University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Jagarinec, I. (2015). coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029
Jagarinec, Irena. "coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029
Jagarinec, Irena. "coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029
Jagarinec, I. (2015). 'coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke', Master's thesis, University North, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029
Jagarinec I. coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2015 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029
I. Jagarinec, "coolinarka.com
Utjecaj internetskog sadržaja na poslovni ciklus Podravke", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:510029