master's thesis
Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu

Fajt, Martina
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Fajt, M. (2019). Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt, Martina. "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt, Martina. "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt, M. (2019). 'Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu', Master's thesis, University North, accessed 16 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Fajt M. Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2020 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

M. Fajt, "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482

Islandora Bookmark - Please login to use this feature