University North University centre Koprivnica Department of Business and Management
Cite this document
Horvatić, E. (2022). Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270
Horvatić, Edita. "Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije." Undergraduate thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270
Horvatić, Edita. "Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije." Undergraduate thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270
Horvatić, E. (2022). 'Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije', Undergraduate thesis, University North, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270
Horvatić E. Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270
E. Horvatić, "Promocija u funkciji uspješnosti poslovanja glazbene industrije", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:631270