University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Šoš, D. (2022). Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042
Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042
Šoš, Dorotea. "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042
Šoš, D. (2022). 'Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042
Šoš D. Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042
D. Šoš, "Utjecaj nove tehnologije na marketinške aktivnosti malih poduzeća", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:940042