University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Martan, M. (2020). Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan, Marija. "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan, Marija. "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan, M. (2020). 'Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama', Master's thesis, University North, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan M. Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
M. Martan, "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546