No public access
undergraduate thesis
Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"

Lorena Tulić (2018)
University North
University centre Koprivnica
Department of Journalism
Cite this document...

Tulić, L. (2018). Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, L. (2018). 'Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"', Undergraduate thesis, University North, accessed 19 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić L. Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2019 May 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

L. Tulić, "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380