prikaz prve stranice dokumenta Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"
No public access
undergraduate thesis
Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"

Tulić, Lorena
University North
University centre Koprivnica
Department of Journalism

Cite this document

Tulić, L. (2018). Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, L. (2018). 'Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"', Undergraduate thesis, University North, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić L. Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

L. Tulić, "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Please login to the repository to save this object to your list.