master's thesis
Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama

Martan, Marija
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Martan, M. (2020). Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

Martan, Marija. "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

Martan, Marija. "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

Martan, M. (2020). 'Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama', Master's thesis, University North, accessed 26 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

Martan M. Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2021 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

M. Martan, "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546

Please login to the repository to save this object to your list.