master's thesis
Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z

Šalig, Martina
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Šalig, M. (2020). Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

Šalig, Martina. "Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

Šalig, Martina. "Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

Šalig, M. (2020). 'Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z', Master's thesis, University North, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

Šalig M. Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

M. Šalig, "Utjecaj medija u formiranju potrošačkog ponašanja generacije Z", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:239477

Please login to the repository to save this object to your list.