master's thesis
Producer influence on consumer purchases and ethical dilemmas in advertising

Lea Fošnar (2018)
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Cite this document...

Fošnar, L. (2018). Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, Lea. "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, Lea. "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, L. (2018). 'Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju', Master's thesis, University North, accessed 22 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar L. Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2019 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

L. Fošnar, "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520