University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Pintarić, P. (2022). Istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluka: studija slučaja Plinotehnika (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557450
Pintarić, Patrik. "Istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluka: studija slučaja Plinotehnika." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557450
Pintarić, Patrik. "Istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluka: studija slučaja Plinotehnika." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557450
Pintarić, P. (2022). 'Istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluka: studija slučaja Plinotehnika', Master's thesis, University North, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557450
Pintarić P. Istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluka: studija slučaja Plinotehnika [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557450
P. Pintarić, "Istraživanje tržišta kao alat za donošenje odluka: studija slučaja Plinotehnika", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:557450