master's thesis
Consumer behaviour when deciding to purchase luyury cosmetic prosucts - factors for evaluation

Martina Gal (2017)
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Cite this document...

Gal, M. (2017). Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887

Gal, Martina. "Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887

Gal, Martina. "Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887

Gal, M. (2017). 'Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 18 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887

Gal M. Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2019 March 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887

M. Gal, "Vrednujući čimbenici ponašanja potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji luksuznih kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:997887