University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Barbir, T. (2020). Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622
Barbir, Tomislav. "Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622
Barbir, Tomislav. "Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622
Barbir, T. (2020). 'Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622
Barbir T. Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622
T. Barbir, "Četvero-fazni proces strateškog planiranja odnosa s javnostima u proizvodnoj djelatnosti", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346622