University North University centre Koprivnica Department of Media Design
Cite this document
Čizmadija, M. M. (2019). Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike" (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850
Čizmadija, Marija Magdalena. "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850
Čizmadija, Marija Magdalena. "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850
Čizmadija, M. M. (2019). 'Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"', Master's thesis, University North, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850
Čizmadija MM. Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike" [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850
M. M. Čizmadija, "Istraživanje konotativnih aspekata fotografije uz autorski primjer marketinške kampanje "Protiv plastike"", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973850