undergraduate thesis
Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu

Stazić, Petra
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Stazić, P. (2020). Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić, Petra. "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić, Petra. "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić, P. (2020). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu', Undergraduate thesis, University North, accessed 27 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić P. Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2021 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

P. Stazić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Islandora Bookmark - Please login to use this feature