master's thesis
Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača

Lendl Trglačnik, Ivana
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Lendl Trglačnik, I. (2021). Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184

Lendl Trglačnik, Ivana. "Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184

Lendl Trglačnik, Ivana. "Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184

Lendl Trglačnik, I. (2021). 'Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača', Master's thesis, University North, accessed 11 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184

Lendl Trglačnik I. Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2021 May 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184

I. Lendl Trglačnik, "Strategija upravljanja imidžom prodavaonice i njezinim utjecajem na potrošnju potrošača", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:190184

Islandora Bookmark - Please login to use this feature