No public access
master's thesis
Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri

Jelena Blaži (2015)
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
Metadata
TitleKomuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri
AuthorJelena Blaži
Mentor(s)Anita Jeličić (thesis advisor)
Abstract
Kulturna događanja i institucije dobivaju danas sve manje pažnje u medijskom prostoru. Nerijetko se govori o tome kako novine ne prodaje kultura, već crna kronika i teme iz showbizza koje zanimaju čitatelje, a kultura u tiskovinama sve se više veže uz infotainment odnosno zabavne teme. U ovom će se radu govoriti o tome kako se izboriti za udio u medijima, kako se komuniciraju kulturni događaji, jesu li novinari i djelatnici u odnosima s javnostima usko povezani (prema nekim autorima) u „hranidbenom lancu informacija“, što je presudno u komuniciranju kulturnih događanja u medijima i kako se komunicira s medijima za vrijeme održavanja festivala od nacionalne važnosti. Analizirat će se literatura o ovim temama u sveučilišnim udžbenicima i priručnicima odnosa s javnostima, a bit će prikazana i studija slučaja komuniciranja s medijima za vrijeme Varaždinskih baroknih večeri.
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Mass Media
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmePublic Relations
Academic title abbreviationmag. rel. publ.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015-03-12
Parallel keywords (Croatian)komuniciranje
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495
CommitterJasna Kosić