University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Milaković, M. (2022). Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684
Milaković, Monika. "Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684
Milaković, Monika. "Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684
Milaković, M. (2022). 'Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684
Milaković M. Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684
M. Milaković, "Digitalni marketinški sadržaj u izgradnji odnosa s potrošačima u prehrambenoj industriji", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:389684