University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Mađerić, M. (2021). Utjecaj lokacije i atraktivnosti trgovačkih centara na ponašanje potrošača na primjeru sjeverne Hrvatske (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:091043
Mađerić, Manuel. "Utjecaj lokacije i atraktivnosti trgovačkih centara na ponašanje potrošača na primjeru sjeverne Hrvatske." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:091043
Mađerić, Manuel. "Utjecaj lokacije i atraktivnosti trgovačkih centara na ponašanje potrošača na primjeru sjeverne Hrvatske." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:091043
Mađerić, M. (2021). 'Utjecaj lokacije i atraktivnosti trgovačkih centara na ponašanje potrošača na primjeru sjeverne Hrvatske', Master's thesis, University North, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:091043
Mađerić M. Utjecaj lokacije i atraktivnosti trgovačkih centara na ponašanje potrošača na primjeru sjeverne Hrvatske [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:091043
M. Mađerić, "Utjecaj lokacije i atraktivnosti trgovačkih centara na ponašanje potrošača na primjeru sjeverne Hrvatske", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:091043