undergraduate thesis
Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike

Pisačić, Marsel
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Pisačić, M. (2020). Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, Marsel. "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, Marsel. "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić, M. (2020). 'Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike', Undergraduate thesis, University North, accessed 23 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Pisačić M. Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

M. Pisačić, "Upravljanje markom i percepcija potrošaća na primjeru marke Nike", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:307838

Please login to the repository to save this object to your list.