master's thesis
Online campaign: A case study of renovn world brand

Anja Kralj (2019)
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations
Cite this document

Kralj, A. (2019). Online kampanja na primjeru poznatog svjetskog brenda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592246

Kralj, Anja. "Online kampanja na primjeru poznatog svjetskog brenda." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592246

Kralj, Anja. "Online kampanja na primjeru poznatog svjetskog brenda." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592246

Kralj, A. (2019). 'Online kampanja na primjeru poznatog svjetskog brenda', Master's thesis, University North, accessed 16 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592246

Kralj A. Online kampanja na primjeru poznatog svjetskog brenda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2019 December 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592246

A. Kralj, "Online kampanja na primjeru poznatog svjetskog brenda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:592246

Islandora Bookmark - Please login to use this feature