prikaz prve stranice dokumenta Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"
No public access
undergraduate thesis
Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"

Tulić, Lorena (2018)
University North
University centre Koprivnica
Department of Journalism

Cite this document

Tulić, L. (2018). Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, L. (2018). 'Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"', Undergraduate thesis, University North, accessed 03 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić L. Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2020 June 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

L. Tulić, "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Islandora Bookmark - Please login to use this feature