master's thesis
Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima

Antolašić, Monika
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Antolašić, M. (2017). Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić, Monika. "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić, Monika. "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić, M. (2017). 'Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima', Master's thesis, University North, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić M. Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

M. Antolašić, "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Islandora Bookmark - Please login to use this feature