University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Crkvenčić, M. (2015). Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051
Crkvenčić, Maja. "Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051
Crkvenčić, Maja. "Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051
Crkvenčić, M. (2015). 'Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji', Master's thesis, University North, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051
Crkvenčić M. Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2015 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051
M. Crkvenčić, "Značaj komparativnih prednosti za upravljanje lancem dobavljača u automobilskoj industriji", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:610051