prikaz prve stranice dokumenta Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"
No public access
undergraduate thesis
Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"

Tulić, Lorena
University North
University centre Koprivnica
Department of Journalism

Cite this document

Tulić, L. (2018). Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, Lorena. "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"." Undergraduate thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić, L. (2018). 'Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"', Undergraduate thesis, University North, accessed 17 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Tulić L. Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist" [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2021 April 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

L. Tulić, "Zančenje vizualne komunikacije na primjeru naslovnica tjednika "The Economist"", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:566380

Islandora Bookmark - Please login to use this feature