University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Lulić, D. (2018). Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877
Lulić, Domagoj. "Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877
Lulić, Domagoj. "Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877
Lulić, D. (2018). 'Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji', Master's thesis, University North, accessed 20 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877
Lulić D. Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877
D. Lulić, "Percepcija vrijednosti marke prilikom donošenja odluke o kupnji", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:519877