master's thesis
Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća

Šoš, Dorotea
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Cite this document

Šoš, D. (2022). Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš, D. (2022). 'Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća', Master's thesis, University North, accessed 01 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Šoš D. Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2025 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

D. Šoš, "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.