master's thesis
Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji

Lulić, Domagoj
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Lulić, D. (2018). Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877

Lulić, Domagoj. "Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877

Lulić, Domagoj. "Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877

Lulić, D. (2018). 'Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji', Master's thesis, University North, accessed 22 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877

Lulić D. Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877

D. Lulić, "Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877

Please login to the repository to save this object to your list.