University North University centre Varaždin Department of Business Economics
Cite this document
Plenar, S. (2022). Utjecaj društvenih mreža na generacijski jaz potrošačkog ponašanja generacije Boomera i generacije Z (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:842598
Plenar, Sanja. "Utjecaj društvenih mreža na generacijski jaz potrošačkog ponašanja generacije Boomera i generacije Z." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:842598
Plenar, Sanja. "Utjecaj društvenih mreža na generacijski jaz potrošačkog ponašanja generacije Boomera i generacije Z." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:842598
Plenar, S. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na generacijski jaz potrošačkog ponašanja generacije Boomera i generacije Z', Master's thesis, University North, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:842598
Plenar S. Utjecaj društvenih mreža na generacijski jaz potrošačkog ponašanja generacije Boomera i generacije Z [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:842598
S. Plenar, "Utjecaj društvenih mreža na generacijski jaz potrošačkog ponašanja generacije Boomera i generacije Z", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:842598