master's thesis
The role and importance of verbal and nonverbal communication in establishing and building relationships with consumers

Monika Antolašić (2017)
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Cite this document

Antolašić, M. (2017). Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić, Monika. "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić, Monika. "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić, M. (2017). 'Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima', Master's thesis, University North, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

Antolašić M. Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393

M. Antolašić, "Uloga i značaj verbalne i neverbalne komunikacije pri uspostavljanju i izgradnji odnosa s potrošačima", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:735393