undergraduate thesis
Usporedba TV žanrova u promociji proizvoda

Luka Primorac (2015)
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
Metadata
TitleUsporedba TV žanrova u promociji proizvoda
AuthorLuka Primorac
Mentor(s)Darijo Čerepinko (thesis advisor)
Abstract
Proizvodi se promoviraju preko oglasa u raznim medijima – od televizije, radija, Interneta i tiskovina. Na televiziji se oglašavaju preko TV reklama koje su po duljini trajanja kratke, a po sadržaju originalne, efektne i zabavne da bi ih potencijalni kupac zamijetio i zapamtio, jer je krajnji cilj TV reklama da ostanu u podsvijesti gledatelja. S druge strane, novinarski prilog kao televizijska forma je po duljini trajanja duži od TV reklame, te daje objektivno više informacija o samom proizvodu ili usluzi koja se promovira. U ovom radu primjer oglašavanja je primijenjen na autoindustriji – izrađeni su primjeri za navedene televizijske žanrove, pomoću kojih je provedena analiza utjecaja na potencijalne kupce. Cilj analize je istražiti i zaključiti koji od navedenih televizijskih žanrova ima više utjecaja na odluku i akciju potencijalnog kupca / gledatelja.
Committee MembersDragan Matković
Domagoj Frank
Darijo Čerepinko
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Mass Media
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-30
Parallel keywords (Croatian)Autoindustrija Novinarski prilog Oglašavanje TV reklama
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:665569
CommitterJasna Kosić