master's thesis
Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor

Krajcer, Igor
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Krajcer, I. (2020). Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

Krajcer, Igor. "Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

Krajcer, Igor. "Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

Krajcer, I. (2020). 'Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor', Master's thesis, University North, accessed 15 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

Krajcer I. Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2021 June 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

I. Krajcer, "Utjecaj online sadržaja na odabir turističke destinacije za odmor", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:030531

Islandora Bookmark - Please login to use this feature