No public access
undergraduate thesis
Proizvodnja televizijske reklame

Juraj Vrzan (2014)
University North
University centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
Metadata
TitleProizvodnja televizijske reklame
AuthorJuraj Vrzan
Mentor(s)Domagoj Frank (thesis advisor)
Abstract
Ovaj završni rad objašnjava proces proizvodnje televizijskih reklama. Rad počinje opisivanjem povijesti, teorijske pozadine funkcije, značenja te utjecaja televizijskih reklama na društvo, nakon čega slijedi opis potrebnog znanja i opreme za izradu televizijskih reklama. Glavni dio rada se odnosi na objašnjavanje svih potrebnih koraka za izradu televizijskih reklama, počevši od trenutka zaprimanja naloga za izradu pa sve do emitiranja na televizijskoj stanici. Uključujući korake poput: komunikacije s klijentima, izrada „storyboarda“ i knjige snimanja, unajmljivanja glumaca, lokacije i scenskog materijala, snimanja videosadržaja, editiranja i oblikovanja sadržaja te stvaranje cjeline te eksportiranja sadržaja i slanja televizijskoj stanici.
Committee MembersDarijo Čerepinko
Dragan Matković
Domagoj Frank
GranterUniversity North
Lower level organizational unitsUniversity centre Varaždin
Department of Multimedia, Design and Application
PlaceKoprivnica
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Mass Media
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeGraphical Studies: Multimedia, Design and Application
Academic title abbreviationbacc. ing. techn. graph.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2014-10-28
Parallel keywords (Croatian)Televizijske reklame utjecaj reklama koraci izrade televizijske reklame oprema za snimanje televizijske reklame
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:415752
CommitterJasna Kosić