master's thesis
Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju

Fošnar, Lea
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Fošnar, L. (2018). Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, Lea. "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, Lea. "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar, L. (2018). 'Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju', Master's thesis, University North, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Fošnar L. Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

L. Fošnar, "Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905520

Islandora Bookmark - Please login to use this feature