master's thesis
Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki

Kristina Sitta (2017)
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
Cite this document...

Sitta, K. (2017). Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615

Sitta, Kristina. "Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615

Sitta, Kristina. "Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki." Master's thesis, University North, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615

Sitta, K. (2017). 'Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki', Master's thesis, University North, accessed 17 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615

Sitta K. Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2017 [cited 2019 July 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615

K. Sitta, "Uloga i značaj odnosa s javnošću u izgradnji imidža i društveno odgovornog poslovanja revizorskih tvrtki", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:157615