No public access
master's thesis
Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri

Jelena Blaži (2015)
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
Cite this document...

Blaži, J. (2015). Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

Blaži, Jelena. "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

Blaži, Jelena. "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri." Master's thesis, University North, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

Blaži, J. (2015). 'Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri', Master's thesis, University North, accessed 21 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

Blaži J. Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2015 [cited 2019 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495

J. Blaži, "Komuniciranje kulturnih događanja - uloga odnosa s medijima u promociji Varaždinskih baroknih večeri", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:364495