No public access
master's thesis
coolinarka.com Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke

Irena Jagarinec (2015)
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
Cite this document...

Jagarinec, I. (2015). coolinarka.com Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029

Jagarinec, Irena. "coolinarka.com Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029

Jagarinec, Irena. "coolinarka.com Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029

Jagarinec, I. (2015). 'coolinarka.com Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke', Master's thesis, University North, accessed 22 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029

Jagarinec I. coolinarka.com Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2015 [cited 2019 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029

I. Jagarinec, "coolinarka.com Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029