master's thesis
Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima

Šestak, Stella
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Cite this document

Šestak, S. (2022). Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721

Šestak, Stella. "Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721

Šestak, Stella. "Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721

Šestak, S. (2022). 'Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima', Master's thesis, University North, accessed 29 February 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721

Šestak S. Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 February 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721

S. Šestak, "Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721

Please login to the repository to save this object to your list.