University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Stazić, P. (2020). Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091
Stazić, Petra. "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091
Stazić, Petra. "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091
Stazić, P. (2020). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu', Undergraduate thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091
Stazić P. Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091
P. Stazić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091