing nogometnih klubova}}, } @mastersthesis{mev:218, author = {{Zorman, Lidija}}, title = {{Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji}}, } @mastersthesis{mev:255, author = {{Poljaković, Daria}}, title = {{Upravljanje oglašavanjem u turizmu}}, } @mastersthesis{mev:216, author = {{Šoš, Nikolina}}, title = {{Emocije kao čimbenik ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{mev:169, author = {{Ganžulić, Karlo}}, title = {{Sportski marketing u košarci}}, } @mastersthesis{mev:192, author = {{Loparić, Andreja}}, title = {{Turistički potencijali Varaždinske županije iz segmenta kulturnog i vjerskog turizma}}, } @mastersthesis{mev:175, author = {{Smrtić, Nikolina}}, title = {{Asertivna komunikacija i komunikacija u timu}}, } @mastersthesis{mev:232, author = {{Novak, Ana}}, title = {{Brend i njegov značaj}}, } @mastersthesis{mev:165, author = {{Mrazović, Damir}}, title = {{Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{mev:211, author = {{Pavleković, Petra}}, title = {{Što čini uspješnu verbalnu komunikaciju}}, } @mastersthesis{mev:88, author = {{Martinić, Tanja}}, title = {{Marketing menadžment nautičkog turizma}}, } @mastersthesis{mev:86, author = {{Anderlin, Ksenija}}, title = {{Uloga poslovne komunikacije u organizaciji}}, } @mastersthesis{mev:210, author = {{Musliu, Teuta}}, title = {{Lječilišni aspekt zdravstvenog turizma u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{mev:50, author = {{Grabant, Miro}}, title = {{Modernizacija unapređenja prodaje}}, } @mastersthesis{zrinski:24, author = {{Vukušić, Ante}}, title = {{Isplativost korištenja komine masline kao humusa u masliniku „Desne“}}, } @mastersthesis{zrinski:22, author = {{Lukić, Igor}}, title = {{Organizacija mrežnog marketinga na proizvodima Amway}}, } @mastersthesis{mev:42, author = {{Baksa, Valentina}}, title = {{Upotreba "Quick Response" kodova u marketinške svrhe}}, } @mastersthesis{zrinski:16, author = {{Rosan, Mario}}, title = {{Treća industrijska revolucija}}, } @mastersthesis{mev:143, author = {{Kaluđer, Katarina}}, title = {{Etiketa u oglašavanju-korištenje seksa, žena i ženskog tijela}}, } @mastersthesis{mev:147, author = {{Kralj, Manuela}}, title = {{Organizacija prodaje u sportskim klubovima Hrvatske}}, } @phdthesis{svkri:2846, author = {{Gregorić, Marina}}, title = {{Marketing poslovnoga turizma destinacije}}, }