undergraduate thesis
Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu

Stazić, Petra
University North
University centre Koprivnica
Department of Business and Management

Cite this document

Stazić, P. (2020). Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić, Petra. "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić, Petra. "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić, P. (2020). 'Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu', Undergraduate thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Stazić P. Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

P. Stazić, "Primjena integrirane marketinške komunikacije na primjeru Rimac Automobilu", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:524091

Please login to the repository to save this object to your list.