University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Horvat, A. (2020). Emocionalni profili i doživljaj tijela potrošača sa tetovažom (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:304982
Horvat, Antonija. "Emocionalni profili i doživljaj tijela potrošača sa tetovažom." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:304982
Horvat, Antonija. "Emocionalni profili i doživljaj tijela potrošača sa tetovažom." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:304982
Horvat, A. (2020). 'Emocionalni profili i doživljaj tijela potrošača sa tetovažom', Master's thesis, University North, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:304982
Horvat A. Emocionalni profili i doživljaj tijela potrošača sa tetovažom [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:304982
A. Horvat, "Emocionalni profili i doživljaj tijela potrošača sa tetovažom", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:304982