University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Šalig, M. (2020). Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477
Šalig, Martina. "Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477
Šalig, Martina. "Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477
Šalig, M. (2020). 'Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z', Master's thesis, University North, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477
Šalig M. Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477
M. Šalig, "Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477