master's thesis
Correlation between advertising and social responsibility in the promotion of tourist destination

Jelena Sečan (2019)
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics
Cite this document...

Sečan, J. (2019). Povezanost oglašavanja i društvene odgovornosti u promociji turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:082240

Sečan, Jelena. "Povezanost oglašavanja i društvene odgovornosti u promociji turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:082240

Sečan, Jelena. "Povezanost oglašavanja i društvene odgovornosti u promociji turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:082240

Sečan, J. (2019). 'Povezanost oglašavanja i društvene odgovornosti u promociji turističke destinacije', Master's thesis, University North, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:082240

Sečan J. Povezanost oglašavanja i društvene odgovornosti u promociji turističke destinacije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:082240

J. Sečan, "Povezanost oglašavanja i društvene odgovornosti u promociji turističke destinacije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:082240