master's thesis
Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća

Šoš, Dorotea
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Šoš, D. (2022). Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, D. (2022). 'Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš D. Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

D. Šoš, "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Please login to the repository to save this object to your list.