University North University centre Varaždin Department of Communicology and Public Relations
Cite this document
Šestak, S. (2022). Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721
Šestak, Stella. "Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721
Šestak, Stella. "Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721
Šestak, S. (2022). 'Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima', Master's thesis, University North, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721
Šestak S. Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721
S. Šestak, "Utjecaj očuvanja dobrobiti životinja za ljudsku prehranu na percepcije potrošača o prehrambenim proizvođačima", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:683721