undergraduate thesis
Usporedba TV žanrova u promociji proizvoda

Luka Primorac (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
Metadata
TitleUsporedba TV žanrova u promociji proizvoda
AuthorLuka Primorac
Mentor(s)Darijo Čerepinko (thesis advisor)
Abstract
Proizvodi se promoviraju preko oglasa u raznim medijima – od televizije, radija, Interneta i tiskovina. Na televiziji se oglašavaju preko TV reklama koje su po duljini trajanja kratke, a po sadržaju originalne, efektne i zabavne da bi ih potencijalni kupac zamijetio i zapamtio, jer je krajnji cilj TV reklama da ostanu u podsvijesti gledatelja. S druge strane, novinarski prilog kao televizijska forma je po duljini trajanja duži od TV reklame, te daje objektivno više informacija o samom proizvodu ili usluzi koja se promovira. U ovom radu primjer oglašavanja je primijenjen na autoindustriji – izrađeni su primjeri za navedene televizijske žanrove, pomoću kojih je provedena analiza utjecaja na potencijalne kupce. Cilj analize je istražiti i zaključiti koji od navedenih televizijskih žanrova ima više utjecaja na odluku i akciju potencijalnog kupca / gledatelja.
Committee MembersDragan Matković
Domagoj Frank
Darijo Čerepinko
GranterSveučilište Sjever
Lower level organizational unitsSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Mass Media
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-30
Parallel keywords (Croatian)Autoindustrija Novinarski prilog Oglašavanje TV reklama
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:665569
CommitterJasna Kosić