prikaz prve stranice dokumenta Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri
No public access
master's thesis
Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri

Blaži, Jelena
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Blaži, J. (2015). Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

Blaži, Jelena. "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

Blaži, Jelena. "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

Blaži, J. (2015). 'Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri', Master's thesis, University North, accessed 15 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

Blaži J. Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2015 [cited 2021 June 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

J. Blaži, "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

Islandora Bookmark - Please login to use this feature