pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn unin:6681 thesis "Interaktivnost najvažnija osobina digitalnih medija i njezin utjecaj na tiskovne medije" "Čičak, Antun" unin:6677 thesis "Korištenje digitalnih medija u komunikaciji jedinica lokalne samouprave na primjeru Koprivničko-križevačke županije" "Dombaj, Petar" unin:6671 thesis "Kulturni turizam kao strategija razvoja grada Osijeka" "Škrget, Dalia" unin:6669 thesis "Otpornost Europske monetarne unije na šokove simetrije i mogućnosti uspostave optimalnog valutnog područja" "Šimpraga, Sergej" vpsz:1038 thesis "Korporativna komunikacija i organizacijska kultura tvrtke na primjeru iz prakse" "Žuntar, Ivan" vpsz:1051 thesis "Važnost i uloga networkinga u postizanju poslovnih rezultata" "Žderić, Sara" unin:6425 thesis "Lansiranje novog koncepta proizvoda na tržište Hrvatske u kategoriji bujona" "Mihalić, Ivan" vpsz:1050 thesis "Argumentacija analize predsjedničkih sučeljavanja na izborima u Hrvatskoj 2019. godine" "Bakić-Herceg, Antonija" vpsz:1049 thesis "Emocionalna inteligencija" "Števanja, Paola" unin:6320 thesis "Menadžment u funkciji upravljanja ljudskim resursima u cilju postizanja poslovne izvrsnosti" "Posavec, Lorena" unin:6384 thesis "Uloga kuća za odmor u razvoju turističke ponude Imotske krajine" "Petljak, Tomislav" unin:6351 thesis "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža" "Oštarjaš, Matija" vpsz:1009 thesis "Digitalni marketing u metaverse-u" "Šarić, Tin" vpsz:1016 thesis "Menadžment konflikta" "Ferenček, Lucija" vpsz:1011 thesis "Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom" "Kletečki, Ivana" vpsz:1010 thesis "Uloga etike i moralnosti u poslovanju suvremenih kompanija" "Pavličević Kelava, Marija" unin:6168 thesis "Implementacija koncepta održivog razvoja u hotelskoj industriji" "Fot, Paula" unin:6256 thesis "Uloga i značaj planiranja u procesu donošenja poslovnih odluka" "Filipović, Ivana" unin:6546 thesis "Uloga marketinga u formiranju konzumerističkog društva - edukacija potrošača o transformaciji vrijednosti, životnog stila za održivu budućnost" "Husain, Petra" unin:6279 thesis "Utjecaj ambalaže parfemskih proizvoda na odluku o kupnji i percepciju potrošača o proizvodu" "Pirak-Šepak, Erika" unin:6302 thesis "Koncept marketinških komunikacija u okviru integriranih marketinških aktivnosti u digitalnom svijetu" "Ferenčak, Katarina" unin:6290 thesis "Motivacija u radnoj organizaciji na primjeru DM-DROGERIE MARKT" "Jukić, Matea" unin:6289 thesis "Poslovna analiza poduzeća na primjeru DM-DROGERIE MARKT" "Podnar, Leon" unin:6360 thesis "Upravljanje ljudskim potencijalima" "Plukavec, Hrvoje" vpsz:1013 thesis "Segmentacija korisnika usluga rehabilitacijskog centra na temelju njihovog zadovoljstva osobljem i uslugom" "Kletečki, Ivana" unin:6045 thesis "Analiza utjecaja fleksibilnih radnih aranžmana na produktivnost i motivaciju zaposlenika u IT tvrtkama" "Maravić, Mirna" unin:6050 thesis "Poslovni anđeli - uloga i značaj u financiranju poduzeća i ideja" "Novko, Damjan" vpsz:1000 thesis "Digitalni marketing u metaverse-u" "Šarić, Tin" vpsz:999 thesis "Kreativno upravljanje zadovoljstvom korisnika u kozmetičkoj industriji" "Lovrić, Tatjana" unin:5916 thesis "Pregled normi i normizacija u turizmu" "Žan, Nina" unin:5950 thesis "Analiza značaja brandova sportske obuće obradom velikih tekstualnih podataka" "Slamić Tarade, Sara" unin:5880 thesis "Digitalno nasilje na društvenoj mreži Snapchat među generacijom Z" "Zavacki Ključar, Marija" unin:5868 thesis "Istraživanje stavova obrazovnog osoblja o ulozi policije u preventivnim programima MAH2 i PIA" "Cigrovski, Jelena" unin:5891 thesis "Osobnost kao faktor potrošačkog ponašanja" "Pokupčić, Mirna" unin:5863 thesis "Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja" "Blaži, Marija" unin:5873 thesis "Utjecaj glazbe na ponašanje potrošača u maloprodaji" "Sabljak, Martina" unin:5876 thesis "Strategije razvoja poduzetništva u Republici Hrvatskoj" "Bijelić, Blaženka" unin:5865 thesis "Važnost ljudskih potencijala u organizaciji" "Babić, Maja" unin:5861 thesis "Važnost turizma za vanjskotrgovinsku bilancu Republike Hrvatske" "Prvčić, Martina" unin:5871 thesis "Postupci uvođenja zakonske regulative lobiranja" "Galetić Šegina, Ana Kristina" unin:5839 thesis "Motivacija prodajnog osoblja u bankarskom sektoru" "Žagrović, Petar" unin:5837 thesis "Prednosti i nedostaci Hrvatske kao destinacije za zdravstveni turizam" "Vučaj, Anton" vpsz:953 thesis "UPRAVLJANJE ODNOSIMA SA POTROŠAČIMA U OBRAZOVNIM INSTITUCIJAMA PRIMARNOG OBRAZOVANJA" "Prodanić Tišma, Milena" unin:5812 thesis "Etika oglašavanja u prehrambenoj industriji" "Košćak, Aljoša" unin:5822 thesis "Digitalni marketing na primjeru tvrtke Decathlon" "Perić, Mario" unin:5776 thesis "Doživljaj maloprodaje i vizualnog identiteta kroz boju" "Meštrić, Anita" unin:5797 thesis "Krizna komunikacija nakon izgubljenog povjerenja dionika: studija slučaja o Balenciagi" "Knezić, Lea" unin:5801 thesis "Uloga percipirane vrijednosti u vertikalnom proširenju premium marke proizvoda" "Žukina, Miroslava" unin:5793 thesis "Utjecaj travel influencer marketinga na ponašanje potrošača u turizmu" "Jošt, Helena" unin:5817 thesis "Zapadni stil života i njegov utjecaj na potrošače u Hrvatskoj" "Babec, Katarina" vpsz:832 thesis "MEDIJSKA MANIPULACIJA FOTOGRAFIJOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U CILJU OSTVARIVANJA PRODAJNIH REZULTATA" "Radoš, Iva" unin:5592 thesis "Marketinške paradigme web shopova" "Stazić, Petra" unin:5700 thesis "Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda" "Petković, Melani" unin:5158 thesis "Perspektive razvoja ruralnog turizma u Varaždinskoj županiji" "Jurak, Maja" unin:5729 thesis "Turistički resursi i razvoj specifičnih oblika turizma u Međimurskoj županiji" "Mikulić, Mateja" unin:5701 thesis "Virtualna stvarnost i neuromarketing" "Kobzinek, Dominik" vpsz:596 thesis "Korištenje prirodnog (eng. Native) oglašavanja kao novog formata digitalnog oglašavanja" "Vuković, Denis" vpsz:600 thesis "Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu na odabranim primjerima" "Delač, Ivan" vpsz:599 thesis "Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju" "Tarle Duvančić, Ikica" vpsz:597 thesis "Stilovi vođenja u funkciji poslovne uspješnosti" "Lustek, Dražena" vpsz:598 thesis "Utjecaj organizacijske kulture na poslovanje suvremenih kompanija" "Tolić, Maja" vpsz:617 thesis "Cijena kao indikator kvalitete i prestiža" "Zlački, Ivanka" vpsz:620 thesis "Društveno umrežavanje kod generacije Z: navike Facebook generacije" "Lakošeljac, Stjepan" vpsz:616 thesis "Komunikacijske vještine suvremenih managera prodaje" "Markić, Danijela" vpsz:619 thesis "Prodaja u digitalno doba" "Budimir, Filip" vpsz:618 thesis "Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije" "Marić, Antonio" vpsz:621 thesis "Zaokret u kreiranju poslovanja: Internet prodaja bankarskih proizvoda" "Aračić, Ilija" unin:5642 thesis "Dječji marketing s osvrtom na manipulativno oglašavanje usmjereno prema djeci" "Varović, Marija" unin:5632 thesis "Emocionalni apeli u oglašavanju" "Juračić, Jessica" unin:5569 thesis "Potencijal razvoja glamping turizma u Hrvatskoj" "Palaić, Maja" unin:5683 thesis "Turistički resursi i razvoj turizma u kontinentalnoj Hrvatskoj" "Rukelj, Helena" unin:4992 thesis "Uspješnost digitalnog personaliziranog marketinga i etičnost korištenja osobnih podataka" "Mikulić, Antonija" unin:5640 thesis "Utjecaj društvenih mreža na generacijski jaz potrošačkog ponašanja generacije Boomera i generacije Z" "Plenar, Sanja" unin:5064 thesis "Utjecaj inflacije na životni standard građana Republike Hrvatske" "Ščuka, Ana" unin:5612 thesis "Wellness turizam - perspektive razvoja u Republici Hrvatskoj" "Švec, Ema" unin:5094 thesis "Odnos influencera i publike - povjerenje, društveni utjecaj i promjene u ponašanju" "Kolar, Arijana" unin:5036 thesis "Utjecaj Von Restorffovog efekta u vizualnoj kongitivnoj percepciji na internetske korisnike" "Trojko, Anita" unin:5025 thesis "Analiza posebnosti ruralnog turizma u Međimurju" "Magdalenić, Danijela" unin:5475 thesis "Društvene mreže kao način promocije destinacije" "Vuković, Iva" unin:5458 thesis "Društveno odgovorna strategija marketinga na primjeru Međimurske županije" "Cividini, Marta" unin:4995 thesis "Menadžment i etičko poslovanje" "Drožđek, Anja" unin:5554 thesis "Odnosi s javnošću i društveno odgovorna komunikacija" "Begović, Lidija" unin:4972 thesis "Procjena prisutnosti, primijenjenosti i važnosti vještina upravljanja promjenama na uzorku menadžera u Hrvatskoj" "Zidarić, Nikolina" unin:5455 thesis "Turistička valorizacija materijalne kulturne baštine Međimurja" "Novak, Sanda" unin:5440 thesis "Analiza utjecaja oglašavanja na formiranje stavova potrošača" "Fulir, Ana" unin:5474 thesis "Modeli usklađenosti slike o sebi" "Tocko, Annamaria" unin:5462 thesis "Prikriveno oglašavanje na filmu i u dnevnim novinama" "Klopotan, Darko" unin:5058 thesis "Upravljanje konceptom viralnog marketinga" "Andrašić, Irena" unin:5497 thesis "Utjecaj razvoja Internet oglašavanja na tiskovne medije" "Trakoštanec, Nikola" unin:5136 thesis "Utjecaj video igara na razvoj djece i maloljetnika" "Marciuš, Matej" unin:5141 thesis "Analiza efektivnosti marketing sadržaja u online okruženju pri odabiru proizvoda" "Lješčak, Marijo" unin:5510 thesis "Neverbalna komunikacija u organizaciji na primjerima komunikacijskih specifičnosti kultura u pojedinim zemljama svijeta" "Đuras, Tajana" unin:5197 thesis "Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu" "Sokač, Lea" unin:5049 thesis "Uloga menadžmenta u upravljanju organizacijskim promjenama kroz Model 7S" "Balić, Dina" vpsz:680 thesis "Principi prodaje i pregovaranja" "Letica, Jelena" vpsz:679 thesis "Važnost i uloga poslovnog bontona i poslovne komunikacije u prodaji" "Derdić, Nikolina" unin:5608 thesis "Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji" "Milaković, Monika" unin:5469 thesis "Ideali ljepote oblikuju potrošačko ponašanje" "Žugec, Janja" unin:5253 thesis "Korelacijska analiza pre-roll video oglasa na YouTube i količine vremena koju korisnici provode na YouTube" "Barešić, Florijan" unin:4892 thesis "Običaji, rituali, praznovjerje i utjecaj na ponašanje potrošača" "Knežević, Višnja" unin:5256 thesis "Perspektive razvoja agroturizma u Međimurju" "Blajda, Sabrina" unin:5202 thesis "Poduzetnik i poduzetništvo te upravljanje rizicima na primjeru poduzeća ""Vindija d.d.""" "Mravlinčić, Dalija" unin:5234 thesis "Uloga i važnost menadžerskih vještina hrvatskih menadžera u upravljanju ljudskim potencijalima" "Gloc, Jonatan" unin:5499 thesis "Važnost etike u digitalnom poslovanju" "Benjak, Ivana" vpsz:685 thesis "Modifikacija proizvoda kao oblik unaprijeđene prodaje" "Vuleta, Dijana" vpsz:686 thesis "Perspektive razvoja zdravstvenog turizam s naglaskom na apiterapiju u odnosu na etablirane destinacije zdravstvenog turizma" "Ivančić, Martina" vpsz:687 thesis "Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje" "Rožić, Mateja" vpsz:693 thesis "Analiza strategija marketinga na lokalnim izborima za gradonačelnika grada Zagreba 2021" "Horvat, Matija" vpsz:701 thesis "Analiza predsjedničkog mandata Kolinde Grabar Kitarović 2015. - 2020." "Prebeg, Maks" unin:4786 thesis "Istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluka: studija slučaja Plinotehnika" "Pintarić, Patrik" unin:5257 thesis "Atraktivnosti i turistički aranžman kompleksne turističke ponude zapostavljenih bisera Hrvatske - Slavonije, Like i Gorskog kotara" "Kuš, Sara" unin:5023 thesis "Potrošačko ponašanje generacije C uvjetovano digitalnom marketinškom komunikacijom" "Fišter, Marlena" vpsz:709 thesis "Utjecaj digitalizacije i novih distribucijskih kanala na marketing u svijetu glazbe" "Marinović, Karlo" vpsz:721 thesis "Analiza elemenata političkog marketinga: Biden – Trump u predsjedničkim izborima 2020. godine" "Jurčić, Marina" vpsz:717 thesis "Kreiranje dodane vrijednosti pomoću strategije diverzifikacije" "Bolfek, Lorena" vpsz:720 thesis "Strategije političkog marketinga na društvenim medijima" "Crljenica, Davor" vpsz:719 thesis "Uloga i značaj menadžmenta prodaje u implementaciji prodajnih strategija i marketinških aktivnosti" "Spajić, Marta" vpsz:718 thesis "Uloga suvremenih medija u upravljanju marketingom hotela" "Landeka, Monika" vpsz:786 thesis "Analiza digitalnog marketinga na primjeru grupe Podravka od 2010. do 2020. godine" "Vranješ, Tamara" vpsz:729 thesis "Autoriteti i organizacijsko ponašanje u cilju ostvarenja rezultata prodaje" "Kočiš, Sanda" vpsz:730 thesis "Utjecaj marke na kupnju automobila" "Jelić, Ivona" vpsz:932 thesis "Program lojalnosti u funkciji povećavanja tržišnog udjela" "Čuić, Anita" vpsz:754 thesis "Strategija elektronske maloprodaje „Amazon.com“ na globalnom tržištu" "Kratofil, Kristina" vpsz:761 thesis "Globalna marketinška konkurentnost na odabranom primjeru" "Prekslavec, Marko" vpsz:764 thesis "Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing" "Kutleša, Ante" vpsz:762 thesis "Ostvarivanje održive konkurentske prednosti strategijom diferencijacije na primjeru razvoja Istre kao regije kulture i enogastronomije" "Sijarić, Mirela" vpsz:766 thesis "Profinjene tehnike spina u izbornoj kampanji" "Laco, Ivan" vpsz:763 thesis "Upravljanje imidžom predsjedničkog kandidata u političkoj kampanji" "Muškovac, Paula" vpsz:765 thesis "Utjecaj razlika u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i društvenim mrežama na povećanje prodaje" "Akšamović, Domagoj" vpsz:776 thesis "Online kupovina u vrijeme Covid-19 pandemije" "Pankretić, Jelena" vpsz:777 thesis "Strateško komuniciranje u izbornim kampanjama na relaciji politika - mediji - javnost" "Šarac, Viktor" vpsz:809 thesis "Etičke implikacije primjene neuromarketinških metoda" "Tomulić, Ana Marguerite" vpsz:807 thesis "Implementacija strategije fokusiranja i diferencijacije u postizanju konkurentskih prednosti na odabranom primjeru" "Pavrlišak, Katarina" vpsz:805 thesis "Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača mesnih proizvoda na odabranom primjeru poduzeća" "Petković, Martina" vpsz:808 thesis "Mamforce kao primjer društveno odgovornog poslovanja u cilju ostvarivanja poslovnog rezultata" "Korenika, Manuela" vpsz:806 thesis "Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19" "Krnjak, Iva" unin:4070 thesis "Uloga i značaj održivog marketinga u plasmanu obnovljenih izvora energije" "Žvorc, Dražen" vpsz:817 thesis "Razlike u stavovima generacije Y prema oglašavanju na televiziji i na društvenim mrežama" "Rosandić, Filip" unin:3954 thesis "Međunarodna trgovinska razmjena Republike Hrvatske s državama članicama Europske unije" "Furdi, Ivana" unin:3897 thesis "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA" "Arelić, Ivana" unin:3922 thesis "Ekonomija doživljaja u kulturnom turizmu" "Margetić Petak, Ivana" unin:3862 thesis "Etika oglašavanja" "Novak, Dijana" unin:3925 thesis "Komparativna analiza muškaraca i žena kao potrošača" "Žukina, Iva" unin:3920 thesis "Marketing i PR u autoindustriji na primjeru Dieselgate afere" "Trusić, Mislav" unin:3926 thesis "Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru" "Ipša, Ivana" unin:3921 thesis "Metode i tehnike rada u Business Manageru" "Lugović, Martina" unin:3851 thesis "Racionalna i emocionalna kupnja" "Karol, Sara" unin:3857 thesis "Strateški i etički aspekti neuromarketinga i umjetna inteligencija" "Babić, Klara" unin:3864 thesis "Veganstvo na društvenim mrežama: Kako sadržaj na društvenim mrežama utječe na trendove u prehrani" "Radošević, Anja" unin:3863 thesis "Modeli oglašavanja na internetu" "Jurković, Mate" unin:3874 thesis "Persuazivnost u tržišnom komuniciranju" "Majcenić, Tihana" unin:3875 thesis "Preferencije i kupovno ponašanje potrošača elektro automobila na tržištu Hrvatske" "Deduš, Božidar" unin:3880 thesis "Održiva moda: Utjecaj održivog poslovanja modnih marki na odluku potrošača pri kupnji odjevnih proizvoda" "Mandarić, Doroteja" unin:3867 thesis "Psihološki utjecaj cijena na ponašanje potrošača" "Martinčić, Mirela" unin:3878 thesis "Korporativno vizualno komuniciranje s javnošću na primjeru Erste banke" "Matić, Melita" unin:3888 thesis "Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu u kozmetičkoj industriji" "Zelić, Kristina" unin:3884 thesis "Neverbalna komunikacija u javnom nastupu" "Petak, Lana" unin:3820 thesis "Subliminalne poruke u oglašavanju" "Florijanović, Ana" unin:3906 thesis "Uloga popularne kulture u kreiranju standarda ljepote" "Glavičić, Lucija" unin:3855 thesis "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača" "Ilić, Marta" unin:3876 thesis "Vizualne komunikacije kao sastavni dio korporativnog odnosa s javnostima na primjeru tvrtke Kraš d.d." "Šegović, Elvis" vpsz:926 thesis "PSIHOLOGIJA PRODAJE U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI" "Kalapač, Ivona" unin:3815 thesis "Utjecaj percepcije marke na impulzivnu kupnju" "Kelin, Dalibor" unin:3887 thesis "Analiza apela oglašavanja i njihov utjecaj na odabir proizvoda" "Bašić, Marinela" unin:3817 thesis "Bihevioralna ekonomija i ponašanje potrošača" "Stančin, Tomislav" unin:3811 thesis "Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda" "Čopec, Irena" unin:3819 thesis "Kompulzivno ponašanje kupaca modnih odjevnih proizvoda" "Milušić, Kata" unin:3889 thesis "Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača" "Lendl Trglačnik, Ivana" unin:3805 thesis "Upravljanje turističkim razvojem na primjeru grada Lepoglave" "Vidaček, Sandra" unin:3809 thesis "Utjecaj emotivnih apela na potrošače" "Katalenić, Ivan" unin:3890 thesis "Veganska prehrana - trend ili potreba" "Lukša, Helena" unin:3813 thesis "Poslovni plan na primjeru otvaranja dječje igraonice u prirodi" "Rešetar Kovačić, Tina" unin:3804 thesis "Utjecaj lokacije i atraktivnosti trgovačkih centara na ponašanje potrošača na primjeru sjeverne Hrvatske" "Mađerić, Manuel" unin:3871 thesis "Restrukturiranje društva Agromeđimurje d.d. Čakovec" "Markač, Marta" unin:3869 thesis "Širenje poslovanja Euroherc osiguranja d.d. na tržište EU" "Jakopec, Željko" vpsz:919 thesis "ELEKTRONIČKI WORD OF MOUTH – POTICAJNI ILI LIMITIRAJUĆI FAKTOR ONLINE KUPNJE" "Igrc, Ivan" vpsz:918 thesis "SADRŽAJ PROMOTIVNE PORUKE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA U FUNKCIJI PRODAJE PROIZVODA" "Grubišić, Petar" vpsz:920 thesis "UTJECAJ MOTIVACIJE ONLINE POTROŠAČA PRI ONLINE KUPOVINI" "Omrčen, Marko" vpsz:875 thesis "ETIČKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST MENADŽERA" "Markić, Bernarda" vpsz:874 thesis "POSLOVNO PREGOVARANJE I BONTON NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU" "Žalac, Matea" vpsz:856 thesis "UTJECAJ EKONOMIJE DOŽIVLJAJA U MALOPRODAJI NA PRODAJNI REZULTAT" "Korošec, Ivana" vpsz:904 thesis "DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I MASOVNI MEDIJI" "Šćrbec, Sara" vpsz:865 thesis "INOVATIVNI PROIZVOD U FUNKCIJI IZGRADNJE DIGITALNOG MEDIJA" "Krištafor, Maja" vpsz:905 thesis "UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA" "Petković, Lucija" vpsz:906 thesis "Utjecaj influencera na prodaju" "Kozić, Domagoj" vpsz:853 thesis "DRUŠTVENO ODGOVORNE I ODRŽIVE MARKETINŠKE STRATEGIJE NA ODABRANOM PRIMJERU" "Tolić, Ankica" vpsz:852 thesis "IMPLEMENTACIJA STRATEGIJA MARKETINGA NA IMPULZIVNU POTROŠNJU POTROŠAČA" "Batarelo, Katarina" vern:1420 thesis "Viralnost kao medijski, marketinški i društveni fenomen" "Žilić, Damir" vpsz:573 thesis "OGLAŠAVANJE U SPORTU U CILJU POSTIZANJA PRODAJNIH REZULTATA NA PRIMJERU NOGOMETNE REPREZENTACIJE HRVATSKE" "Katić, Ana" vpsz:574 thesis "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU" "Čulo, Filip" vpsz:572 thesis "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOTIVNOG MIKSA U FUNKCIJI PRODAJE NA PRIMJERU TVRTKE PIK VRBOVEC plus d.o.o." "Mikšec, Juraj" vpsz:563 thesis "EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U FUNKCIJI OSOBNOG RAZVOJA" "Tominac, Ivan" vpsz:562 thesis "ETIKA U PRODAJI KAO ALAT ODRŽIVOG POSLOVANJA NA PRIMJERU BANKARSKE INDUSTRIJE" "Sever, Renata" unin:3194 thesis "Strategija razvoja turizma općine Vinica" "Lazar, Ivica" vpsz:543 thesis "Glazbeni festival etno pjesama Zagreb (Produkcijska studija izvedivosti)" "Markulj, Hrvoje" vpsz:542 thesis "MOTIVACIJA PRODAJNOG OSOBLJA" "Mijatović, Ozana" unin:3130 thesis "Kvaliteta usluge u zdravstvenom i wellness turizmu" "Mežnarić, Lucija" vpsz:538 thesis "OBLIKOVANJE I PROVEDBA MODERNE IZBORNE KAMPANJE" "Končevski, Krešimir" unin:3192 thesis "Turistička ponuda Ludbrega kao generator razvoja destinacije" "Kirić, Monika" vpsz:541 thesis "ULOGA CRM-a U POSLOVNOM MARKETINGU BANKE" "Krčmar, Tomislav" unin:3132 thesis "Utjecaj interneta i društvenih medija na odluke potrošača digitalnog doba" "Sokač, Melita" vpsz:535 thesis "APELI OGLAŠAVANJA U CILJU POVEĆANJA PRODAJE" "Miletić, Marijo" vern:1130 thesis "Oglašavanje društveno kontroverznih proizvoda na odabranim primjerima" "Klarić, Ivan" unin:3124 thesis "Globalizacija i ekonomski rast" "Škvorc, Filip" unin:3221 thesis "Identifikacija i motivi korisnika mobilnog bankarstva" "Mihovilić, Ana" unin:3111 thesis "Snaga marke u online okruženju i njezin utjecaj na potrošačku odluku mladih potrošača" "Bogožalec, Vlatka" unin:3083 thesis "Utjecaj robne marke na konkurentnost na tržištu" "Dukarić, Robert" unin:3122 thesis "Osobnost kao faktor ponašanja potrošača" "Jambrek, Veronika" unin:3129 thesis "Profili potrošača alkoholnih pića" "Hohnjec, Filip" unin:3128 thesis "Utjecaj boje vina na odabir i konzumaciju vina" "Križan, Sandra" unin:3091 thesis "Utjecaj glazbenog festivala na razvoj Novalje kao turističke destinacije" "Vukasović, Anja" unin:3123 thesis "Utjecaj modernih tehnologija i inovacija na odluke potrošača" "Jambrek, Marko" unin:3728 thesis "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama" "Martan, Marija" unin:2905 thesis "Hrvatska tradicijska baština i nematerijalni kulturni turizam Varaždinske županije" "Petak, Melani" unin:2900 thesis "Nabava tehnološke opreme u prehrambenoj industriji" "Vrbanić, Mario" unin:2898 thesis "Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju" "Špoljar, Iva" unin:2899 thesis "Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z" "Šalig, Martina" unin:2867 thesis "Eno-gastronomski turizam čimbenik odabira turističke destinacije na primjeru Međimurske županije" "Perković, Marin" unin:2862 thesis "Koncept zadovoljstva i lojalnosti potrošača bankarskih proizvoda" "Gregorić, Ksenija" unin:2868 thesis "Profili potrošača u online okruženju prilikom odabira kućanskih aparata" "Dičić, Jonas" unin:2866 thesis "Utjecaj seksualnih apela u oglašavanju na odabir proizvoda" "Gulić, Domagoj" unin:2859 thesis "Zdravlje ljudi i ekonomski rast" "Žigman, Maja" vpsz:525 thesis "GLOBALNA MARKETINŠKA KONKURENTNOST NA PRIMJERU MARKE CHARLOTTE TILBURY" "Kereš, Nensi" unin:2855 thesis "Emocionalni profili i doživljaj tijela potrošača sa tetovažom" "Horvat, Antonija" unin:2856 thesis "Koncept zadovoljstva i lojalnosti klijenata u kozmetičkom salonu" "Reif, Margareta" unin:2848 thesis "Marketinški elementi tržišta ljudskim organima" "Belobrajdić, Valentino" unin:2845 thesis "Motivacija glasača - moralno utemeljene odluke i odgovornosti političkih kampanja predsjedničkih kandidata" "Sečen, Zvjezdana" unin:2853 thesis "Uloga i značaj komunikacijskih vještina u ostvarivanju prodajnih rezultata" "Kruljac, Martina" unin:2861 thesis "Utjecaj policijske supkulture na konzumaciju društvenog života policajaca" "Ozimec, Marina" unin:2864 thesis "Velikani hrvatskog sporta u promociji Hrvatske" "Gašpardi, Zrinka" unin:2844 thesis "Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača" "Talan, Ana" vpsz:514 thesis "Uloga i značaj neuromarketinga u prodaji" "Gajšek, Ana-Maria" vpsz:442 thesis "UPRAVLJANJE KONFLIKTOM U MODERNIM KORPORACIJAMA" "Perković, Ankica" vpsz:503 thesis "UPOTREBA DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI I ODRŽAVANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA" "Vrandečić, Jelena" vpsz:502 thesis "UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO" "Erak Orbanić, Dariana" unin:2800 thesis "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije" "Hodžić, Martina" vpsz:466 thesis "STRES I UPRAVLJANJE STRESOM" "Fabijančić, Sonja" vpsz:449 thesis "ZEMLJA PORIJEKLA INOVATIVNOG PROIZVODA – PREDNOST ILI NEDOSTATAK PLASMANU NA MEĐUNARODNO TRŽIŠTE NA PRIMJERU INOVATIVNOG HRVATSKOG PROIZVODA „ROTO RAŠPA“" "Krunić, Roman" vpsz:438 thesis "UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA U FUNKCIJI ZADRŽAVANJA POTROŠAČA" "Klapač, Tanja" vpsz:428 thesis "DRUŠTVENI MEDIJI KAO SREDSTVO POLITIČKOG KOMUNICIRANJA" "Šimaga, Božidar" vpsz:427 thesis "DRUŠTVENI, ETIČKI I PRAVNI ASPEKTI MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA" "Tadić, Mario" vpsz:426 thesis "INFLUENCERI I NJIHOV UTJECAJ NA POTROŠAČKU ODLUKU" "Kozjak Lesički, Natalia" vpsz:431 thesis "ODRŽIVO POSLOVANJE I KORPORACIJSKA KULTURA SUVREMENIH PODUZEĆA" "Carek, Anamaria" vpsz:432 thesis "ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA" "Duž, Danijela" vpsz:429 thesis "ŽENE MENADŽERI" "Breški, Paula" vpsz:417 thesis "ELEMENTI POLITIČKOG MARKETINGA NA TEMELJU AKTIVNOSTI POLITIČKOG KANDIDATA VLADIMIRA PUTINA" "Hudorović, Lucija" vpsz:416 thesis "EVENT MANAGEMENT" "Muškovac, Paula" vpsz:415 thesis "UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA U CILJU POSTIZANJA KONKURENTNOSTI NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA" "Spajić, Marta" vpsz:394 thesis "BONTON U POSLOVNOJ KOMUNIKACIJI DIO KORPORACIJSKE KULTURE" "Geld, Ljiljana" vpsz:395 thesis "Interni marketing i image poduzeća na primjeru glazbenih usluga KVIRIN d.o.o." "Pavrlišak, Katarina" vpsz:383 thesis "IDENTIFIKACIJA OBLIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ROBOTIZIRANIH PROIZVODA" "Hdagha, Sara" unin:2447 thesis "Istraživanje u funkciji pozicioniranja online trgovine na tržištu na primjeru Žutiklik.hr" "Šarolić, Ivana" vpsz:381 thesis "DEREGULACIJA TRŽIŠTA PLINA NA PRIMJERU GRADSKE PLINARE ZAGREB- OPSKRBE D.O.O." "Paulik, Vladimir" unin:2426 thesis "Korištenje slavnih osoba u oglašavanju i njihova uloga u stvaranju lojalnosti marki" "Pavlović, Sanjica" unin:2425 thesis "Motivi potrošača modnih marki uvjetovanih elektroničkom usmenom predajom na društvenim mrežama" "Martinčević, Ela" unin:2457 thesis "Zdravstveni turizam u kontekstu razvoja Krapinskih Toplica" "Tumpa, Jurica" unin:2443 thesis "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju" "Kreber, Jelena" unin:2434 thesis "Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjevnih predmeta" "Malić, Dražen" unin:2421 thesis "Percepcija mladih turista o vrijednosti turističke destinacije" "Beneta, Patricija" unin:2431 thesis "Povezanost oglašavanja i društvene odgovornosti u promociji turističke destinacije" "Sečan, Jelena" unin:2430 thesis "Životni stilovi i potrošački izbor eko potrošača" "Tomašić, Sežana" unin:2428 thesis "Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje" "Tarade, Tara" unin:2423 thesis "Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji" "Vidović, Ines" unin:2427 thesis "Ponašanje potrošača na tržištu video igara" "Šimunec, Vanja" unin:2429 thesis "Promocija održive turističke destinacije Lika" "Krpan, Vesna" unin:2433 thesis "Regionalni razvoj i turizam grada Zagreba" "Poropat, Petra" unin:2444 thesis "Etičnost kao temelj komunikacije prodajnog procesa usmjerenog potrošačima" "Moravek, Iva" unin:2432 thesis "Potrošačko ponašanje uvjetovano prikrivenim oglašavanjem" "Bendelja, Tihomir" unin:2435 thesis "Uloga i značaj statusnih simbola u potrošačkom ponašanju" "Makar, Mateja" vpsz:372 thesis "KONTINUUM DOBRIH KOMUNIKACIJSKIH ODNOSA, PREGOVORA I SASTANAKA U ORGANIZACIJI" "Bešlić, Marija" vpsz:373 thesis "NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM" "Ćurić, Renata" vpsz:443 thesis "KOMUNIKACIJA KAO TEMELJ TRANSPARENTNOSTI I DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI" "Bakić Herceg, Antonija" vpsz:348 thesis "INTERPRETACIJA PRIKRIVENOG OGLAŠAVANJA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA" "Zlatunić, Marko" vpsz:347 thesis "MERCHANDISING KAO ALAT UNAPREĐENJA PRODAJE U MALOPRODAJNIM LANCIMA" "Horvat, Darko" vpsz:336 thesis "DRUŠTVENE INTERNETSKE PLATFORME I NJIHOV UTJECAJ NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI" "Kočiš, Sanda" vpsz:334 thesis "Oglašavanje na Facebooku" "Igrc, Ivan" vpsz:333 thesis "ULOGA AFEKTA I EMOCIJA NA DONOŠENJE ODLUKA O KUPNJI SUVREMENIH POTROŠAČA U ONLINE OKRUŽENJU" "Akšamović, Domagoj" vpsz:335 thesis "UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA" "Grubišić, Petar" vpsz:307 thesis "ETIČKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST MENADŽMENTA" "Ivanjek, Nenad" vpsz:295 thesis "POSTUPCI I PRAVILA RJEŠAVANJA SPOROVA IZMEĐU ZEMALJA ČLANICA SVJETSKE TRGOVINSKE ORGANIZACIJE" "Crnkoci, Marijan" vpsz:294 thesis "PRIMJENA NAČELA UPRAVLJANJA PRODAJOM NA AUTOMOBILSKOM TRŽIŠTU" "Števanja, Tamara" vpsz:296 thesis "ULOGA ZELENOG MARKETINGA U POSLOVNOJ POLITICI ZAGREBAČKOG HOLDINGA U POSTIZANJU KONKURENTNOSTI" "Kvesić, Irina" vpsz:356 thesis "Implementacija strategija marketinga na impulzivnu online potrošnju potrošača" "Mlinarić, Dario" vpsz:351 thesis "MARKETINŠKO OKRUŽENJE MEĐUNARODNOG TRŽIŠTA KOZMETIKE" "Miličević, Lucija" vpsz:355 thesis "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU" "Žalac, Matea" vern:386 thesis "Društveni mediji i internetske platforme kao alat u službi promocije turističke destinacije" "Petković, Tin" vern:385 thesis "Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika" "Šket, Matija" vpsz:264 thesis "ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA NA PRIMJERU PODUZEĆA" "Lugarić, Snježana" vpsz:269 thesis "DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI POVEZIVANJA GLASAČA I POLITIKE U PREDIZBORNIM KAMPANJAMA" "Benašić, Barbara" vpsz:270 thesis "INTERKULTURNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I POSLOVNI PROTOKOL" "Molvarec, Ana" vpsz:267 thesis "KORIŠTENJE DRUŠTVENIH MREŽA KAO ALATA ZA COMMUNITY MANAGEMENT" "Katić, Ana" vpsz:265 thesis "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE" "Obućina, Marija" vern:265 thesis "Etički aspekt primjene subliminalnih poruka u marketinškom komuniciranju" "Miniri, Minea" vern:129 thesis "Upravljanje markom u filmskoj industriji na primjeru Zvjezdanih ratova" "Beović, Luka" vpsz:227 thesis "STRAST PREMA POSLU KOD PODUZETNIKA – GLAVNI FAKTOR USPJEHA PODUZEĆA" "Vonić, Ana" vpsz:222 thesis "POLITIČKA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA KAO FUNKCIONALNA I ETIČKA DIMENZIJA KAMPANJE" "Šipoš, Ivana" vern:22 thesis "Stavovi i ponašanje potrošača kod kupovine ekoloških proizvoda" "Barišić, Ivan" vpsz:205 thesis "PRIMJENA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U JAVNIM PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE S PRIMJERIMA DOBRE PRAKSE" "Plećaš, Katarina" vpsz:206 thesis "ISTRAŽIVANJE ULOGE OSNOVNOŠKOLSKOG OBRAZOVANJA U STVARANJU KOMUNIKACIJSKIH KOMPETENCIJA" "Deriš, Anja" vpsz:207 thesis "RAZVOJ MARKETINŠKE STRATEGIJE NA TRŽIŠTU POLJOPRIVREDNE OPREME – 'AGROMENS'" "Ćurić, Valentina" vpsz:195 thesis "MOTIVACIJA GLASAČA – MORALNO UTEMELJENE ODLUKE I ODGOVORNOSTI POLITIČKIH KAMPANJA" "Barbir, Martina" vpsz:194 thesis "VANJSKOTRGOVINSKI ASPEKTI UVOZA I STRATEGIJA ULASKA KUĆANSKIH VODOINSTALATERSKIH INSTALACIJA NA TRŽIŠTE REPUBLIKE HRVATSKE" "Karabaić, Domagoj" fthm:735 dissertation "Percipirana vrijednost održive turističke destinacije s aspekta kvalitete" "Vuković, Dijana" vpsz:149 thesis "JAČANJE KONKURENTNOSTI HRVATSKOG GOSPODARSTVA TEMELJENO NA STRUKTURNIM PROMJENAMA VISOKOG STRUČNOG OBRAZOVANJA" "Banek, Snježana" vpsz:82 thesis "GLAZBA U DIGITALNO DOBA" "Galešić, Ivan" vpsz:80 thesis "ULOGA I ZNAČAJ DRUŠTVENIH MEDIJA U IZGRADNJI PRIVRŽENOSTI I POVEZANOSTI POTROŠAČA SA MARKOM (BREND LOVE)" "Damjanić, Ana" vpsz:37 thesis "RASTUĆI UTJECAJ INTERNE KOMUNIKACIJE NA SUSTAV KVALITETE SUVREMENIH KOMPANIJA" "Valle, Tatjana" vpsz:10 thesis "ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U IZGRADNJI IMIDŽA" "Nemet, Tatjana" vpsz:4 thesis "EMOCIONALNA INTELIGENCIJA U POSLOVANJU" "Ilić, Ivana" vpsz:5 thesis "ETIKA U POSLOVANJU DRUŠTVENIH MREŽA" "Jelkić, Ivana"