University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Paljug, K. (2018). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066
Paljug, Klara. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066
Paljug, Klara. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066
Paljug, K. (2018). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća', Undergraduate thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066
Paljug K. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066
K. Paljug, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na reputaciju poduzeća", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:226066