undergraduate thesis
Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju

Repnjak, Patricia
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Repnjak, P. (2019). Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, Patricia. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, Patricia. "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju." Undergraduate thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak, P. (2019). 'Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju', Undergraduate thesis, University North, accessed 25 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Repnjak P. Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2021 July 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

P. Repnjak, "Važnost distribucijskih kanala u marketinškom upravljanju", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:597429

Islandora Bookmark - Please login to use this feature