master's thesis
Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje

Tarade, Tara
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Tarade, T. (2019). Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:450321

Tarade, Tara. "Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:450321

Tarade, Tara. "Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:450321

Tarade, T. (2019). 'Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje', Master's thesis, University North, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:450321

Tarade T. Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:450321

T. Tarade, "Korištenje emocija straha, krivnje i stida u oglašavanju i njihov utjecaj na potrošačko ponašanje", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:450321

Please login to the repository to save this object to your list.