Abstract | Svrha vizualnog identiteta je stvoriti emocionalni dojam na gledatelja, informirati gledatelje o
prirodi brenda i usluga ili proizvoda. Zadatak koji traži da se ujedine različiti aspekti poslovanja
kroz dosljedne vizualne elemente.
Osnovna ideja rada je osmisliti i oblikovati prijedlog dizajna vizualnog identiteta za
Laboratoriji biokemije okoliša, koji trenutno nema nikakvu vrstu vizualnog identiteta. Oblikuje se
vizualni identitet, dakle svi elementi vizualne komunikacije značajne i potrebne laboratoriju.
U radu se objašnjava općenito pojam dizajna, grafičkog dizajna i komunikacije kroz dizajn.
Zatim pojam brenda, vizualnog identiteta i elementi vizualnog identiteta. Također, predstavlja se
proces oblikovanja i vlastiti prijedlog vizualnog identiteta Laboratorija biokemije okoliša.
Predstavlja se kompletan proces od skica loga, vektorskih crteža, tipografije, odabir boja, te
prezentacija konačnog rješenja dizajna. Konačna rješenja uključuju logo i vizuale, primjenu
vizualnih elemenata identiteta i oblikovanje posjetnice, memoranduma, kuverte, fascikla,
rokovnika, naljepnice za registratore, kartice za opremu, brošure s vlastitim fotografijama, te
predložak dizajna web stranice u responzivnom formatu, kao i kratku animaciju za prikaz na webu. |