undergraduate thesis
Boje za djecu u marketingu i medijima

Maja Gros (2015)
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
Metadata
TitleBoje za djecu u marketingu i medijima
AuthorMaja Gros
Mentor(s)Anica Hunjet (thesis advisor)
Abstract
Korištenje boja kao sredstvo za izazivanje emocionalnih reakcija rašireno je u marketingu i medijima. Bilo da se radi o odraslima ili o djeci, uporaba boja je svuda oko nas i nemoguće je ne imati emocionalne reakcije na određene proizvode. Psihologija boja za djecu pokazuje se kao jedan od ključnih elemenata u marketingu i medijima koji mogu privući djecu, koje nadalje šire svoje konzumerističke horizonte a samim time i navike. Neposrednim djelovanjem na djecu, djelujemo i na roditelje. U ovom radu je prikazan način na koji proizvođači usklađuju svoje potrebe marketinga i promocije sa svim saznanjima o psihologiji boja koja je ključni dio dizajna.
Committee MembersDamir Vusić
Robert Geček
Anica Hunjet
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2015-11-13
Parallel keywords (Croatian)psihologija boja boje za djecu boje u marketingu boje u medijima
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:444900
CommitterJasna Kosić