undergraduate thesis
Boje za djecu u marketingu i medijima

Maja Gros (2015)
Metadata
TitleBoje za djecu u marketingu i medijima
AuthorMaja Gros
Mentor(s)Anica Hunjet (thesis advisor)
Abstract
Korištenje boja kao sredstvo za izazivanje emocionalnih reakcija rašireno je u marketingu i medijima. Bilo da se radi o odraslima ili o djeci, uporaba boja je svuda oko nas i nemoguće je ne imati emocionalne reakcije na određene proizvode. Psihologija boja za djecu pokazuje se kao jedan od ključnih elemenata u marketingu i medijima koji mogu privući djecu, koje nadalje šire svoje konzumerističke horizonte a samim time i navike. Neposrednim djelovanjem na djecu, djelujemo i na roditelje. U ovom radu je prikazan način na koji proizvođači usklađuju svoje potrebe marketinga i promocije sa svim saznanjima o psihologiji boja koja je ključni dio dizajna.
Committee MembersDamir Vusić
Robert Geček
Anica Hunjet
GranterSveučilište Sjever
Lower level organizational unitsSveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju, oblikovanje i primjenu
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-11-13
Parallel keywords (Croatian)psihologija boja boje za djecu boje u marketingu boje u medijima
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:444900
CommitterJasna Kosić